חורף חם ויבש במיוחד עם ביגוד טרמי איכותי

מבקשים לשמור על הגוף יבש וחם, מווסת ובריא בעונת החורף? ביגוד טרמי איכותי של מותגים מובילים יעניק לכם את ההגנה המבוקשת.

ביגוד טרמי איכותי לנשים ולגברים, כפי שמציעים בחנויות ובאתר של Walk in, יספקו מענה מושלם לכל פעילות חוץ בעונה הקרה – בין אם גיוס לצה"ל, טיול, פעילות ספורטיבית, עבודה בשטח, שהות במקומות קרים וכדומה. 

 

אבל מה הבעיה עם ביגוד חורף רגיל? 
כידוע, במזג אוויר קר ורטוב חשוב לשמור על גופנו חם ויבש. בדרך כלל משימה זו תושג על ידי שכבות של ביגוד חם המגנות מקור חיצוני, אולם מדובר בפתרון מסורבל המקשה ומכביד על ההתנהלות. ועוד בעיה בביגוד הרגיל בחורף מופיעה כשאנו מתאמצים, מכיוון שהגוף פולט זיעה הגורמת לו להתקרר ולהירטב. כנגד מצב זה ביגוד רגיל, גם במספר רב של שכבות, אינו יעיל בהיותו עשוי מחומרים בעלי רמת בידוד נמוכה שאינה מנדפת זיעה. למעשה, הזיעה נותרת בפנים ונאגרת לחות שגורמת לנו להתקרר ולחלות. כאן בדיוק נכנסים לתמונה הבגדים הטרמיים.

 

הפתרון המושלם למזג אוויר קר 
ביגוד טרמי מספק מענה מושלם להתמודדות עם מזג אוויר קר או רטוב, בייחוד אם הוא כרוך במאמץ פיזי. מדובר בפריטי לבוש מבודדים שמנדפים זיעה מהגוף ומאדים אותה במהירות, וכך שומרים את הגוף שלנו יבש. בנוסף תפקיד הביגוד התרמי הוא לכלוא את האוויר החם היוצא מהגוף ועם זאת לתת לזיעה להתנדף החוצה.  יחד עם זאת, כדי ליהנות מהיתרונות של ביגוד טרמי חשוב לקנות פריטים איכותיים של מותג מוכר, שגם עושים את העבודה וגם נוחים לשימוש.

 

סוגים שונים של ביגוד טרמי
בחברת Walk in תמצאו ביגוד טרמי איכותי של מותגים מוכרים ומוערכים עבור גברים, נשים וילדים. את הביגוד הטרמי מחלקים למספר רמות המתחילות ברמה אחת, עם פריטי לבוש דקים הצמודים לגוף המיועדים לשמור עליו חם ויבש במהלך פעילות פיזית מאומצת כמו רכיבה על אופניים, טרקים, פעילות צבאית וסקי חורף.

הרמה השנייה של ביגוד טרמי מורכבת מפריטי לבוש יותר עבים, המיועדים למקומות מאוד קרים כמו בהרים גבוהים או במדבר בלילה, או למצבים נטולי מאמץ פיזי כמו שמירה או קמפינג. 

 

מותגי ביגוד טרמי מומלצים
באתר ובחנויות של רשת Walk in מציעים מגוון איכותי וגדול של ביגוד טרמי לגברים, נשים וילדים מבית מותגים מובילים בארץ ובעולם. למשל תוכלו למצוא פריטים של המותג ThermoWave המציע חולצות טרמיות נעימות למגע וקלות משקל מבד פוליאסטר משובח. אלו חולצות עם מבנה ייחודי של תפירה המספקת רמות גבוהות ביותר של נידוף זיעה  ומשלבות סיבי כסף שמונעים ריחות רעים. בנוסף, המותג יצא בליין של ביגוד טרמי קל משקל העשוי ממאה אחוז צמר מרינו, המתאים למזג אוויר קר במיוחד עם רמות גבוהות של נידוף זיעה ושימור חום. 

מותג הבית של שלנו שנקרא קליף  CLIFF קיים בו כמה רמות: 

  1. ביגוד דק המתאים לפעילות אינטנסיבית.
  2. ביגוד ברמה עבה המתאים לפעילות סטטית שלא דורשת תזוזה כמו קמפינג וכו'.
  3. סט תרמי שלם למי שמחפש המתאים למגוון פעילויות מגוונות.

 כמו כן תוכלו לקנות פריטים טרמיים של המותג Subzero ברמה אחת, אלסטיים ואיכותיים, השומרים על חום הגוף באופן שאינו חם מידי, ומגיעים בגזרות חכמות ומבנה נטול תפרים נוח ומפנק במיוחד. זאת לצד פריטים ברמה שתיים בעובי בינוני, שהינם אלסטיים ונמתחים על הגוף באופן נוח, ומתאימים לתנאי קור קיצוניים.

 

לפרטים נוספים אודות ביגוד טרמי הנכם מוזמנים ליצור קשר עם Walk in בטלפון
1700-70-70-12

 

מחפשים הנעלה ומותגים נוספים? נסו גם את חנות באלי אונליין

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן