שחזור דיסק קשיח – משימה למקצוענים בלבד

לא יכולים להוציא את החומרים מהמחשב? חשוב לדעת שבמרבית המקרים ניתן לשחזר את המידע שעל הדיסק הקשיח, והוא אינו אבוד. יחד עם זאת את המשימה יש להשאיר למקצוענים אמיתיים, כמו המעבדה המובילה של RESAVE.

כולנו שומרים על המחשב הנייח או הנייד נתונים חשובים, בין אם מדובר בתמונות משפחתיות, התכתבויות עסקיות, חוזים והסכמים. לכן, כאשר מסיבה זו או אחרת המידע אינו זמין הדבר מוביל לעוגמת נפש ולאובדן של חומרים יקרי ערך – למשל פרויקט שנתוניו נשמרו על המחשב. המידע הזה שמור בדיסק הקשיח הפנימי של המחשב (לעיתים גם בדיסק קשיח חיצוני), אשר לו נפחים משתנים של זיכרון. זוהי חומרה העלולה להיות תקולה מסיבות שונות, למשל אם הפלתם את המחשב, אם חדרו אליו נוזקות כופר ווירוסים, ולעיתים קרובות הבעיה היא פשוט מחיקה בטעות של מידע חיוני. בשלב זה יש לפנות אל מי שמבין בשחזורים.

 

אז אל מי כדאי לפנות?

בשנים האחרונות צצות לא מעט חנויות העוסקות במכירת ציוד מחשבים וסלולר המציעות גם שירותי מעבדה. חלקן גם מפתות את הלקוחות בהבטחות לאחזור מלא של המידע. אולם חשוב להבין ששחזור דיסק קשיח הוא משימה המחייבת רמה מקצועית גבוהה במיוחד אם רוצים להימנע מנזקים נוספים ועל מנת שהשחזור מלא ככל הניתן. עוד חשוב להבין שבחלק מהמקרים לא ניתן לשחזר מאה אחוז מהמידע עקב סיבות טכניות שונות, ולכן לפני פעולות השחזור יש לבצע בדיקה מקיפה לגבי המידע שאפשר לשחזר.

הכתובת הנכונה למצבים אלו הוא מעבדה מקצועית המתמחה ספציפית בשחזור מידע, בה עובדים טכנאים בעלי מיומנות גבוהה בהצלת קבצים שנמחקו מדיסק קשיח, דיסק און קי ואמצעי אחסון נוספים. במעבדה כזו מתבצעת העבודה בסביבה סטרילית על פי תקן ISO5 המחייב, ויודעים לטפל במגוון מכשירים ודיסקים לרבות כונני SSD, שחזור כרטיסי זיכרון, שחזור משרתים, מטלפונים חכמים וכדומה. כל זאת בהתאם לאבחון הבעיה שהובילה מלכתחילה לצורך בשחזור הנתונים.

 

דוגמא למעבדת שחזור מידע מתקדמת

דוגמא מצוינת מהווה מעבדת שחזור המידע RESAVE המשרתת לקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדיים וטכנאי מחשב. מדובר במעבדה המתמקדת באופן ספציפי בשחזור מידע ומחזיקה ביותר משלוש עשרה שנות ניסיון בתחום. טכנאי המעבדה עושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות בעולם, לרבות פתרונות שחזור אקספרס, ולפי נהלי עבודה בדוקים, יעילים ומהירים. בתוך כך העבודה מבוצעת בסביבה סטרילית בהתאם לתקן, כאשר התהליך כולל העתקה של הכונן המקורי כדי למנוע מגע במקור ללא פגיעה או שינוי שלו.

יתר על כן, המעבדה מציעה שירותי שחזור במסגרת של הצלחה בלבד, או במילים אחרות – "לא שחזרנו, לא שילמתם". אז במידה וב- RESAVE הצליחו לשחזר פחות משבעים אחוז מהקבצים, ניתן לשלם ולקבל את המידע או לבחור לוותר על השירות והתשלום. אם לא די בכך, המעבדה גם מציעה שירות אישי מצוין הכולל איסוף מידע מבית הלקוח, זמינות גבוהה כולל בווצאפ, וכמובן רמה מקצועית גבוהה במיוחד בכל הקשור לשחזור מידע.

 

לפרטים נוספים בנושא, ולקבלת שירותי אבחון ושחזור דיסק קשיח, ניתן לפנות אל RESAVE בטלפון 02-5353319

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן