אופנה למידות גדולות

מהפכת המידות הגדולות באופנה הישראלית

בשנים האחרונות חלה מהפכה בעולם האופנה בישראל, כאשר נשים במידות גדולות זוכות למענה הולם ומעצים.

עד לא מזמן המונח אופנה התייחס בישראל רק לנשים רזות ודקיקות. אולם בשנים האחרונות יותר ויותר נשים במידות גדולות זוכות לייצוג הולם בחנויות ובפריים טיים. מדובר במהפכה של ממש המובלת על יד מספר גורמי עיצוב במשק, ביניהם יש מקום של כבוד למותג האופנה המוערך קווין סייז. המותג רואה בכל אישה מלכה שיש לספק את צרכיה באופן מרשים, מחמיא ומכובד.

להפסיק להרגיש לא בסדר 

עד כה המציאות הכתיבה רק דרך אחת להיראות טוב: עם גוף רזה ומחוטב. מי שלא עומדת בקריטריונים נועדה לסבול ולהסתובב עם תחושה של בושה ושהיא לא בסדר. עקב תגובות הסביבה ומתוך הכחשה למצבן, נשים שמנות רבות פיתחו את הנטייה להביט על החיים בעקיפין, בין אם על ימי העבר כשהיו רזות ובין אם לעתיד בו יעשו דיאטה.

הבעיה היא שבינתיים, בין העבר לעתיד, לא מעט נשים שמנות נוטות לנוע בהיחבא ובניסיון לטשטש את גופן ונוכחותן, למשל על ידי לבישת אוהלים גדולים ושחורים חסרי צורה. יתרה מכך, הבגדים למידות גדולות שהוצעו עד היום בשוק המקומי לא ממש התאימו לנשים בשלות ומלאות, עם גזרות חושפניות ולא צנועות דיין וצורך לסגור מחשופים, להאריך שרוולים, להתלבש בשכבות ועוד כהנה וכהנה פרטים שהופכים את כל נושא הביגוד לעול לא נעים וחסר חשק.

 

בדיוק בגלל הבעיות האלה החלה לפרוח בשנים האחרונות מגמה הפוכה שמובילים מספר מותגים בולטים בדומה לקווין סייז, הבאים ואומרים – לא עוד! אפשר גם אחרת!

 מענה מעצים אחרי שנים של תסכול

אחרי שנים של תסכול וחיפושים אחר מענה הולם, במותג האופנה המוביל Queen Size המככב ברשת האינטרנט מציעים לנשים במידות גדולות פריטי לבוש מלאים באושר, אופנתיים ומחמיאים. הבגדים מעניקים לאישה המלאה את הביטחון במראה שלה, עם מבחר פריטים איכותיים וייחודיים שאין לכל אחת ונשמרים לשנים ארוכות. רבים מהם מבוססים על גזרות און סיייז מתכוונות ומספקים מענה גם לגוף המשנה את מידותיו, שיכול לנוע בין מידה 44 למידה 52.


מותג שמבין במידות גדולות

היכולת של קוון סייז לספק מענה מתאים לצרכי נשים מלאות נובע מניסיון רב שנים, לאור הבנת גופה ונפשה של אישה גדולת ממדים המחפשת אחרת בגד מתאים למידותיה. מאחורי המותג עומדת אשת האופנה רוני כהן שמכירה באופן אישי אתקשייה של אישה במידה גדולה, שהחליטה לפעול למען פתרון החסכים אשר נשים במידות גדולות נדרשות להתמודד עימם. הפתרון מגיע בדמות הקמת מותג רענן וצעיר המוקדש למטרה זו. המותג מציע מענה אופנתי ומלא בסטייל עם בגדים איכותיים תוצרת הארץ במידות גדולות, שעושים טוב לחמוקיה וקימוריה של אישה, וזאת עבור מחירים אפשריים והוגנים.


קולקציות אופנתיות שחושבות בגדול 

במותג קווין סייז לא מתייחסים למידה גדולה כפרט שיש להתנצל עליו, אלא כעובדה שיש לקבלה בביטחון ובגאווה ולהבליט את מעלותיה. הגישה ניכרת בליין עשיר וצבעוני של בגדים אופנתיים ומיוחדים ליומיום ולערב. למשל תוכלו למצוא שמלת חלומות מדגם אני נינה מבד לריב פסים לייקרה, מעוצבת עם קשירה במותניים, המתאימה למידות 42 עד 54 ומוצעת בגוונים של שחור, שחור וטורקיז, חברבורות ורוד, ירוק לבבות, זברה ורוד ועוד.

דוגמא נוספת לדגם שמלות מבוקש הינה שמלת מיריתוש העשויה מבד גמיש ונעים למגע, מעוצבת בגזרת בודיקון אלגנטית, מחמיאה לקימורי האישה, ותספק מענה מושלם לאירועים. השמלה מוצעת בשלל גוונים והדפסים משחור קלאסי לשחור מניפות, ירוק פרחוני, שחור לבבות ועוד.

למידע נוסף אודות אופנה מחמיאה לנשים שמנות במידות גדולות, צרו קשר עם המותג קויין סייז בטלפון 052-5323329.


את רוצה להתלבש יפה. את רוצה בגדים צנועים שיחמיאו לך.

ואת צודקת! אין שום קשר בין האמונה שלך, המידה שלך והסטייל שלך.

בדיוק בגלל זה אנחנו הכנו לך קולקציה מדהימה. במידה שלך, אבל חשוב לא פחות כזו שתואמת את דרך החיים שלך. את מי שאת.

כשאת קונה אצלנו שמלה, את לא צריכה להאריך את השרוולים, או לסגור את המחשוף, או ללבוש מתחת חולצת בסיס, כי זה פשוט מוציא את החשק להתלבש! אנחנו יודעות, מבינות ועובדות על זה!

אז כנסי לאתר, תאמיני בנו. תאמיני בעצמך. תאמיני שאצלנו תמצאי בגדים צנועים ומהממים במידה שלך!

״למה את לא עושה דיאטה? את כל כך יפה… לא חבל?״העדפתי שיוותרו עליי, שיפסחו. פשוט להיות שקופה. נעלמתי.

השתמשתי באישיות שלי, בכישורים שלי ואיתם בלטתי.

ואז יום אחד סבתא שלי נתנה לי ווסט פרווה. היא כמובן אמרה על הדרך: ״קחי, יש סיכוי שזה יעלה עלייך״. וזה עלה. וזה היה מבחינתי חגיגה.

לבשתי את הווסט הזה והרגשתי וואו. לסבתא שלי תמיד היה פה גדול וסטייל מהסרטים.

המחמאות לא הפסיקו להגיע. ואיתן התחושה שיש בי משהו. שגם המראה שלי יכול למשוך תשומת לב חיובית.

שנים של עבודה פנימית, התבוננות, תעוזה והתנסות בבגדים קצת אחרים הובילו אותי להיות אישה שיודעת להתלבש. שיש לה סטייל.

ואני מאמינה שגם את יכולה, אם רק תנסי. ללבוש כתום או חרדל, צמוד או אובר סייז, צאי מהגבולות, אל תפחדי. בואי תנסי אותי. בואי לאתר שלי. בואי. את מלכה. מגיע לך. כן. זה בסדר להאמין שמגיע לך.

לפני כמה ימים פגשתי משפיענית בתחום המידות הגדולות, נפגשנו לטובת שיתוף פעולה, היא רצתה להצטלם עם פריטים שלי.

במהלך המפגש שלנו היא סיפרה לי שכשאמא שלה שמעה שהיא מצטלמת, היא אמרה לה: ״אם את רוצה להיות דוגמנית, את צריכה לחזור למידות שהיית בהן פעם…״

ואז היא חייכה חיוך עצוב ואמרה לי: ״קשה לה לקבל אותי עדיין… אבל אני עפה על עצמי ואני מתכוונת להוציא החוצה את כל האישיות שלי״.

וככה, בדיוק ככה, בגדים יפים, טובים ומחמיאים עוזרים לנו לעבור דרך… זו לא סתם עוד שמלה, זה לא עוד בגד, זו גלימה, זו אבקת פיות, זו אנרגיה, זו החלטה.

אז אני מזמינה אותך להכנס לאתר שלי ולהבין שיש לך אפשרות להראות מדהים כבר ברגע זה. בואי. תרגישי מלכה.

לפני בערך 15 שנה, הייתי בת 20 וקצת, נכנסתי לחנות באחד הקניונים הגדולים בבנגקוק (תאילנד) ובצעד השני שלי בערך בחנות המוכרת אמרה לי: ״אין לנו בגדים לנשים בהריון״.

יצאתי מהחנות, רצתי לשירותים ופרצתי בבכי. הבטחתי לעצמי שלא אספר לאף אחד. כל כך התביישתי בעצמי. כל כך שנאתי את עצמי, את איך שאני נראית, הרגשתי כמו פילה בחנות חרסינות. לרגע לא חשבתי שהיא חסרת טאקט, או שאני במדינה זרה בה כולן פטיט. כל האשמה עליי. אני לא בסדר. אני פגומה.

לקח לי שנים לא לפחד מהשאלה הזו. לא להכניס את הבטן באירועים חברתיים, להוריד שמלה בים, לא לשקר שקיבלתי… שנים של ייסורים וחיים ליד החיים שלי.

לפני 4 שנים החלטתי שאני עושה מעשה והקמתי את Queen size שכמו שאחת הלקוחות שלי אומרת: ״גן עדן לשמנמנות״. המותג שלי מציע לך להרגיש טוב עם עצמך. מציע לך להשתיק את הקולות מסביב. מאפשר לך לראות את עצמך באור חיובי. מפנה מקום לאהבה עצמית ומנקה את הביקורת. וכן, את כל זה יעשו הבגדים שאני מעצבת לך.

בואי לראות אותם. הם כל מה שאת צריכה. הם בטוח כל מה שאני הייתי צריכה כדי לרפא את כל הפצעים שהיו שם ולשים כתר על הראש…

פעם.

פעם הייתי רזה.

פעם הייתי בזוגיות.

פעם הייתי מאושרת.

פעם הייתה לי עבודה.

מכירות את פעם?

מכניסות אותו לחיים שלכן, את השקרן הזה?

ומחר?

אה ברור…

מחר דיאטה.

מחר ספורט.

מחר חדר כושר.

מחר יורדת המשכנתא.

מחר מתחילים לרדת התשלומים.

את הנוכל הזה אתן גם מכירות?

ניסיתן פעם להכיר לו את עכשיו? כי עכשיו הוא פי אלף עליו. הוא פייטר.

עכשיו טוב.

עכשיו אני בריאה.

עכשיו אני נראית אש!

עכשיו אני מוקפת באהובים שלי.

עכשיו יש לי קורת גג.

עכשיו יש לי שפע.


יש לנו קטע כזה לעשות אידאליזציה לעבר, לצבוע אותו בוורוד ואת העתיד בשחור (מלאאאאא חרדות ממה יהיה ואיך נשרוד) ומכל מה שקורה ממש עכשיו אנחנו מתעלמות. והוא, הכי חשוב!

אז אני פה כדי להזכיר לך שעכשיו את מהממת ועכשיו את ראויה. ועכשיו את חיה ועכשיו את מלכה.

באתר מחכות לך ממש עכשיו מלא אפשרויות להרגיש טוב עם מי שאת ממש ברגע הזה! ממש עכשיו. בואי. תראי בעצמך!

״אני זורקת לך את המכנסיים האלו. אני לא יכולה לראות אותם יותר. זה לא נורמאלי. יש לך 4 זוגות אותו הדבר!״.

אבל זה היה נורמאלי. כי לא מצאתי שום דבר אחר ללבוש במידה שלי, אז פשוט קניתי בדיוק את אותו הדבר ואמא הייתה מכבסת ותולה את האפשרות היחידה שלי להראות ״נורמאלי״.

לא כולן מכירות את התחושה הזאת, אבל מי שמכירה יודעת, כמה זה קשה כשפשוט אין לך. זה לא שאת לא רוצה, אין לך. כל הבגדים קטנים, או לא מתאימים, או לא מחמיאים ואת כבר נכנסת לחנות בידיעה שזה אבוד.

את מכנסי ״גם לי יש״ עיצבתי בדיוק מהסיבה הזאת. רציתי שגם לי יהיה. וגם לך. מכנסיים נוחים ומגניבים. שמתאימים גם לרוח התקופה, כשאנחנו מצד אחד לא יוצאות המון מהבית ומצד שני כשיוצאות, זה כבר לא עם איזה מכנס מחוייט ומפונפאן.


אם זה בדיוק הפריט שאת צריכה, אז קלעתי!

שמיינ׳לה.

ככה היא הייתה קוראת לי.

בכל פעם שהיינו נפגשים.

ואחרי שהייתי הולכת היא הייתה אומרת לסבתא: ״הילדה נורא שמנה. זה מסוכן״.

אמא הייתה עושה לה סימנים עם העיניים ואמרת: ״שששש. הילדה הזאת שומעת הכל״.

״נו אז שתשמע, זה לא יזיק לה״ רבקל׳ה הייתה עונה.

ואני שמעתי. וזה הזיק לי.

כי במשך שנים כל מה שראיתי מול המראה היה ילדה פגומה.

ותסתכלו עליי. ממש פה בתמונה. האם יש משהו פגום? האם אני לא טובה מספיק?


לקח לי המון שנים להבין שאני מדהימה ונהדרת כמו שאני. בדרך הייתי צריכה לראות את רבק׳לה מתנהגת ככה גם לבת ולנכדות שלה ולשמוע את סבתא אומרת שהיא ככה בגלל ״המלחמה״ ולהיות סלחנית ולגייס חמלה.

עשיתי הכל. כל מה שהיה צריך ובעיקר חיפשתי במראה אותי. אותי היפה והחכמה והטובה. כשהפסקתי להתחבא בתוך שקים שחורים שהסתירו את כל הפצעים והעלבונות, מצאתי אותי.

גילתי שאני אוהבת אופנה ובגדים וסטייל וקניות והתחדשות ושילובים ושינויים. וכנראה שבגלל זה אני לא מפחדת ממחשופים מיוחדים, צבעים, םרינטים, גזרות משוגעות. אני מעזה ומתנסה ואני מזמינה גם אותך לרפא את הפצעים שלך באתר שלי. עם הבגדים שאני מעצבת.

כנסי. תנסי. תתאהבי.

מכירות את משפט הפתיחה הזה: ״את כל כך יפה, אבל…״

אם רק תיישרי שיניים.

אם רק תצבעי לבלונד.

אם רק תתלבשי כמו אישה.

אם רק תשימי עקבים.

אם רק תרדי 20 קילו.

אם רק תעשי קצת ספורט.

אם רק יפסיקו כל הקולות מסביב ובעיקר בראש שלך. הבוסים האלו שמנהלים אותך ואומרים לך כמה את לא מספיקה….

תתפטרי. תלכי מהמקום הזה. שלא טוב לך בו. תלכי אל עצמך. תעשי שקט בראש. תגידי שאין אבל. יש אותך. כמו שאת. ותודה על זה. כי את מהממת. ברמות.

בלי אבל. בלי מחר דיאטה. בלי חודש הבא ספורט. בלי כשתהיה לי זוגיות. ממש עכשיוץ כמו שאת תחגגי את עצמך.

יש מסיבה באתר. מסיבה של מלכות. עם המון הנחות!

לדעת שאת אישה יפה.


איך תדעי שאת אישה יפה?

ומה אם כל חייך הרגשת בדיוק ההפך?

ואם את לא באמת יפה? אולי פשוט אין בך יופי?

תעצרי. שימי ברקס למחשבות ותקשיבי לי.

נכון, יש הגדרה מדעית ליופי, אפשר לדבר שעות על פרופורציות, סימטריה, מבני גוף, הכתבת היופי ע״י התקשורת, אבל זה לא באמת משנה.

זו יכולה לגמריי להיות החלטה שלך. תקבעי עובדה.

תבחרי חיוך ללבוש על הבוקר ותשלבי עם איזו שמלה מרשימה, אולי קצת אודם וצאי לעולם בהחלטה, שהוא לא ידע אישה יפה כמוך.

ואז תדברי איתי ותגידי לי: ״יו רוני, זה עובד! את לא מבינה כמה מחמאות קיבלתי היום״

ככה התחלתי את הדרך שלי. האמנתי לסיפור שסיפרתי לעצמי. והוא היה סיפור טוב. נעים. חיובי. על מי שאני.

כנסי לאתר ותבחרי את הסיפור שאת מספרת לעצמך – על עצמך!


לפני כמה ימים אבא שלי סיפר לי שחברה טובה שלו ראתה תמונה שלי ואמרה: ״וואו איזה שינוי״.

ואתן יודעות מה היה הכי כיף?

שסוף סוף ״שינוי״ לא מחמיא לי כי אני לא מרגישה שיש צורך לשנות בי כלום.

אני מניחה שהיא התכוונה שהתחטבתי. או ירדתי במשקל. אבל אני, לשמחתי, כבר שנים רבות ממש אוהבת את רוני. אותי. ואם להיות כנה, השינוי הפנימי שאני עוברת הוא כל כך מהותי עבורי ועליו אני גאה.

במשך שנים רציתי להיות רזה. לעשות ספורט. לחיות חיים ממושמעים. יש אפילו שמשתמשים במילה האיומה : ״היא נאצית״ בהקשרים של תזונה וספורט.

רציתי להיות נאצית. כן. שליט מרושע שמשמיד את עצמו.

השינויים הכי גדולים שלי צמחו דווקא מתוך שקט ושלווה. וכמובן קבלה.

דווקא כשהיה הכי רע, כשנגמרו כל הכוחות, כשהחיים הושיבו אותי על הספסל, להתבונן, ולא על נטפליקס, על הסרט הפרטי שלי.


על שנים של שנאה, ביקורות, נטישה, דרמות, בכי, המון המון בכי, רדיפה אחרי מחמאות, אחרי אהבה, אחרי תשומת לב. דווקא כשהסתכלתי על הגיבורה שלי מהספסל וראיתי כמה היא רכה ועדינה ופגיעה, התחלתי להתאהב בה, להתחבר אליה.


והיום, אני הגיבורה. וכן, זה שינוי. וזה וואו. אבל זה לא קשור למשקל שלי. או למידה שלי.

ולכן אני לא מאמינה ששינוי מגיע מבחוץ. שינוי מגיע מהאומץ לשהות בפנים. גם כשלא נעים…. וזה כמובן רק הניסיון שלי. וכל אחת יש לה את הדרך שלה.

כחלק ממה שאני עושה בחיים שלי, מעצבת בגדים לנשים במידות גדולות, אני מקבלת הרבה שאלות כמו איך הלקוחות בכלל מתחברות לי או מאמינות לי. ״את בכלל לא פלאס״. אז עזבו רגע את העובדה שהייתי, כי היא לא מעניינת, אני חושבת שהחיבור הוא מהלב. מהשורש. מהנשמה. מהאמת הפרטית שלי. מהיכולת שלי לראות את המלכה בכל אחת ואחת מהלקוחות שלי. ובעיקר להדליק את האור אצל אלו שלא רואות.

אז כן, אני ממשיכה להצטלם לאתר שלי וללבוש את חלק מהבגדים שלי, כי אני מרגישה בהם יפה. מדוייקת. מלכה.

ואת גם מוזמנת לאתר שלי. להרגיש ככה. בלי לשנות כלום. כי את וואו.

תמיד ידעתי על עצמי שאני אחת שיודעת להתלבש.

לא חשבתי שאעצב בגדים. למה?

כי סבתא שלי אמרה ש״תלמידה טובה כמוך, צריכה להיות רופאה!״.

לשמחתי, לא הגשמתי את החלום שלה. חיפשתי את שלי.

ובמשך שנים לא ידעתי מה הוא. לא ידעתי לקרוא לו בשם.

אבל האהבה שלי לאופנה הייתה מוטבעת בי.

ראיתי כמה כוח הבגדים נותנים לי ומסוגלות להרגיש טוב עם עצמי ולקטוף מחמאות.


וככה נולד המותג הזה. קווין סייז.

מהמקום הכי הכי שלי. והכי מצחיק זה שקודם יצאתי לפעולה ורק אחר כך הבנתי שאני חיה את החלום שלי…

כנסו לאתר שלי ותאפשרו לי להגשים לכן חלומות >>>


פעם חברה שלי יצאה לבליינד דייט עם מישהו מהטינדר.

הם התיישבו על הבר ( כן כן פעם היו ברים) והברמן התעכב והמשקאות לא הגיעו והסבלנות פקעה וחברה שלי אמרה שהיא מעדיפה ללכת…

בחוץ, היא חייכה לבחור ואמרה שנראה לה שמפה היא כבר תמשיך הביתה. הוא מאוד הופתע ושאל למה… ואז היא אמרה לו: ״אם היית בא לדייט עם הפילטרים והפוטושופ ששמת באפיקציה, אז אולי זה היה עובד…״

הפער בין התמונה למציאות היה לה קשה.

ואיך זה קשור לקווין סייז? כי כששואלים אותי למה אני לא עושה פוטושופ? זו בדיוק הסיבה! אין לי רצון להציג תמונה כוזבת! מה שאת רואה זה מה שתקבלי.

כי אני לא שקרנית. נקודה.

כי אני מאמינה שאת זו מי שאת. וככה גם הדוגמנית שלי. גם דוגמניות ולא משנה באיזו מידה הן לא מושלמות!

ואם יש לך ״צדדים״ או ״משמנים״ או כל מיני שמות מעליבים ששמעתי, אז בואי תראי כמה את יפה, גם איתם.

ואני בהודיה על זה שאני לא מרטשת ומלטשת אלא מציגה לכן אמת.

בואו לאתר. יש שם מלא אמת והיא יפה ומחמיאה!


״את מתלבשת מהמם. את בכלל מהממת. אני חולה על הסטייל שלך״.

באחד מאירועי האופנה שהשתתפתי בהם ניגשה אליי בחורה שלא הכרתי והחמיאה לי. ירתה עליי מחמאות. בצרורות. זה היה כל כך נעים ומחמם את הלב.

הודיתי לה מאוד והתחילה בניינו שיחה.

והיא הייתה כנה ומקסימה ואמרה: ״בטח כולן חושבות שזה חרטה כל הפוסטים שלך על איך הבגדים שינו את חייך, אבל לי זה ברור שזה אמיתי. אני לובשת בגדים מכוערים כי זה מה שיש לי ואני יודעת את זה והעולם יודע את זה ובגלל זה אני נראית ומרגישה כמו סמרטוט… אבל אין לי מושג מאיפה להתחיל והאמת שגם אין לי תקציב. המקסימום שאני יכולה להשקיע זה 150 ש״ח – גג 200 ש״ח לפריט״.

היא לא ביקשה הנחה. היא ביקשה עזרה. ואני אמרתי לה שיש פה סטנד שלם עם הפתעות עד 199 ש״ח ואם בא לה אשמח שנעבור עליו יחד ונמצא לה הפתעה שתגרום לה להרגיש וואו.

היא קנתה 3 פריטים. היא עפה על עצמה ואני מקבלת ממנה פעם בשבוע תמונה מנצחת של לוק שהיא חורשת עליו.

גם באתר יש קטגוריה של עד 199 ש״ח וגם את יכולה לחגוג! להתפנק. להשתדרג.


מכירה את זה שיש לך יום מעפן ואת פשוט מרגישה רע עם עצמך? לא יודעת איך לספר לך, אבל אין לך בעלות על זה! כולנו מכירות את זה…

יש לי הצעה, תבחרי חיוך ללבוש על הבוקר ותשלבי אותו עם איזו שמלה מרשימה, אולי עם קצת אודם… וצאי לעולם ולשבוע החדש בהחלטה ובידיעה, שהוא לא ידע אישה יפה כמוך.

ואז תדברי איתי ותגידי לי: ״וואלה רוני, השטות הזאת של fake it till you make it זה עובד! את לא מבינה כמה מחמאות קיבלתי היום״

ככה התחלתי את הדרך שלי. האמנתי לסיפור שסיפרתי לעצמי. הייתי עומדת מול המראה ומדברת עם עצמי על עצמי ואל עצמי. משכנעת את עצמי שאין דברים יפים כמוני. שאני מיוחדץ וחכמה. ומכשרת.


ואיזה סטייל. מחמאות שחלמתי לקבל, פשוט הרעפתי על עצמי. סיפרתי לעצמי סיפור טוב. נעים. חיובי. על מי שאני. עד שהאמנתי. והיום, אני עפה על עצמי! וחיה את הסיפור.

כנסי לאתר ותבחרי את הסיפור שאת מספרת לעצמך – על עצמך!

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן