שילוב רהיטי מתכת בבית עם עיצוב מודרני

עיצוב בית מודרני מאפשר לשלב רהיטים מסוגים וחומרים שונים, ביניהם רהיטי מתכת, שעד לא מזמן נחשבו כפריט המיועד רק לצורכי תעשייה.

 אם בעבר ריהוט מתכת נועד רק לתעשייה וסופק עם מראה שבלוני בצבעים כהים, הרי שבשנים האחרונות ניתן לראות מגמה ברורה של שילוב אלמנטים ממתכת בעיצוב פנים של בתים, בעיקר כאלו עם עיצוב בסגנון מודרני. אלמנטים אלו כוללים מגוון רהיטי מתכת, כפי שמציעים דרך האתר המוביל אלחנן. מדובר ברהיטים משתלבים במרחב הבייתי וזוכים לחזות מרעננת בשלל גוונים אופנתיים.

 

מקום של כבוד בעיצוב הבית

יותר ויותר מעצבי פנים ולקוחות פרטיים מגלים את האיכויות והיתרונות שמייחדים ריהוט מתכתי, כפי שמציעים בחברת אלחנן. הריהוט כולל ארונות ומדפים ממתכת שניתן לראות בימינו בחדרים שונים ברחבי הבית, לרבות סלון, מטבח, חדר עבודה, חדרי ילדים, חדרי שינה, מרפסות ועוד.

הביקוש לפריטי ריהוט אלו נובע ממספר סיבות. קודם כל יש להם חזות תעשייתית ייחודית, עם קו ישיר ונקי, המשתלבת נפלא בחללים בייתים המעוצבים בסגנון מודרני או אורבאני. כמו כן מדובר בפריטי ריהוט המוצעים בשלל מידות שונות של גובה, אורך, רוחב ועומק, ובכך קל להתאימם לכל שטח נתון בחלל.

בנוסף מדובר בפריטים המוצעים בשלל עיצובים וצבעים, לרבות ארונות מתכת המשלבים דלתות זכוכית המספקים מענה פרקטי עמיד לאורך זמן. ישנם גם פריטים מודולריים שניתן לשנות את מאפייניהם בהתאם לצרכים משתנים ולהתאים אותם לכל תוכנית עיצוב פנים של חלל נתון. ולכל זאת מצטרפת העובדה שרהיטים אלו מוצעים במחיר משתלם במיוחד ההופך אותם זמינים לכל כיס.

 

מבחר עשיר ומעוצב של פריטים

באתר של חברת אלחנן תמצאו מבחר עשיר של רהיטי מתכת, ארונות ומדפים, המעוצבים בקשת רחבה של צבעים לבחירתכם – בין אם צהוב, ירוק, אדום, ורוד, כחול, לבן, קרם, אפור, שחור, חום ועוד. למשל מציעים בחברה מגוון סוגי מדפים לבית ממתכת, היכולים לשמש בחדרי ארונות, ספרייה, מזווה, מחסן או חדר ילדים. דוגמא לכך מהווה כוננית ממתכת בינקל עם ארבעה מדפים מודולריים המתחברת לקיר, או כוננית מתכת גבוהה עם חמישה מדפים מודולריים שמיועדת למשקלים קלים. זאת לצד כוננית ממתכת מגולוונת לנשיאת משאות כבדים של עד מאתיים עשרים וחמישה קילו, ועוד אפשרויות נוספות.

מדובר במדפים קלים להרכבה ונוחים במיוחד המנצלים באופן מרבי שטח נתון. הם לא נוטים לצבור כתמים, לכלוך ואבק, שקל ופשוט לנקות אותם, הינם יציבים, חזקים ועמידים לאורך זמן, ויכולים לשאת פריטים כבדים במיוחד בלא שיתפרקו. כל זאת עם מדפים מודולאריים שניתן לפרק, לשנות ולהזיז אותם בקלות באופן עצמאי.

באלחנן גם תהיינו ממבחר עשיר של ארונות מעוצבים ממתכת, עם רמה גבוהה במיוחד של עיצוב וגימור. ארונות אלו מוצעים במגוון מידות, מספרים שונים של דלתות, ארונות עם דלתות אטומות, חלוקת פנים מגוונות וגם בשילוב עם דלתות מזכוכית. למשל תוכלו לסגור פינה עם ארון מתכת גבוה שיש לו שתי דלתות מזכוכית וארבעה מדפים פנימיים ניידים. כמו כן תוכלו לבחור בארון מתכת נמוך היכול לשמש גם כשידה עם שתי דלתות מזכוכית, ומצד שני מי שנדרש בשטח אחסון גדול יוכל לבחור בארון מתכת עם שלוש דלתות אטומות תחתונות ושלוש דלתות עליונות מזכוכית.

 

לקבלת עוד מידע אודות ריהוט מתכת מעוצב לבית, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אלחנן בטלפון 050-5242583.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן