שורף שומן החזק בעולם הגיע לארץ

רוצים להיראות במיטבכם בקיץ? שורף השומן SECRET SHRED מבית V-LABS הגיע לארץ והוא מוצע למכירה במבצע מדהים בחנות ובאתר של ניו בודי.

SECRET SHRED של המותג המוביל V-labs נחשב לשורף השומן היעיל בעולם. כבר  הוכחה יכולתו לעזור להליכי הרזייה על ידי זירוז מטבוליזם והגברת תחושת שובע, ללא תחושות קיצוניות של רעב הגורמות לבולמוסי אכילה הורסי דיאטות. מוצר מדהים זה שגם מאושר על ידי משרד הבריאות עם תן התקן המחמיר GMP, וגם נושא בכשרות בד"ץ למהדרין, מוצע למכירה באתר ובחנות של ניו בודי עבור מבצעים אטרקטיביים. יתרה מכך, שלא כמו במקומות אחרים בניו בודי לא רק מוכרים לכם מוצר מעולה, אלא גם מספקים עבורו ייעוץ תזונתי כולל, הנלווה לנטילתו ומאפשר למצות ממנו מקסימום תוצאות.

 

שילוב מעולה של רכיבים

מה שהופך את SECRET SHRED לשורף שומן כל כך מוצלח הינו שילוב ייחודי של רכיבים, שלכל אחד מהם אפקט ייחודי המחוזק על ידי הרכיבים האחרים ואשר ביחד יוצרים פורמולה אפקטיבית במיוחד. רכיבים אלו כוללים בין היתר חומצה אמינית מסוג קרנטין הנספגת בגוף באופן יעיל ומהיר והופכת שומן לאנרגיה על ידי העברתו לתאי השרירים. כמו כן מחקרים בתחום גילו שצריכת קרניטין מעכבת במהלך אימון תחושות של עייפות. כך חומצה זו תורמת גם לפיתוח כישורים אירוביים וגם להקטנת מסת שומן בגוף.

 

הפורמולה גם מכילה קפאין שתורם להאצת הליכי חילוף חומרים והפיכת חומצות של שומן לאנרגיה. זאת לצד שיפור תחושות של חדות, ערנות ונמרצות. כמו כן, הימצאות קפאין בגוף בשילוב עם זרעי גוארנה מסייע לעורר את מערכת העצבים. הפורמלה כוללת גם מינרל מסוג כרום פקולנאט החשוב לתהליכים שונים בגוף שהינם חיוניים למתאמנים וספורטאים. המינרל מסופק בפורמולה באופן התורם לשיפור רמת ספיגתו בגוף.

 

צריכה נכונה של שורף השומן

שורף השומן SECRET SHRED מוצע בחבילות בנות תשעים כמוסות. מומלץ ליטול כל בוקר כמוסה אחת לפני האוכל וליטול עוד כמוסה אחרי ארבע שעות, שוב לפני האוכל. בכדי לשפר את יעילותו חשוב לצרוך את שורף השומן במקביל לתזונה נכונה ומאוזנת ולשלבו עם אורח חיים פעיל וספורטיבי. בנוסף, הצוות של ניו בודי זמין לייעץ לכם בנושא ויעזור לכם להרכיב תפריט תזונה מתאים שתומך בתהליכי שריפת שומן.

המקום הנכון לקניית שורף שומן

את שורף השומן SECRET SHRED כדאי לקנות באתר המאובטח או בחנות של ניו בודי, בהיותה מקור אמין ומומלץ לתוספי תזונה לספורטאים. כאמור, צוות החברה זמין לייעץ לכם אודות צריכה נכונה של המוצר, ובנוסף הוא יסופק עם מבצע משתלם תוך ארבעה ימי עסקים במשלוח מהיר, לכל נקודת מסירה מבוקשת.  מעבר לכך, בניו בודי תוכלו למצוא עוד מגוון תוספי תזונה מומלצים של מותגים עולמיים מובילים, ייעודיים למתאמנים, מפתחי גוף וספורטאים, המוצעים עם שירות מקצועי עבור מחירים משתלמים ביותר.

 

לעוד מידע אודות שורף השומן SECRET SHRED צרו קשר עם ניו בודי בטלפון 02-5383338.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן