מותג אופנה כחול לבן שיהפוך אותך למלכה, ובגדול!

אם את אישה במידה גדולה ומבקשת למצוא בשוק אופנת הרזון בגדים מחמיאים, הגיע הזמן שתכירי את מותג האופנה הישראלי קווין סייז.

המותג קווין סייז הוא ללא ספק השם החם באופנת מידות גדולות ונשים מפורסמות רבות לובשות את בגדיו. מדובר במותג ישראלי מצליח הפועל און ליין, שחושב שגדול זה יפה ובהתאם לכך נראים גם פריטי הלבוש שלו. המותג מציע בגדים איכותיים שכל אחד מהם יותר יפה ושיקי מהשני, עם קולקציות שבכל עשרה ימים בממוצע מתעדכנות בפריטים חדשים. מחלקת המבצעים של קווין סייז גם מציעה שורה נאה של פריטים אופנתיים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

הסיפור שמאחורי ההצלחה 

מאחורי ההצלחה של Queen Size עומדת רוני כהן, שבחרה לעצב בגדים לשוק החסר של נשים במידות גדולות, עם ליין רענן, אופנתי וצעיר, שופע בסטייל, שעושה כבוד לגוף האישה, קימוריה וחיטוביה. המותג מעצב לנשים במידות גדולות בגדים לכל צורך ופעילות, כגון שמלות, חולצות, מכנסיים, חצאיות, ז'קטים ועוד, מפריטים ליומיום ועד שמלות ערב לאירועים מיוחדים. הבגדים בגזרות קלאסיות מחמיאות, עם בדים נעימים ונוחים, בקשת רחבה של צבעים ועם הרבה מאוד שמחת חיים. 

 

מותג ששמו הולך לפניו

עם ההצלחה של קווין סייז אי אפשר להתווכח, והיא ניכרת לעין בנשים מפורסמות רבות הבוחרות ללבוש את בגדיו. למשל, שמחה גואטה מהישרדות מעלה לאינטסגרם הרבה מאוד תמונות שלה עם בגדי המותג, כמו גם השחקנית שני קליין שעיצבה קולקציית קפסולה למותג, והמנחה מאיה בצלאל שמרבה ללבוש בתוכנית שלה בגדים של המותג. גם אמירה בוזגלו שלבשה שמלה של קוויז סייז לברית של בנה, תקווה מהאח הגדול הלובשת חולצת נשיקות של המותג ואף נכנסה לבית האחד הגדול עם שמלה של קווין סייז, ועוד הרשימה ממשיכה.

 

אופנה  לנשים שופעות

אז אם את אישה שופעת ונשית שחשוב לה להיראות במיטבה בכל רגע נתון, ומוכנה להשקיע בכך, קווין סייז תפור עבורך. המותג מציע קולקציות ביגוד מרהיבות שכל הזמן מתחדשות, עם פריטים שיוצרו במיוחד עבור הגוף המקומר והנשי של האישה הישראלית. וביחס לענף המידות הגדולות, המחירים שלו נחשבים להוגנים ביותר. כמו כן באתר של המותג כל הזמן מוצעים סיילים שווים במיוחד שבהחלט כדאי לעקוב אחריהם.

 

ועכשיו גם און ליין 

לקווין סייז יש סטודיו בוטיק מצליח ששוכן בנוה צדק בתל אביב. בסטודיו כל לקוחה זוכה ליחס קשוב ואדיב הכולל פגישה אישית עם המעצבת. בזכות ההצלחה, הביקוש הרב לבגדים והרצון להעניק ללקוחות שירות עד הבית,  נפתחה חנות אינטרנט מתקדמת בה ניתן להתרשם ממרבית הפריטים ולהזמינם און ליין לכל כתובת מבוקשת, עם שירות משלוחים מהיר. מי שלא בטוחה מהי המידה הנכונה לה תמצאה באתר טבלת מידות. בנוסף, פריטים רבים של המותג הם one size ותוכננו כך שייראו נפלא בין אם את מידה ארבעים וארבע או מידה חמישים ושתיים. ואם בכל זאת את לא בטוחה באיזה פריט לבחור, לאתר יש שירות לקוחות מהיר ואדיב הזמין לסייע בכל שאלה והתלבטות.

 

לעוד פרטים אודות אופנת נשים למידות גדולות, צרי קשר עם קווין סייז בטלפון 052-5323329.

 

 

מתעניינים במעצבים ישראלים נוספים? נסו אתר מותג הבגדים Artwear

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן