תכנון ועיצוב בתי יוקרה עם סטודיו מוביל

מתכננים לבנות או לעצב בית יוקרה?

מחפשים איש מקצוע שיוכל להגשים את החלומות שלכם ?

כדאי שתפנו לסטודיו הנכון שעיצוב בתי יוקרה זה תחום עיסוקו והוא בעל היכולות המתאימות.

 

בתכנון ועיצוב של בתי יוקרה, כאשר מושקעים משאבים רבים של זמן וכסף, אין מקום לטעויות או לגישה חובבנית. ביצוע משימות התכנון והעיצוב דורשים מקצועיות מירבית, ניסיון מצטבר ובעיקר יכולת להבין את הצרכים של הלקוחות ואת רצונם. מעבר לפן המקצועי על המעצבים לגלות סבלנות, אמפתיה ויכולת הכלה אל לקוחותיהם. פעמים רבות אנשי מקצוע שוכחים מי בסוף התהליך יתגורר בבית, ואת האג'נדה החשובה של להתאים את העיצוב לאופיו של הלקוח ולא של המעצב….

 

מעצב בכל רמ"ח אבריו

משיכתו של מייסד ומנהל הסטודיו ירון אטיאס ליצירה, אומנות, עיצוב ואדריכלות, החלה כבר בגיל צעיר, מכאן הייתה דרכו של סלולה לעבר עולם העיצוב והאדריכלות.                        כבר בזמן לימודיו בטכניון בלטה בו התשוקה והרצון חסר המעצורים ליצור, לעצב ולהצליח. ואכן, ניסיונו המעשי התחיל כבר בתקופת לימודיו, בין היתר במשרד של 'רון אביב אדריכלים' המתמחה בתכנון ועיצוב בתי יוקרה. עם השנים, כשכבר הקים את העסק שלו, התנסה ירון בתכנון ועיצוב קשת רחבה של פרויקטים אדריכליים, בדגש על בתי ודירות יוקרה.

 

לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר

עבודתו של ירון בתכנון ועיצוב בתי יוקרה, מבוססת על גישות מקצועיות, מודרניות וקפדניות. 2 גישות חשובות מובילות את האג'נדה המקצועית:

  • שימוש בחומרים ומוצרים הטובים ביותר שהשוק מציע.
  • התפתחות ולמידה- למידה רצופה והתעדכנות בכל מה שקורה בשוק העיצוב והתכנון. שימוש בכלים תכנוניים מתקדמים (מחשוב, טכנולוגיה ועוד)

למשל, בסטודיו ממחישים ללקוח עיצוב עתידי של הבית/ נכס שלו באמצעות תוכנות תלת ממד מתקדמות ובאמצעים להפקת הדמיות פוטוריאלסיטיות, להבדיל ממשרדים אחרים בהם שירות זה הינו חיצוני וכרוך בתשלום נוסף. מעבר לכך, בסטודיו דואגים לעבוד בסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות, דיוק וחדשנות, עם ירידה לפרטי פרטים ומבלי להשאיר דבר ליד המקרה.

 

 

אדריכלות ועיצוב שמעצבים את העולם

עבודתו של ירון אטאיס בתחום האדריכלות והעיצוב מושתתת על אמונה כי "לאדריכל יש את היכולות לעצב את אורח חיינו כיום ובעתיד". העבודות והפרויקטים של הסטודיו מאופיינות בחללים מרווחים ופתוחים, ללא פרטים מיותרים, אשר תכנונם מבוסס על היכרות מקדימה ומעמיקה עם הלקוח, העדפותיו, אורח חייו וצרכיו האישיים. כל אלו מתגבשים לכדי יצירה אדריכלית ברורה, חכמה, הרמונית ושלמה.

סטודיו ירון אטיאס מהווה בית מקצועי ומוקפד לתכנון ועיצוב דירות ובתי יוקרה. השילוב של רמה המקצועית גבוהה, ובלתי מתפשרת, עם היכולת להבין את הלקוחות ואת צרכיהם הביאו לכך שלאורך השנים עשרות פרויקטים הוכתרו בהצלחה.

 

למידע נוסף אודות תכנון ועיצוב אדריכלי של בתי יוקרה, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם ירון בטלפון 050-4434497.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן