שירות הקלטת שיחות וסיווג מילים בעברית

 

  1. בעולם העסקי כיום, המבוסס על שירות לקוחות, יש חשיבות עצומה לשירות הקלטת שיחות טלפון, וסיווג מילים בעברית. שירותים אלה מסייעים לשפר את השירות לקוחות, לפתור מחלוקות וויכוחים עם הלקוחות, לסייע בדרישות משפטיות, לצמצם סיכוני אחריות, להגדיל בצורה משמעותית את הפרודוקטיביות של העובדים ולשפר תהליכים עסקיים.

למי בעיקר מיועדות מערכות אלה?

שירותים אלו חשובים עבור: חדרי עסקאות, חברות פיננסיות, ארגונים האמונים על בטיחות הציבור וכמובן מרכזי שירות ותמיכה.

מהם היתרונות העיקריים של המערכות המתקדמות כיום?

ניהול הקלטות מרכזי – המערכת מושתתת על בסיס נתונים מרכזי, אשר מקשר את כל שרתי ההקלטה בחברה, לבסיס נתונים יחיד גם אם השירותים פזורים בפריסה ארצית או בינלאומית.

ניתן לבחור את מכסת הזמן של ההקלטות – מלאה (24 שעות), או לפי דרישה.

אינטגרציה עם מרכזיות שונות – ניתן להתחבר למספר רב של מרכזיות.

סריקה והשמעה –  ניתן לסרוק שיחות מוקלטות וסיווג מילים בעברית ע"י הגדרות חיפשו שונות.

ניהול הגדרות משתמשים – ניתן לנהל הרשאות משתמשים בצורה מתקדמת לפי תפקידים וקבוצות.

התראות כשל קולית וחזותית –  במקרה של כשל במערכת ההקלטה, המערכת מזהה זאת ומוציאה התראה באמצעות הדואר האלקטרוני.

ניטור המערכת בזמן אמיתי –  אופציה להאזין לשיחות וצפייה במסך נותן השירות ישירות ע"י דפדפן האינטרנט.

API – אינטגרציה עם מסדי נתונים חיצוניים כמו CRM או יישומי צד שלישי.

תקנים פתוחים –  מבוססת על דפדפני אינטרנט, עם מערכת הפעלה WINDOS ותשתית נתונים של SQL או ORACLE.

חומרה – מבוסס על שרתים סטנדרטים, פיזיים או וירטואליים.

עמידה בתקן PCI כולל הסמכה של COMSEC

  1. שירות הקלטת שיחות בסלולריהקלטת שיחות בסלולרי, ניתן להשתמש בטלפון סלולרי אחד כאשר בפועל לטלפון שני קווים (עבודה ופרטי) ולהקליט את שיחות העבודה בלבד.

אחסון – מערכת בעלת יכולות אחסון גמישות, הארגון יכול להחליט כיצד לשמור את ההקלטות לטווח קצר או ארוך, המערכת יכולה לתמוך בכל התקן רשת עם יכולת ניגון אוטומטי, ללא זיקה בגורם אנושי.

לסיכום, כיום ישנן בשוק מערכות מתקדמות ביותר להקלטת שיחות בעבודה סיווג מילים לשיחות מוקלטות. כיום ארגונים מבינים שהמערכות אינן מספקות רק שירותים של הקלטת שיחות. שירות לקוחות הינו חלק חשוב ביותר בלב המערכת הארגונית. אם ברצונכם לשמוע עוד על הפלטפורמות שלנו נשמח אם תצרו אתנו קשר בטלפון: 03-9514440 או כאן.

 

אולי יעניין אתכם גם: פתרונות לשיחות וידאו – טלביז

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן