מותג על למעדני דגים 

לחובבי מעדני הדגים שחשוב להם ליהנות ממוצרים איכותיים במיוחד, עם רמה גבוהה של טריות, טעם ומרקם, כדאי מאוד להכיר את המותג המוביל קראון פיש.

בקרב ציבור אוהבי מעדני הדגים, כלומר אלו שמבינים בתחום, יש כל הזמן ביקוש למוצרים באיכות ובטעם כמה שיותר טובים. עבורם מספק מענה המותג הוותיק והמוערך קראון פיש, המציע לשוק המקומי הפרטי והסיטונאי מעדני דגים באיכות גבוהה במיוחד, עם טעם משובח ועבור מחירים תחרותיים.

 

מעדני דגים ברמת פרימיום
אם אתם מבינים משהו במעדני דגים, כשתטעמו את המוצרים של קראון פיש מייד תרגישו בהבדל מבחינת הטעם והמרקם האנין של הדגים. הבדל נובע ממוצרי דגים ברמת פרימיום שמקורם בדגים טריים משובחים. כמו כן, האיכות הגבוהה של המעדנים נובעת ממקור דגי הסלומון ופורל הים שמגיעים מהים הצפוני, שעברו הליכי עישון טבעיים ועדינים, עם שריפה של עצי אלמון ונסורת המונעים טעמי לוואי במוצרים. יש לציין כי כל המוצרים של המותג כשרים ומפוקחים על ידי בד”ץ קהילות ובד”ץ אגודת ישראל.

 

מתמחים במעדני דגים
במותג קראון פיש מתמחים בייבוא, שיווק ואספקת דגים מעושנים מעולים לשוק הסיטונאי והקמעונאי בכל רחבי הארץ, כולל רשתות מזון מובילות כמו רמי לוי, חצי חינם, מגה בעיר, ויקטורי, מחסני השוק ועוד. החברה מספקת דגים לשוק המסחרי ומגשי דגים ומעדני דגים ארוזים לשוק הפרטי, כאשר מעדני הדגים כוללים למשל דגי סלמון מעושן ופורל ים מעושן נורווגים, מקרל בעישון קר וחם, מתיאס והרינג ליטאי עם אחוזי שומן גבוהים, וכן מגוון מעדני דגים כמו ממרח סלמון, איקרה וסלטי דגי ים.

כדי להבטיח את טריות ואיכות המוצרים החברה עובדת עם מפעל דגים מהגדולים והוותיקים באירופה, בו המוצרים עוברים הליכי הקפאה מתקדמים שמבטיחים את טריותם ושומרים על טעמי עישון מלאים. המפעל עומד בדרישות תקן מחמירות ביותר ובו מבוצעים כל ההליכים הנדרשים לזיהוי של זיהום פיזי, כימי או ביולוגי. כל זאת לצד מערכי בקרת איכות לבטיחות מזון ואיכות סביבה העומדים בדרישות של ארגון הבריאות העולמי.

 

רמה גבוהה ביותר של מוצרים
המותג קראון פיש שייך לחברת פוד קולקשן בע”מ, הפועלת בתחום השיווק והייבוא של מוצרי מזון ברמת פרימיום. החברה מייצגת את קבוצת Vičiunai Group האירופאית, המתמחה בייצור מזון ושמאחוריה שבחים ופרסים בינלאומיים רבים. כך מקבלת קראון פיש נגישות גבוהה לדגים וחומרי גלם טריים באיכות מעולה, לרבות דגי סלומון ופורל ים מנורבגיה עם טעם עסיסי ומרקם מעודן.

 יש להדגיש כי כל הליכי הייצור של דגים מעושנים ומעדני הדגים שהמותג מספק עומדים בדרישות תקן אירופאיות מחמירות ביותר, לרבות בדיקות מזון כפולות במפעל הייצור ועל ידי משרד הבריאות בישראל. עם זאת, למרות בקרת האיכות המוקפדת, בחברה מצליחים לשמור על מחירים הוגנים ותחרותיים לשוק הפרטי והמסחרי כאחד. לכך מצטרף מערך לוגיסטי נרחב ומתקדם הכולל עשרות משאיות שמגיעות לכל יעד בארץ.

לעוד מידע אודות מעדני דגים מובחרים צרו קשר עם קראון פיש בטלפון 09-7463382.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן