תוכנת ניהול מתקדמת התפורה לצרכיכם

מערכות מתקדמות בדגש על ERP מהוות כיום חלק אינטגראלי מניהול ארגונים וחברות בכל המגזרים. יחד עם זאת, ישנן תוכנות כמו זו של חברת בינה אשר לוקחות את התחום צעד גדול קדימה, בזכות מענה מקיף ומתקדם לכלל הצרכים תחת תוכנה אחת.

חברת בינה מערכות ופתרונות בע"מ נמנית על בתי התוכנה הוותיקים והמובילים בישראל, ומאחוריה יותר משלושה עשורים של ניסיון. לאור היכרות מעמיקה עם דרישות השוק המקומי פיתחה החברה תוכנה לניהול המתאימה את עצמה לצרכי המשתמש, ובכך הופכת מתוכנת מדף לתוכנה ייעודית עבור דרישות ולשיטות עבודה ספציפיות. מדובר בשורה ארוכה של פתרונות הנותנים מענה ידידותי וקל לתפעול, בין היתר לצרכי ניהול כספים, רכש ויבוא, מלאי, רצפת ייצור, הנהלת חשבונות ועוד. זאת בנוסף למודולים ייחודיים לניהול פרויקטים, ניהול ציי רכב, ניהול הזמנות ואף אפליקציות לסמארטפון ולטאבלט שמתממשקות באופן ישיר לתוכנה בינה ומאפשרות מגוון פעולות און ליין.

לכל אורך השנים יודעים בחברת בינה כי הלקוח הוא המשאב העיקרי להצלחה, ולכן צועדים איתו בנאמנות עד למימוש הדרישות והציפיות לשביעות רצונו המלאה. במילים אחרות, במקום למכור "חליפה מוכנה" שהלקוח צריך להתאים את עצמו אליה, בבינה תופרים את התוכנה לצרכיו ומידותיו של הלקוח. כל זאת עם שירות אדיב, סובלני, אישי ומוכוון ומטרה, ועם שיפורים טכנולוגיים מתמידים לקבלת פתרונות חכמים ואפקטיביים.

מערכת ERP מתקדמת

תוכנת ERP של בינה מעניקה מענה שלם לצרכי העסק וכיום משתמשים בה מאות לקוחות מרוצים, לרבות משרד הביטחון וחברות מכלל המגזרים ובכל סדרי הגודל. המערכת נותנת תחת קורת גג אחת מענה למכלול תהליכי העבודה בארגון, תורמת לשיתוף המידע בין הגורמים הרלוונטיים, ומאפשרת לקבל תמונת מצב מקיפה ועדכנית בזמן אמת לקבלת החלטות. זוהי מערכת מתקדמת ואינטואיטיבית המשפרת ומייעלת תהליכי עבודה, לרבות אפשרות להגדרת תהליכים מובנים מראש המונעים טעויות אנוש, וכן בקרה אוטומטית על תהליכים שונים.

כאמור, ניתן להתאימה לצרכים הספציפיים של הלקוח תוך שימוש במגוון רחב של פעולות. לדוגמא, המערכת יכולה להתממשק לאתר הסחר של החברה עם פתיחת הזמנות חדשות באופן אוטומטי ואף שליחת הודעת SMS לעדכון מנהל המכירות, יש לה מודול CRM לתיעוד מידע רלוונטי על לקוחות ומודולים לניהול ייבוא, ניהול סניפים, ניהול ייצור, מט"ח ועוד. אפשר גם לקיים באמצעותה ישיבות של מספר עובדים בלחיצת כפתור לצרכי עבודה מרחוק, היא מוציאה דוחות כספיים, דוחות מכירות ודוחות על מלאים, ועוד הרשימה ארוכה.

ניהול רצפת הייצור לדוגמא

למען הדוגמא, אחד המודולים בתוכנת ERP של בינה מתמקד בניהול רצפת הייצור. מדובר במודול מתקדם ומקיף המתאים לכל סוגי המפעלים, המאפשר תכנון של הוראות הייצור לשלביו ושיבוץ שלהן לפי סדרי עדיפויות, תוך כדי חישוב דרישות וניהול מלאי בהתאם. הוא מספק מעקב מלא אחר תהליך הייצור בזמן אמת, מאפשר למפעילי המכונות לצפות במשימותיהם ובסדרי העדיפויות, ולדווח על השלמת משימות, תקלות והשהיות באמצעות טאבלט, מחשב מקומי, אקדח בר קוד או מסך מגע. 

בזכות גמישותה הגבוהה של המערכת ניתן להתאימה לצרכי הלקוח, כאשר בבינה מבצעים תהליך אפיון מלא של תהליכי הייצור, מיפוי התחנות השונות, המכונות, אנשי המקצוע, חומרי הגלם ועלויותיהם, ובהתאם לכך נבנה עץ מוצר לכל אחד מהמוצרים. בנוסף נלקחים בחשבון סוגי המידע, רמת הפירוט, הכנסת פרטי דיווח ומגוון פרמטרים נוספים. בסופו של התהליך מתקבל מענה תחת כתובת אחת הכולל מספר מודולים שמתקשרים זה עם זה ומרכזים את כל המידע, במקום להסתמך על מערכות ניהול ייצור נפרדות ממערכת ERP על כל המשתמע מכך.  

גם אפליקציות ייעודיות לנייד

חשוב לדעת שבינה גם מפתחת ומפעילה אפליקציות ייעודיות שעובדות בסנכרון עם התוכנה. האפליקציות שמפתחים בדרך כלל לפי בקשות המשתמש כוללות מגוון אפשרויות המסייעות בביצוע משימות, עם מידור והפעלה לפי שם משתמש וסיסמא. בין היתר החברה מציעה אפליקציה לטכנאים וניהול קריאות שירות, אפליקציית ניהול לקוחות, טפסים דיגיטליים מתוך אפליקציה, אפליקציה למנהלי לוגיסטיקה ופריקת מטענים, אפליקציית ניהול משלוחים, ועוד.

לפרטים נוספים בנושא, לקבלת הכוונה מקצועית ופגישה עם נציגי בינה הנכם מוזמנים להתקשר לטלפון 03-7361150.

  

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן