עולם שלם של בגדי עבודה

נדרשים לבגדי עבודה או מדים ייצוגים לעובדי החברה? לחברת מדים זיוה יש את המענה עבורכם עם מבחר עצום של פריטים שהחברה מייבאת ומדפיסה במפעל שלה.

 

בימינו עסקים רבים מבינים את חשיבותם של בגדי עבודה ומדים ייצוגיים, המעניקים מראה אחיד ומקצועי לעובדי הארגון. את הביגוד מומלץ לקנות מחברת מדים זיוה, המובילה בענף ומספקת מענה שלם ואיכותי בהתאמה אישית לכל לקוח. זאת עבור כל סוג ומידה של פרטי ביגוד והנעלה, לצד כל סוג של הדפסות מבוקשות לרבות הדפסי משי, הדפסות פלקס ורקמות.

 

כל סוגי בגדי העבודה לכל ענף במשק

בהיותה מייבאת מלאים גדולים של בגדים, עם מדים זיוה תוכלו להזמין כל כמות, סוג, מידה וצבע של בגדי עבודה, בין אם מדובר במכנסים, חולצות, סרבלים, סינרים, חולצות אלגנטיות, מכנסי גומי, חלוקים, נעליים, מגפיים, קפוצ'ונים, מעילי טייסים, מעילי קרלו, מעילי סופטשל, וסטים, מקטרונים ועוד. הבגדים מסופקים עבור מגוון צרכים של ענפי משק, לרבות מרפאות, אירוח, מטבחים, מסעדות, תעשיות, מוסכים, חברות אבטחה, חברות ניקיון, חברות ביגוד, לקידום מכירות וכו'. כמו כן, מפעל החברה מספק כל סוג של הדפסה מבוקשת על כל סוג של בד לרבות הדפסות משי, דפוס דיגיטאלי, רקמות והדפסות פלקס.

 

חברה מובילה וגדולה

מדים זיוה הינה אחת החברות הגדולות ומובילות בכל הקשור לייבוא, ייצור ושיווק של בגדי עבודה ייצוגיים ומקצועיים. החברה פועלת בתחום כבר מעל לעשרים שנה ומאחוריה שורה ארוכה של לקוחות מכל ענפי המשק, ביניהם גופים וארגונים גדולים כדוגמת בית החולים תל השומר, שירות בתי הסוהר ורשת אייס. החברה מייבאת כמות גדולה של פרטי ביגוד לעבודה עבור קשת רחבה של צרכים ומטרות, והיא מחזיקה בממוצע כמיליון פריטים במלאי הקבוע שלה. כל מוצרי החברה עוברים באופן שוטף וטרם העברתם ללקוח בדיקות איכות קפדניות, המבטיחות אספקת פרטי ביגוד באיכות גבוהה ביותר. בנוסף, החברה מעניקה לכל לקוח, קטן כגדול, יחס וליווי אישי ומספקת בגדי עבודה בהתאמה אישית מלאה לצרכיו הייחודיים.

 

בגדי עבודה איכותיים

כאמור, בחירה בבגדי עבודה של מדים זיוה תבטיח קבלת פריטים באיכות גבוהה ביותר. האיכות באה לידי ביטוי בנראות הבגדים והיותם מייצגים נאמנה את בית העסק, ובכך תורמים למיתוגו. מדובר בבגדים נוחים ובטוחים העונים לדרישות גהות וביטחון במקומות עבודה. בנוסף, החברה מספקת בגדים עמידים ביותר לאורך זמן החוסכים בהוצאות בית העסק.

 

בגדי עבודה אופנתיים

לצד איכות בגדי העבודה, במדים זיוה מקפידים גם על יבוא וייצור מדי עבודה אופנתיים. אלו מדים שהעובדים ישמחו ללבוש, ירגישו בהם בנוח ויתגאו לייצג בעזרתם את חברתכם. כמו כן, חזותם העכשווית של בגדי עבודה ומדים ייצוגיים משפיעה על יחס הציבור כלפי החברה, בהתייחסם אל בית העסק כארגון מתקדם, מעודכן וחדשני.

 

לקבלת עוד פרטים ומידע מקצועי אודות בגדי עבודה ומדים ייצוגיים, צרו קשר עם חברת מדים זיוה בטלפון 03-9308140.

 

אולי יעניין אתכם גם: Safetyshoes חנות נעלי עבודה מומלצת

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן