תכשיטים מעוצבים בעבודת יד שמתאימים לך

מחפשת תכשיט איכותי, ייחודי ואופנתי שמתאים בדיוק לסגנון שלך? כדאי לך להכיר את המותג המוביל mk של מעצבת התכשיטים מעין קריאף.

כשמחפשים תכשיט מעוצב ואיכותי בעבודת יד, לא אחת מדובר בפריטים עם מראה מאוד ספציפי שלאו דווקא מתאימים לך. את הנקודה הזו פותר מותג עיצוב תכשיטים mk בראשות מעין קריאף, המעצבת סוגים שונים של תכשיטים בעבודת יד במגוון רחב של סגנונות שמתאימים לכל אחת. אז בין אם את אוהבת מראה אלגנטי ועדין או לוק מלא נוכחות ומחוספס, באתר המותג ממתין לך מענה מושלם.

 

תכשיטים בעבודת יד מעוצבים ואיכותיים

באתר המצליח של mk יש מבחר עשיר ואיכותי של תכשיטים מכל סוג ובכל סגנון עיצוב, המשתנים בסגנונם בהתאם לקולקציה שלהם. כל התכשיטים של המותג הינם פריטים מיוחדים היוצאים תחת ידיה המיומנות של המעצבת מעין קריאף, תוך שימוש בחומרים שאיכותם נבחנת בקפידה בין אם מדובר בציפוי מכסף או זהב, בתכשיטי כסף סטרלינג 925, ציפוי גולדפילד או ציפוי של זהב שני מיקרון. התכשיטים לנשים ולגברים מסופקים עם שירות אישי ומתחשב ומענה קשוב לכל שאלה והתלבטות של הלקוח.

 

מעצבת שנושמת יצירה

מאחורי המותג המצליח עומדת מעצבת התכשיטים המוערכת מעין קריאף, שילדותה עברה בעולם שלם ועשיר של יצירה מגוונת. הדבר ניכר בתכשיטים שמעין הכינה לקרוביה, ובזכות מחמאותיהם ובקשות נוספות לעיצוב תכשיטים, הפכה חדוות היצירה השופעת למקצוע אהוב. אכן, המותג של מעין צמח מהר מאוד עם קולקציות מרהיבות אשר לכל אחת מהן סגנון משלה, עם מגוון עשיר של תכשיטים אופנתיים המבוססים על חומרי גלם מיוחדים, עבודה מוקפדת וחשיבה מקורית.

קולקציות מרהיבות בשלל סגנונות 

התכשיטים בעבודת יד של mk מוצגים באתר המתקדם של המותג, ומוצעים במגוון קולקציות עם סגנון מיוחד משלהן. המבחר מאפשר לכל אחת ואחד לאתר את התכשיט המושלם עבורם, בין אם מדובר בטבעת, עגילים, צמיד, שרשרת, סטים ועוד. 

כך למשל, מי שאוהבת טבעת מלאה בנוכחות תוכל למצוא באתר טבעת מרשימה מדגם גל, עשויה מכסף 925 עם שלוש שכבות מחוברות ועיצוב פתוח מאחורה שמאפשר להתאים את הפריט לאצבע. כמו כן, למראה מעודן ונקי תורמת שרשרת וי צמודים מדגם שובל שעשויה מכסף 925, ואילו מי שמקפידה על לוק עכשווי תוכל לבחור בצמיד כוכב לרגל מכסף 925 שהינו מעודן ושופע בסטייל. לעומת זאת, למראה דרמטי שאי אפשר להתעלם ממנו ומלא במשמעות, מוצעת שרשרת מדגם סאני העשויה מציפוי של כסף מושחר עם תליון מרהיב של חצי שמש וחצי ירח. 

אלו כמובן רק כמה דוגמאות מתוך מבחר בלתי נדלה של תכשיטים אופנתיים ומיוחדים מכל סוג. כך למשל מי שמחפשת עגילים תמצא באתר כל סוג של עגיל, בין אם סטים, עגילי חישוק, עגילים צמודים או תלויים. גם לגברים מוצע מבחר של תכשיטים אופנתיים, כדוגמת צמידי חרוזים משולבים עם חרוזי כסף 925, צמיד נחש, שרשרת כסף 925 עם תליון חץ משובץ בזרקונים שחורים, ועוד.

לעוד פרטים על תכשיטי איכות מעוצבים ומיוחדים בעבודת יד, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המותג mk בטלפון 053-2552585

 

 

מתעניינים גם בתכשיטי זהב ויהלומים? בדקו גם את חנות התכשיטים M.Dadashian

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן