מסע ג'יפים אל תוך נפלאותיה של מרוקו

כבר הרבה זמן שאתם חולמים על טיול למרוקו? מה דעתכם להגשים את החלום בדרך ייחודית, מרתקת ומאתגרת, עם מסע ג'יפים לעומק הרי האטלס ומדבר הסהרה.

 מרוקו מושכת בעשורים האחרונים ישראלים רבים הבאים אל שוקיה הססגוניים של המדינה, מטבחה העשיר והטעים, נופיה הפראיים והמפגש האנושי שהוא חלק בלתי ניפרד מחוויית הטיול. טיול ג'יפים יספק לכם כל זאת ביחד עם הזדמנות לצאת למסע חוצה מדינה, העובר בדרכים ומקומות שרק תיירים מעטים ביקרו בהם הכוללים גם מסלולים רגליים מיוחדים בהתאם לקבוצה.

להכיר את מרוקו מג'יפ

טיולי ג'יפים במרוקו מיועדים למגוון קהלים לרבות קבוצות, משפחות, זוגות וטיולי שורשים. מדובר בחבילות מלאות הכוללות טיסות, לינה, שלוש ארוחות ביום וכמובן ג'יפים נוחים ומאובזרים. את הטיול מלווים מדריכים מקצועיים, מיומנים בנהיגה בג'יפים ומכירים היטב את מסלול הטיול. הטיולים עצמם מוצעים במגוון מסלולים המשתנים באורכם, מידת הקושי שלהם, תנאי תוואי השטח והאתרים אליהם הם מגיעים. המשותף לכל המסלולים הינה חוויית המסע הייחודית בשטח, ההולכת ומתעצמת ככול שהטיול במרוקו מתמשך. המסע מספק נקודת מבט ייחודית על מדינה יפה ורב גונית זו ביחד עם אתגרי רכיבה מרתקים, בדרכים וברמות קושי שונות, מקל לבינוני ואף קשה.

מהרי האטלס למדבר סהרה

מרוקו הינה מדינה השוכנת בצפון מערב אפריקה בגבול שבין הים התיכון לאוקיינוס האטלנטי. מסע ג'יפים ברחבי מרוקו ייקח אתכם דרך הרי האטלס הגבוהים והמרשימים למרחבי המדבר הבלתי נגמרים של מדבר סהרה. המסלול יביא אתכם למחוזות נידחים שרק מעטים הגיעו אליהם, בין אם אל האגמים שליד סהרה, אל דיונות ענק כתומות, צהובות ואדומות שלחופי האוקיינוס, או אל מקום מגוריהם של שבטי הברברים. זאת לצד ביקור בערים עתיקות ויפות כמו אגדיר, העיר האדומה מרקש, אסווירה עיר נמל פורטוגזית וקזבלנקה. כך תזכו לבקר באתרים נודעים וגם תגיעו למקומות שאף אוטובוס תיירות לא עובר בו.

טיול עם חברה מקצועית ומומלצת

הגורם העיקרי שמשפיע על איכות מסע הג'יפים שלכם במרוקו הינו איכות החברה המארגנת אותו. אחת החברות היותר מומלצות ומקצועיות בתחום, שמרוקו הינה מיעדיה המרכזיים, היא חברת ג'יפ תור המתמחה בארגון והפקת טיולי ג'יפים ואקסטרים בחו"ל. מדובר בחברה מוערכת ומומלצת המציבה סטנדרטים גבוהים ביותר של שירות, החל מהמסלולים שהיא מתכננת ועד לצוות הדרכה בכיר ומיומן המלווה את הקבוצה.

למרוקו החברה מציעה מסלול טיול מאתגר בן אחד עשר יום שמתחילתו ועד סופו מתקיים על גבי ג'יפים חזקים המצוידים במכשירי קשר, ועם ליווי צמוד של מדריך הנוסע ברכב נפרד עם ציוד חילוץ מלא לצד מכונאי רכב מיומן. החברה שמה דגש על תכנון מסלול ייחודי ולא מוכר המעניק לכם נקודת מבט מרעננת על הטבע של מדינה זו, לצד המרקם האנושי הייחודי שלה. בכל לילה תגיעו למקום לינה חדש שנבחר בקפידה, בין אם מדובר במלון בוטיק יוקרתי או מאהל אירוח, עם ארוחות משובחות ומשביעות לצד שפע של הפתעות וצ'ופרים לאורך המסלול.

לקבלת עוד פרטים אודות טיול ג'יפים במרוקו צרו קשר עם ג'יפ תור בטלפון 0544-30-30-10.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן