שמלות כלה מושקעות במחירים שפויים

בתוך שוק שמלות הכלה שמחיריו מרקיעים שחקים, המותג מיקה, מהווה נקודת אור מהפכנית של שמלות כלות מושקעות במחירים שפויים.

 

אין ספק כי במדינת ישראל תעשיית החתונות איבדה פרופורציות, עם מחירים לא הגיוניים עבור כל סעיף בחתונה, ובמיוחד סעיף שמלות הכלה שעלויותיהן מגיעות לעשרות אלפי שקלים. בשוק נטול רסן זה קם המותג מיקה שבחר ליצור אלטרנטיבה שפויה לטירוף ולהציע מבחר עצום ומגוון של שמלות כלה מושקעות, במחירים הגונים של עד 3,900 ₪ לקנייה. אלפי הכלות שבחרו באופציה הזו, מוכיחות כי לכלות רבות נמאס לכלכל את תעשיית החתונות והן רוצות שמלה מושקעת ויפה במחיר שווה לכל כיס.

 

שמלות כלה במחירים הוגנים

אם בכל מקום אחר שמלות כלה מושקעות יעלו לכן עשרת אלפים ושקל ויותר, במותג מיקה החליטו לשבור את השוק עם מחירים נוחים וחסרי תקדים של שמלות כלה מוכנות ללבישה או בהתאמה אישית, של עד 3,900 ₪. אין ספק שבקנייה הזו הכלה מקבלת value for money, עם שמלות כלה חדשות למכירה באיכות חסרת פשרות ובתפירה על פי מידה. השמלות מוצעות בשלל סגנונות ומידות ומהן כל אחת יכולה לאתר השמלה המושלמת שלה.

 

סיפור אישי שהוביל למהפכה

המותג מיקה והמהפכה במחירי שמלות הכלה, החלו בסיפורה האישי של אורית שהתחתנה בשנת 2008 וגילתה כמה יקר ומסובך לקנות שמלת כלה. החוויה האישית הובילה את אורית לרצות לפתוח מקום אחר, נעים ומסביר פנים, בו כל אישה תוכל למצוא שמלת כלה שמתאימה לה עבור מחירים הגיוניים ושפויים. כך, במהלך ההיריון הראשון שלה עם בתה מיקה, שעל שמה נקרא העסק, קרם הרעיון עור וגידים לכדי הקמה של חנות לנשים שחושבות מחוץ למה שמוכתב להן, המבקשות שמלת כלה מושקעת, יפה וקלילה במחיר שמתאים לכיס.

 

שמלת כלה מושלמת עבורך

במיקה לא רק שמחירי השמלות שפויים אלא הן גם מוצעות באיכות גבוהה ובמבחר עשיר של קולקציות, סגנונות ומידות, המספקים מענה לכל אישה עם כל מבנה גוף, אישיות והעדפות. בין היתר, ניתן למצוא במיקה שמלת כלה בגזרה קלאסית על זמנית, בין אם סטרפלס, עם טול עדין וכדומה, ומי שרוצה לזהור ביום חתונתה תוכל לבחור בשמלת כלה נוצצת מהאגדות רק בנוסח עכשווי.

בנוסף, במיקה מבחר שמלות קלילות ועדינות עם לוק מוקפד ולא מוגזם, שיאפשר לכן להיראות ככלות אמיתות ולא ככלות בתחפושת. כמו כן, ניתן לבחור בשמלות כלה בסגנון בוהו שיק, שמלות כלה צנועות, שמלות בוהו שיק, שמלות סקסיות ועוד.

במיקה מספקים מענה גם לנשים במידות גדולות ובמידת הצורך ניתן לתפור עבורן במיוחד שמלה מתאימה למבנה גופן במחיר נוח ומשתלם (3900 ₪). יתרה מכך, מיקה מספקת מענה גם לקהל של נשים דתיות עם מבחר עכשווי של שמלות צנועות ארוכות שרוולים, בקשת רחבה של סגנונות ובכל רמת צניעות מבוקשת.

הקולקציה של מיקה גם כוללת שמלות כלה בקו נקי בגישת "פחות זה יותר", שמלות כלה קלילות, פשוטות, נטולות מאמץ, ולא רשמיות היכולות להיות גם שמלות קצרות, ואפילו אוברולים.

 

לקבלת עוד מידע על שמלות כלה משוקעות במחיר שפוי פנו אל המותג מיקה בטלפון 03-7393714 או 054-8633382.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן