שמלות צנועות לאירועים כובשות את השוק 

אירוע חשוב מתקרב? מחפשת שמלת ערב יפה וייחודית? שמלות צנועות לאירועים הפכו ללהיט המפתיע של האופנה המקומית 

אם חשבתן ששמלות צנועות הן מילים נרדפות לשמלות מיושנות, כדי שתחשוב שוב. האופנה שכבשה את אירופה וארה"ב, כובשת בהדרגה גם את השוק הישראלי: שמלות צנועות, שמשדרות מראה מכובד ואופנתי. 


דור חדש של מעצבות שמלות צנועות 

בשנים האחרונות, התחוללה בישראל מהפכה שקטה בתחום השמלות והביגוד הצנוע, שהפכו לטרנד לוהט. המהפכה החלה בזכות שינוי בגישה לאופנה של נשים דתיות, שהבינו שאין סתירה בין מראה צנוע, לבין ביגוד אופנתי. השינוי הוביל לפריחה בקרב דור צעיר של מעצבים ומעצבות, שמעצבים בגדים נהדרים ואופנתיים, הפונים לכל המגזרים – נשים מסורתיות וחילוניות, מבוגרות, צעירות, במידות גדולות, ועוד.


ביקוש לשמלות אירועים צנועות

הביקוש לשמלות צנועות לאירועים מתחזק בימינו בקרב נשים ממגזרים שונים, החולקות רצון להיראות טוב, באופן צנוע ומכובד. בגדי מעצבות של שמלות ערב צנועות נהנים ממוניטין איכותי במחיר הוגן, ומשלבים גזרות נוחות, מחמיאות, עכשוויות וייחודיות, שקשה למצוא בחנויות שפונות לקהל הרחב. 

שמלות כאלו מבוקשות, למשל, עבור חתונות, כשמלות לאמא של החתן או כשמלות לאמא של הכלה, בתור שמלות ערב לאחיות של החתן או הכלה, כשמלות לאמא של חתן בר מצווה, וגם בתור שמלות לבנות לארוחות חג. בנוסף, מדובר בעיצובים שמתאימים גם לשמלות ערב למידות גדולות, עם שפע של דגמים אופנתיים, נוחים ומחמיאים, בקשת רחבה של גזרות ומידות. 


איפה קונים שמלות ערב צנועות

שמלות ערב צנועות של מעצבות מבוקשות ניתן למצוא במגוון חנויות ברחבי הארץ. מעצבות רבות גם מציעות בימינו שמלות למכירה, באמצעות האינטרנט. מבין מותגי מעצבי בגדי הערב הצנועים, בולט המותג העדכני של דייבי מוד, שמפעיל אתר מצליח וחנות בבני ברק. המותג מציע מבחר מרהיב של שמלות צנועות, איכותיות ואופנתיות תוצרת הארץ, בכל מידה, לרבות התמחות מיוחדת במידות גדולות, עם גזרות מחמיאות ביותר. כאן, למשל, תוכלו למצוא שמלת ערב מקסי אלגנטית שחורה עם פסי עיטור בלבן, שמלת טול עם פייטים של פרחי חרציות, שמלת מקסי נשפכת בגוון ורוד עתיק עם רקמת פרחים במותן ובשרוולים, שמלת מקסי בגזרה ישרה המשלבת פנינים, שמלת מעיל פפיטה, שמלת רקמה צבעונית, שמלת תחרה לבנה, ועוד.

מאחורי המותג עומדת המעצבת מירב יוחנן, אם לשלושה ילדים, בעלת תואר שני במנהל עסקים, שעבדה כסטייליסטית של שרה נתניהו, ובחרה לחזור לחברת הבגדים שהקימו הוריה, ולפתח אותה. כיום, היא מעצבת בין היתר שמלות למירי מסיקה ומפורסמים נוספים. 

מירב מעצבת קולקציות אלגנטיות ומגוונות של בגדי נשים לכל גיל, עם גזרות מדויקות המשלבות לוק קלאסי עם מודרני. השמלות של דייבי מוד שואבות השראה ממגמות אופנה עכשוויות באירופה, ונהנות ממוניטין איכותי, בדגש על גזרות מחמיאות ונוחות, ועל שמלות עמידות לאורך זמן. 

למידע נוסף על שמלות ערב צנועות ומעוצבות, אתן מוזמנות ליצור קשר עם המותג דייבי מוד בטלפון 050-5526180.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן