שי לעובד שבאמת ירגש וישמח אותו 

מבקשים להעניק לעובדי החברה שי שיביע את ההוקרה וההערכה לתרומתם? מעוניינים שיבינו שיש מי שחושב עליהם ורואה אותם? אם כן, כדאי לכם להכיר את חברת אולגיפט.

מאחורי כל מתנה מסתתר "סוד" גלוי: לא פחות חשובה מהשי עצמו היא הדרך שבה מגישים אותו. בחברת אולגיפט מבינים את הנושא היטב ומבטאים זאת במגוון איכותי של מתנות לעובדים, המסופקות עם מארז מושקע ובמשלוח מהיר לכל מקום בארץ ובעולם.

 

משאב אנושי בעולם עסקי 

בעשור השני של שנות האלפיים ארגונים ועסקים רבים כבר הפנימו שהמשאב החשוב ביותר שלהם הינו ההון האנושי. כפועל יוצא מכך, עסקים עושים ככל יכולתם על מנת לתחזק את קשריהם עם העובדים, להביע את ההערכה ולגרום לעובד לחוש רצוי ומסופק במלאכתו. הצורך לתחזק את יחסי האנוש בעולם העסקי ניכר כמובן גם מול משקיעים וגורמים נוספים,  

מענקה חברת אולגיפט מענה מצוין. על ידי ביצוע הזמנה אונליין, בלחיצת כפתור דרך האתר, החברה תדאג לשלוח שי מרהיב ומשוקע לעובדי העסק או לכל גורם אחר בישראל ובחו"ל, בין אם בארה"ב, באנגליה ובמגוון מדינות נוספות. 

חברה מובילה בתחומה 

בחברת אולגיפט מבינים היטב את חשיבותן של מתנות כמחווה של רצון טוב, פינוק והערכה, את  הרצון להעניק מתנות שיגשימו משאלות, שיעשו טוב, יעלו חיוך על הפנים ויגרמו לאנשים להרגיש חשובים ומסופקים. לכן החברה מציעה מגוון רחב ואיכותי של מוצרים, המגיע ליעדו עם מערך משלוחים מהיר בפריסה ארצית מלאה, וכאמור גם בינלאומית. כמו כן, ההבנה המעמיקה של החברה בתחום מאפשרת לה לייצר עבור כל צורך ואירוע מתנה ומשלוח ייחודיים, הכי מושקעים ומרשימים שאפשר לבקש, בין אם מדובר במארז שי לפסח או לראש השנה, ליום הולדת או לקידום, לתערוכות ולישיבות מנהלים, לחתימת עסקה, ליום גיבוש, או לכל צורך אחר.

מאחורי כל מארז שי עומד צוות מקצועי של מעצבות, שידאגו לבחור לכל מתנה את המוצרים המתאימים ביותר עם הרבה מחשבה ושילוב נכון של לוגו וברכה אישית. זאת כמובן, בדגש על מוצרי איכות מיוחדים שנבחרו בקפידה ותשומת לב לכל מרכיב במארז, באופן שייצור חוויה משמחת ומרגשת במיוחד.

מבחר בלתי נדלה של אפשרויות

בחברת אולגיפט ובאתר שלה ממתין לכם מבחר בלתי נדלה של אפשרויות למתנות מיוחדות, משמחות ושימושיות. בין היתר תמצאו באתר בשמים מעולים, תיקי יד משובחים, סבונים מובחרים, כדים מעוצבים של יין, פיצוחים, שוקולדים ופרלינים מעולים, כלי נוי מרהיבים, מתנות לילדי העובדים ועוד. זאת לצד משלוחים של מגשי פירות, זרי פרחים מושלמים, טריים ורעננים שניתן לקבלם עם אגרטל מעוצב, וכן אפשרות להזמנת מגשי פירות וסידורי פרחים לאירועים.

*המוצרים שלנו ניתנים לשיווק בכל מקום בעולם

* המוצרים הינם בהכשרים מהודרים ביותר

 

לקבלת עוד מידע אודות משלוחי שי לארגונים וחברות צרו קשר עם חברת אולגיפט בטלפון 02-997-40-50.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן