שירותי מכולת לעסקים אונליין – מגיעים אליכם למשרד

עם שירותי מכולת לעסקים אונליין, של חברת אגם, החיים במשרד יהיו הרבה יותר טעימים, נוחים ובריאים.

צריכים אספקה של קפה ותה למשרד? מבקשים להזמין כיבוד או כלים חד פעמיים אקולוגיים לישיבת צוות או להרמת כוסית? מעוניינים באוכל בריא לעובדי חברת הייטק? עם אגם שיווק נט בע"מ תוכלו להזמין מוצרי מזון ומטבח ישירות דרך אתר 'מכולת לעסקים', המציע מגוון עשיר של מוצרי איכות המתאימים לצורכי משרדים – מאוכל וחטיפים ועד לחומרי ניקוי.

מכולת לעסקים שמספקת את כל מוצרי הצריכה

כידוע, במשרד אנו מבלים שעות ארוכות ולכן מוצרי מזון הם בגדר הכרח. אז כיום, במקום להסתבך עם רשתות מזון גדולות או עם שירותי קייטרינג יקרים, ניתן להזמין מוצרי צריכה אונליין ישירות דרך 'מכולת לעסקים' של חברת אגם שיווק נט.

מדובר בחברה וותיקה הפועלת בענף מוצרי הצריכה לעסקים והמוסדות כבר שנים רבות, ומאחוריה שורה ארוכה של לקוחות, לרבות חברות הייטק, משרדי ממשלה, מפעלים, משרדי עורכי דין, חברות פרסום, חברות תעופה ועוד. בחברה מספקים שירותי הזמנות ומשלוחים של מוצרי צריכה באופן מקצועי ויעיל, עם אספקה על בסיס יומי או שבוע. זאת, בדגש על יחס אישי לכל לקוח, ושליח קבוע שיגיע למשרד בשעות נוחות, כולל הקפצה של מוצרים מהרגע להרגע.

להתחיל את היום עם כוס קפה ומאפה

באתר מכולת לעסקים של אגם תיהנו ממבחר עשיר ואיכותי של מוצרי מזון וצריכה הנדרשים למשרד. בתור התחלה, כל משרד שמכבד את עצמו זקוק לעמדת קפה מאובזרת, ובאתר של אגם תמצאו מגוון עשיר של מוצרי קפה, תה וחליטות צמחים, לצד סוגים שונים של סוכר וממתקים, ואף מגוון סוגים של מוצרי חלב, לרבות מוצרי חלב צמחיים.

ואם כבר קפה, אז כדאי שיהיה לידו איזה מאפה טרי וטעים. לשם כך מספקים באגם משלוחים של מאפים טריים וכשרים לרבות בורקסים, בייגל רומני ומאפים מתוקים. ולמי שמגיע למשרד מוקדם לפני שהספיק לאוכל בבית, אפשר להזמין דגני בוקר מסוגים מגוונים.

כל מה שצריך לכיבוד

בין אם מדובר בכיבוד לישיבה צוות, ישיבת מנהלים, הרמת כוסית או כל אירוע אחר, או אם אתם פשוט רוצים לפנק את העובדים, באתר מכולת לעסקים תמצאו כל מוצר מזון נדרש. למשל, תוכלו להזמין מהאתר מבחר איכותי של לחמים טריים, קרקרים וחטיפים מלוחים, ולהגישם לצד שלל ממרחים ורטבים, וליד סלטים ונקניקים מובחרים – כולל דלים בקלוריות.

לקינוח אפשר להזמין מבחר של עוגות, שוקולדים ומתוקים מעולים נוספים, ולצד הכיבוד תוכלו להזמין מאתר גם סוגים שונים של משקאות, לרבות משקאות קלים, מוגזים ומשקאות אלכוהול.

לשפר את חיי העובדים

במכולת לעסקים של אגם מציעים גם מגוון מוצרי בריאות שישפרו את איכות החיים ובריאות העובדים. המוצרים כוללים למשל לחמים מלאים ולחמי מחמצת, ירקות ופירות טריים או קפואים, ובמקום לנשנש שטויות תוכלו להזמין משלוח של פירות יבשים שופעים בערכי תזונה. אגב, מי שבכל זאת רוצה חטיף לנשנוש יוכל להזמין חטיפי בריאות מוכרים וטעימים, ומי שרוצה לשמור גם על תדמית ירוקה יוכל להזמין כלים חד פעמיים מתכלים שלא מזיקים לסביבה.

לעוד מידע אודות שירותי מכולת לעסקים, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אגם שיווק נט בטלפון 0526887755.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן