תכנון נכון של המרחב המשרדי

בין אם מדובר במשרד חדש או במשרד שמשנה מקום או עובר מתיחת פנים כללית, תכנון ובחירה נכונה של ציוד, אבזור וריהוט עבורו הינם חיוניים לעבודה השוטפת ולחזותו הנאה.

 

כל משרד של עסק או מוסד, בכל קנה מידה ומכל ענף במשק, נדרש להיות מאורגן באופן יעיל, נוח ואסטטי עם ריהוט וציוד חיוני לעבודתו השוטפת. יחד עם זאת, ארגון המרחב המשרדי אינו עניין של מה בכך והוא נדרש בתכנון מקצועי, נכון ויעיל, ששם דגש על מאפייני החלל, צרכי העובדים והלקוחות והנדסת אנוש. כל זאת במטרה ליצור סביבת עבודה שהיא גם פרקטית וגם נעימה ומזמינה לשהייה.

 

נתחיל בריהוט למשרד

בהיותו רכיב דומיננטי בחלל, ארגון המשרד מתחיל בבחירת ריהוט איכותי עבורו, שישרת את המקום למשך שנים רבות וטובות. את הריהוט יש להתאים לצרכי עבודה, מידות ומאפייני החלל. כך למשל יש להתחשב בגודל החלל, בבחירת שולחן במידה מתאימה למחשב, ניירת וציוד משרדי נוסף ועם כמות מספקת של מגרות. כמו כן. באיזה שיטת תיוק להשתמש: כונניות מדפים, ארונות, תיוק באמצעות מגירות, קרוסלות וכמובן היכן למקם אותם בחלל המשרדי.

 

תכנון קפדני זה חיוני לכל חלל במשרד לרבות חדרי ישיבות, חדרי הנהלה, חדר קבלה הנהלת חשבונות וכדומה. אבל מלבד צרכים פרקטיים חשוב גם לתכנן חלל הרמוני, בעל קו אחיד ואסטטי, שמתאים לאופי ותדמית החברה. כך למשל חשוב לשמור על חזות תואמת בין כיסאות לשולחנות, לבחור בחומר גלם מוביל לריהוט בין אם עץ או מתכת, ולהחליט על קו עיצוב וגוונים מובילים.

 

ולבסוף, חשוב גם ליצור חלל ארגונומי שמתחשב בצורכי העובדים ומספק להם מרחב נוח, מרווח, נעים ויעיל לעבודה שוטפת וממושכת, דבר הנכון בייחוד עבור בחירת כיסאות ושולחנות עבודה.

 

נעבור למיכון וציוד משרדי

משרד גם נדרש במיכון וציוד רב, אותו יש לקחת בחשבון בעת תכנון החלל ובחירת ריהוט. מדובר במיכון וציוד כדוגמת מדפסות, טלפונים, מגרסות, מכונות חישוב, מכשירי למינציה, שעוני נוכחות, מקרנים, כספת, גיליוטינה, טונרים וראשי דיו, מכונות לספירת כסף, קופות רושמות, משקלים מכשיר כריכה ועוד. כמו כן משרד נדרש בכמות גדולה ומגוונת של ציוד שיש לתכנן מראש מקום לאחסונו. בין היתר ציוד משרדי כולל מהדקים וסיכות, גומיות, חותמות, לחצנים ונעצים, שדכנים, חולצי סיכות ומנקבים, וכן מעמדים שולחניים, ציוד לגזירה וחיתוך, קלסרים, חוצצים, תיקי גומייה כרטיסי ביקור, יומני שנה, מכשירי כתיבה, מוצרי נייר ועוד.

 

בחירת נכונה של ספק

לאחר שהגדרתם את צורכי המשרד שלכם, הגיע הזמן לאתר ספק מקצועי, אמין ומומלץ אשר בכתובת אחת יספק לכם את כל הפתרונות הנחוצים לצורכי ריהוט, ציוד ומיכון למשרד וכך יחסוך זמן יקר בהתרוצצות בין חברות שונות. דוגמא טובה לכך הינה חברת פיפו פייפר המובילה בתחום, אשר מספקת ללקוחותיה גם און ליין פתרונות מקצועיים שלמים ואיכותיים לכל צורכי המשרד, וזאת עבור מחירים תחרותיים ועם התאמה אישית מלאה. כל לקוח של החברה זוכה ליחס מסור ואישי עם שירות מקיף בשקיפות מלאה, הכולל ייעוץ מקצועי בבחירת ציוד למשרד ופתרונות מותאמים במיוחד עבורו. זאת לצד אספקה מהירה וסדירה עם מחויבות ללוחות זמנים. ואם לא די בכך, החברה גם מחזיקה במחלקה קמעונאית לחנויות עם מענה שלם לכל צורכיהן לרבות ציוד וריהוט לחנות, קופות ממוחשבות וטרמיות, משקלים, מכשירי אריזה, אקדחי מחירים ועוד.

 

ל מידע נוסף בנושא ציוד וריהוט משרדי צרו קשר עם חברת פיפו פייפר אחזקות בע”מ בטלפון 04-6225397.

 

מתעניינים גם בריהוט לבית? בדקו את חנות הרהיטים Rahit4u

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן