תכנון, עיצוב והקמה מקצועית של גינות

עם אלעד ורדי תזכו בגינה מלבלבת ויפה לאורך כל ימות השנה. הגינה תשרת אתכם שנים רבות וטובות בהתאמה מלאה לתנאי המקום, אורחות החיים והעדפותיכם האישיות.

אלעד ורדי מתכנן, מעצב ומקים גינות כבר מעל לשני עשורים. הגינות המחודשות והחדשות שאלעד מתכנן, מקים ומתחזק מותאמות לאקלים המקומי בדגש על סוג הקרקע, מגווני זני צמחים לרבות צמחי בר מקומיים, ושימוש יעיל במערכות השקיה. בתהליך ההקמה נעשה שימוש בחומרים ואבנים מקומיות עם שילוב אלמנטים נוספים כמו בריכות נוי, תאורת חוץ, מתקני משחקים פרגולות ודקים. כל זאת במטרה ליצור גינה יפה והרמונית בחזותה, מתכתבת עם סביבתה, מותאמת לצרכי בעליה ואורחות חייהם, חסכונית במים וקלה לטיפול ותחזוקה.

 

כל צרכי הגינה בתהליך מקצועי מגובש

לצד עיצוב גינות בסגנונות שונים, אלעד מספק מענה שלם לכל צרכי תכנון והקמת גינות, החל מעבודות עפר, תכנון והתקנת מערכות השקיה, שתילת צמחים, הקמת דקים ופרגולות, תאורת גן, מטבחי חוץ, טרסות מתקני משחקים, ועד לשבילים וגדרות ועוד. כל זאת בתהליך מקצועי ומגובש המתחיל בפגישת היכרות ראשונית שכוללת סיור בשטח, תיאום ציפיות והערכת מחיר. על פי נתוני פגישה זו יגובש קונספט לעיצוב הגינה, תוכן תוכנית אדריכלית וייקבעו לוחות זמנים. התוכנית האדריכלית תכיל את כל נתוני הפרויקט לרבות שבילים, השקיה, ריצוף, תאורה, בוטניקה, גבהים, ואלמנטים של עיצוב. לאחר אישור התוכנית יחלו העבודות בפועל תוך הקפדה על לוחות זמנים עד לקבלת גינה מושלמת. מעבר לכך, שירותיו של אלעד ממשיכים גם לתחזוקה שוטפת של הגינה לכל המעוניינים בכך.

   

דגש על חיסכון ופשטות תחזוקה

לאור מצוקת המים בארץ ואורח חיים העמוס של חלק מהאנשים, הגינות שאלעד מתכנן שמות דגש על פשטות תחזוקה וחיסכון במים. כך למשל, גינה קלה לתחזוקה מבוססת על אדמה טובה וחזקה ועל צמחים מקומיים עמידים. החיסכון במים מושג על ידי תכנון נכון של מערכת השקיה ממחושבת, בחירת צמחים מתאימים שרבים מהם מדבריים וים תיכוניים ושתילתם באופן מרוכז, וכן על ידי יצירת משטחים שלא נדרשים במים כמו שבילי חץ ומשטחי דקים.

לעוד מידע על תכנון ועיצוב גינות מקצועי צרו קשר עם אלעד ורדי

בטלפון 050-5707632.

 

ניתן לגדל צמחים גם בחללים סגורים ובתוך הבית באמצעות גידול הידרופוני. למידע נוסף בקרו באתר Greenshop

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן