תנור או מיקרוגל? ב-י.פפר לא צריך לבחור

י.פפר בע"מ היא חברה משפחתית, בהנהלת יורם ורועי פפר, שכבר למעלה מחמישים שנה מתמחה בייבוא ושיווק ציוד לאפייה מקצועית וחצי-מקצועית.

אצלנו, ב-י.פפר, מקפידים לייבא מוצרי בישול ואפייה איכותיים וחדישים מהיצרנים האמינים ביותר באיטליה, כדי להבטיח ללקוחותינו את האיכות הגבוהה ביותר.

אחד המוצרים הפופולריים ביותר אצלנו הוא תנור מהיר משולב מיקרו, המשלב פונקציות של תנור אפייה ושל מיקרוגל. בשנים האחרונות הפך תנור משולב מיקרוגל לפריט ציוד פופולרי ואף הכרחי  במסעדות ובבתי קפה, משום שהוא משלב את היתרונות של שני מכשירים שונים,  בתנור אחד בלבד.

התנור המשולב יכול, מצד אחד,  לשמש כתנור אפייה לאפייה של לחמים, פיתות, מאפים, עוגות ועוגיות, וגם לצלייה ולחימום של סוגי מזון שונים. מצד שני, מיקרוגל מאפשר חימום מזון מהיר ויעיל. במקום לרכוש שני מכשירים נפרדים, אפשר ליהנות מיתרונותיהם של שני התנורים  ברכישת מכשיר אחד בלבד, מה שחוסך כסף ומקום. 

ניתן למצוא תנורים משולבי מיקרוגל בשלל גדלים וצורות. המבחר משתנה בהתאם לצרכים של הלקוח.תנור משולב מיקרוגל קטן יותר יתאים למטבחים קטנים וצפופים, בעוד  תנור משולב גדול יותר יתאים למטבחים גדולים ומרווחים.

כאשר בוחרים תנור משולב מיקרוגל חשוב מאוד להבין את הצרכים שלכם ולהתחשב בהם, למשל: מה גודל המטבח שלכם? לאילו שימושים אתם זקוקים לתנור או למיקרוגל?  בנוסף, מהו התקציב שאתם יכולים להשקיע ברכישה?

היתרונות העיקריים של תנורים משולבי מיקרוגל הינם:

  • חסכון במקום אחסון – תנורים משולבים חוסכים מקום אחסון, כך שאין צורך לרכוש שני מכשירים נפרדים, שתופסים הרבה מקום במטבח.
  • מהירות – תנור משולב מיקרוגל מאפשר חימום של סוגי מזון שונים במהירות וביעילות, תוך זמן קצר, גם אם מדובר במזונות קפואים.
  • הרחבת מנעד האפשרויות – עם תנורים משולבי מיקרוגל ניתן לבשל מגוון מבחר מגוון של מנות, החל במנות אפויות וכלה במנות מוקרמות.

מלבד תנורים משולבי מיקרוגל, תוכלו למצוא אצלנו מבחר מוצרים איכותיים, למשל:

  • מבחר תנורים, הכולל תנורי אפייה ותנורי בישול.
  • ציוד למאפיות וקונדיטוריות, כולל: מלושים, מולדרים ומכדררות, מיקסרים, מרדדות, ציוד התפחה וקירור, ציוד פריסה וחיתוך, חותכות-שוקלות, ציוד מחמצת, קוצבי מים ושמן וסילוסים.
  • ציוד לפיצריות, הכולל מלושים לפיצה ותנורים לפיצות.
  • ציוד לפינות אפיה ובתי קפה, הכולל תנורי אפייה קומפקטיים ותנורים לחימום פיתות קפואות.

 

עם לקוחותינו המרוצים נמנות מגוון מאפיות, מסעדות, קונדיטוריות, פיצריות, רשתות שיווק, חברות קייטרינג, בתי קפה ובתי מלון. מלבד אפייה ובישול מקצועיים בבתי עסק, הולכים וצוברים תאוצה גם בישול ואפייה חצי-מקצועיים, בבתים פרטיים.

אנחנו, ב-י.פפר, מספקים פתרונות אפייה ובישול איכותיים לכל הרמות. בין אם אתם אופים מקצועיים או אופים ובשלנים חובבים, תוכלו למצוא אצלנו מגוון כלים ומכשירים באיכות הגבוהה ביותר, שישדרגו את חווית הבישול והאפייה שלכם.

אם גם אתם רוצים לקחת את חווית הבישול והאפייה שלכם לשלב הבא ומחפשים ציוד אפייה מקצועי או חצי-מקצועי באיכות גבוהה ובמחירים הוגנים, הגעתם למקום הנכון. לשאלות ולפרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אלינו במספר: 03-5335038 או בכתובת המייל: [email protected] ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן