תכשיטים בעיצוב הכי אישי שיש

מבקשים להעניק ליקיר ליבכם תכשיט מרגש והכי אישי שאפשר? אם אתם רוצים להביע את אהבתכם בדרך מקורית כזו, כדאי להיכנס לאתר של המותג המוביל אריזו.

בעידן בו הכל המוני ומתועש, הביקוש לפריטים בעלי אופי אישי וקרוב רק הולך וגדל. לכך נותנים מענה נהדר במותג אריזו עם מגוון איכותי ואופנתי של תכשיטים בעיצוב אישי, החל מתכשיט עם שם ותמונה ועד לעיצוב תכשיט אישי במיוחד עבורכם.

 

הופכים כל רעיון למציאות

יש לכם רעיון עבור תכשיט מיוחד בעיצוב אישי שתרצו להעניק במתנה? במותג אריזו הופכים כל רעיון למציאות,עם שלל אפשרויות להזמנת תכשיט בעיצוב אישי המסופק במארז מהודר. למשל תוכלו להעניק שרשרת או טבעת עם שמו של האהוב או ילד, וגם תוכלו להזמין שרשרת אותיות מעוצבת או תליון עם תמונה אישית מרגעים מיוחדים בחיים.

יתרה מכך, אם תרצו תוכלו להזמין מהמותג תכשיט שעוצב במיוחד עבורכם, למשל לבחור בתליון תמונה עם עיצוב כבקשתכם. כמו כן ניתן להזמין את התכשיט האישי מחומרים שונים, לרבות כסף או זהב אמיתיים, בציפוי של זהב או כסף, ואף לבחור בתכשיט עם עיצוב אישי משובץ ביהלומים.

 

המותג שמאחורי התכשיט

מאחורי המותג המצליח אריזו, שאת מוצריו עונדים לא מעט סלבס, עומדת חברה רצינית בתחום התכשיטים שיש לה מבחר עצום ואיכותי של פריטים במחירים משתלמים, המוצעים למכירה אונליין. מבחר התכשיטים מתעדכן כל הזמן בטרנדים עולמיים מובילים והוא כולל תכשיטי כסף 925, תכשיטי זהב ארבעה עשר קראט, תכשיטי יהלומים וכמובן תכשיטים בעיצוב אישי. התכשיטים של המותג פונים לקהל אופנתי ודינמי שמבקש פריטים עם סטייל יוקרתי וטוויסט ייחודי.

לכן מציעים באריזו תכשיטים שנוצרו מחומרים משובחים ועוצבו עם הרבה מחשבה ומעוף. כמו כן, כל תכשיט שמציע המותג עובר בדיקות איכות קפדניות, לרבות בחינה של רמות ביצוע וגימור, הלחמות, שיבוצי אבנים, ליטושים סוגרים וכדומה. הדבר נכון כמובן גם לגבי תכשיטים בעיצוב אישי המתבטאים בפריט ייחודי ואיכותי שאין לאף אחד חוץ מכם.

 מבחר עשיר של אפשרויות

באתר של אריזו מגשימים לכם חלומות עם מגוון רחב, עשיר ואופנתי של אפשרויות לעיצוב אישי של תכשיטים. כך למשל, תוכלו לבחור בשרשרת אישית מרשימה לאישה עם תליון שעליו מודפסת תמונה מהאלבום שלכם, עשויה מכסף 925 או מצופה בזהב. כמו כן תוכלו להזמין צמיד לייחודי אישה מדגם כדורים עשוי כסף אמיתי או עם ציפוי של זהב, אליו מתווספים תליוני אותיות עם שם מבוקש לצד תליון לב המשובץ בזרקונים. 

לעומת זאת, לגבר אפשר לבחור בצמיד אופנתי מעור עם חישוקי כסף שעליהם חרוטים שמות של הקרובים לליבו. בנוסף תוכלו למצוא מבחר טבעות בעיצוב אישי, כדוגמת טבעות חותם עם חריטה של שם או טבעות פתוחות בחזית עם אותיות בקצותיהן, טבעות מעוצבות בצורת שם מבוקש, ועוד. וזאת רק ההתחלה של מגוון אפשרויות לעיצוב תכשיטים אישי שתמצאו באתר המותג, לרבות תליון לשרשרת עם אות ולוכד חלומות, שרשרת שם משולבת עם עין, טבעת עם חריטה מדגם כתר ועוד.

 

לקבלת מידע על הזמנת תכשיט בעיצוב אישי ייחודי ואופנתי, צרו קשר עם המותג אריזו בטלפון 052-5500899.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן