שולחנות עבודה מעוצבים

לשולחן העבודה עליו אנו מבצעים את עבודתנו במשך שעות ארוכות בכל יום, יום אחרי יום, יש השפעה דרמטית על מידת שביעות הרצון שלנו ממקום העבודה, על מצב הרוח שלנו במקום העבודה ובהתאם לכך גם על הביצועים שלנו בעבודה, על רמת הפריון שלנו בעבודה ולבסוף על השורה התחתונה של העסק. ברמה הפונקציונלית, אנחנו לא צריכים יותר ממשטח קשיח על ארבע רגליים כדי לבצע את העבודה שלנו, אבל ברמה האישית והמקצועית, אנחנו זקוקים להרבה יותר מזה. אנחנו זקוקים לשולחן שמספק לנו מרחב מספיק לביצוע העבודה בצורה נוחה ויעילה, שולחן שמאפשר לנו להרגיש טוב, נעים ואפילו כבוד למקצוע, שולחן שמשדר לנו ערכים של יציבות, אסתטיקה, מעמד וכדומה. זה אולי נשמע קצת מגוחך, אבל זה חלק מהטבע האנושי, ואם אתם רוצים להפיק מהעובדים שלכם את המיטב ושגם הם יוכלו להפיק את המיטב ממקום עבודתם, שולחנות עבודה מעוצבים הם הפתרון בשבילכם, וזה עוד מבלי שהתחלנו לדבר על העיצוב הכולל של סביבת העבודה כולה.

 

איך צריך להיות מעוצב שולחן עבודה מנצח?

כחלק מתהליך עיצוב חלל העבודה במשרד שלכם, תוכלו להזמין שולחנות עבודה מעוצבים לעובדים, וזה לגמרי אפשרי לעשות את זה במסגרת עיצוב אחיד לכלל העובדים. יחד עם זאת, בכל מקום עבודה ישנו גם אלמנט של הזמנת שולחנות עבודה בהזמנה אישית בהתאם לתפקיד, לעמדה ולמעמד. שולחן עבודה בדלפק הקבלה של המשרד אינו דומה לשולחן של מנהל החשבונות, של המידען, של האנליסט או של הפקיד ואלו אינם דומים לשולחן העבודה של מנהלי הביניים והמנהל הראשי. שולחן עבודה מנצח צריך להיות גדול מספיק בכדי לאפשר מרחב עבודה נוח ומרווח וגם בכדי לשדר עוצמה וכוח. שולחן עבודה כזה צריך להיות נעים ונוח, בדרך כלל עשוי עץ איכותי ורצוי בגוונים חומים וחמים, שמשדרים יציבות, איתנות וחוזק, ממש כמו העץ ביער, ממנו יוצר השולחן. על כך ניתן להוסיף אלמנטים עיצוביים שונים ליצירת מעמד כמו משטחי עור, תצורות מעוגלות, עובי לוח השולחן וכדומה.

את המשרד שלכם אתם צריכים לעצב עם מחשבה עמוקה על הערכים שאתם רוצים לשדר ללקוחות ולעובדים עצמם ועל סביבת העבודה שאתם רוצים ליצור עבור העובדים שלכם. אבל שולחנות עבודה מעוצבים אתם יכולים להזמין גם בעצמכם, ובתנאי שאתם מקבלים את הייעוץ הנדרש כדי להבטיח שאתם עושים קנייה נכונה עבורכם ועבור העובדים שלכם.

אצלנו בכ.מ מובילי תוכלו למצוא מגוון רחב של שולחנות עבודה מעוצבים בעיצובים שונים, מידות שונות ומחומרי גלם שונים וכן תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי מלא בכל הקשור לתכנון מרחב העבודה במשרד, בין היתר באמצעות שולחנות עבודה בהזמנה אישית. הצוות המקצועי של כ.מ מובילי ישמח לפרוש בפניכם את כל האפשרויות העומדות בפניכם ולסייע לכם בהתכנסות לשולחנות המתאימים לכם ביותר. לפרטים נוספים, ייעוץ ראשוני וביצוע הזמנות, צרו קשר עוד היום בטלפון 054-4443837

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן