פסטל – תיקי עגלה מעוצבים בסטייל צעיר ועדכני

אנחנו ב"פסטל" מכירות את הרגע שבו אמא צעירה לתינוק או לפעוט מתכוננת לקראת יציאה מהבית. רשימת הפריטים שאי אפשר בלעדיהם ארוכה מאד חיתולים, מגבונים, בגדים להחלפה, מוצצים, בקבוקים, אוכל בשבילה, אוכל בשבילך, וזו רק ההתחלה. עד שאת אוספת את כולם, את כבר מרגישה סחוטה וזה עוד לפני שפתחת את הדלת. 

 

את רשימת הפריטים הזו אולי לא נוכל לקצר, אבל אנחנו בהחלט יכולות לשפר את התחושה והנוחות שלך בזמן ההתארגנות וביציאה מהבית. בדיוק כמו עם בגדים, נעליים ותספורת חדשה, גם תיק לעגלה יכול להיות פריט אופנתי נחשק ובעל אמירה, שיגרום לך להכניס אליו בשמחה כל מה שאת צריכה לקחת. תיק כזה יאפשר לך לשמור על הסטייל העדכני, הצעיר והטרנדי שלך, גם כשאת אמא עסוקה וקרייריסטית עם תינוק קטן. 

באתר "פסטל" תוכלי למצוא קולקציה מרהיבה ומלהיבה של תיקי עגלה, בעיצוב אירופאי ייחודי, שלא רואים בכל חנות. התיקים שלנו עשוי מבד חלק, קורדרוי או מחומר דמוי עור, בגימורים ובסגנונות שונים. הם מגיעים בצבעים כמו שחור, קרם או ורוד, ועשויים מחומרים איכותיים ועמידים, שיבטיחו שהתיק ישמש אותך לאורך שנים. לרוב התיקים ישנה תחתית קשיחה, על מנת לשמור על צורתם לאורך זמן. גם התחזוקה של התיקים פשוטה במיוחד ניתן לנגב אותם במגבון ולכבס במכונה לפי הוראות היצרן. 

העיצובים הקלאסיים והמוקפדים של התיקים שלנו, מייצרים תחושה שמדובר בתיק האישי שלך, ולא בתיק שמכיל חיתולים ומגבונים. משום כך בחרנו להוסיף לקולקציה גם תיקי עגלה שיכולים להפוך לתיק גב או לתיק צד, ולשמש אותך גם בחיי היום יום. אין לנו ספק שכל תיק שתבחרי בו, ישמש אותך זמן רב אחרי שתיפרדי מהעגלה – בטיולים, בעבודה, בלימודים ועוד. 

מעבר לעיצוב מעורר ההתפעלות, חשוב לנו שהתיקים יהיו נוחים לשימוש, מרווחים ומתאימים לכל החפצים והציוד שצריך לקחת. כל התיקים שבאתר הם אוניברסליים, רב תכליתיים ומתאימים לכל גודל וסוג של עגלה. יש להם תאים פנימיים לארגון וסידור נוח של התכולה, ובנוסף כיסים ותאים חיצוניים, לשליפה מהירה של בקבוק, טלפון או ארנק. לחלק מהתיקים שבאתר מצורף גם משטח החתלה, שניתן לשלוף בכל מקום כדי לחתל את התינוקת בנוחות ובבטחה. אפשר גם להזמין משטח דומה בנפרד. 

על מנת להשלים את הפונקציונאליות של תיקי העגלה שלנו, הוספנו להם אביזרים נלווים, כדי שלא תצטרכי לחטט בתיק בדיוק כשהתינוק בוכה. בסט העגלה השלם תוכלי גם נרתיק למוצצים, נרתיק החתלה וארנק עבור המסמכים לטיפת חלב. השילוב ביניהם יהפוך את ההתארגנות לקראת היציאה ואת השהייה מחוץ לבית לנוחות, קלות ונעימות הרבה יותר, עבורך ועבור התינוק שלך. 

ללא ספק, להיות אמא צעירה יכולה להיות משימה תובענית ומעייפת. בדיוק משום כך, אנחנו מאמינות שגם בתקופה המהנה אך המאתגרת הזו, אין סיבה שתוותרי על עצמך. התיקים שלנו יעזרו לך לשפר את המראה, מצב הרוח והתחושה הפנימית שלך, בכל טיול עם התינוק, ארוחה עם חברה או ביקור בטיפת חלב. זאת דרך מצוינת להביע את האמירה האופנתית שלך, ולהוסיף לחיי האימהות את השיק והסטייל שאת אוהבת. ב"פסטל" בחרנו עבורך מגוון של תיקי עגלה מעוצבים, שמתכתבים עם הטרנדים החמים של עולם האופנה כל זאת בלי להתפשר על האיכות, הנוחות והפרקטיות. אל תספרי לאף אחד, אבל יש סיכוי שעם תיק כזה רק תחפשי תירוץ לצאת עם התינוק שלך מהבית. 

אם יש לך שאלות או שאת רוצה להתייעץ איתנו לגבי התיקים, את מוזמנת ליצור קשר בוואטסאפ 0533334941  

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן