רשת בגדי הילדים האופנתית והבועטת NOIZZ חוגגת 5 שנים

בשעה טובה, רשת הילדים האופנתית והבועטת NOIZZ חוגגת 5 שנים של הצלחה מסחררת בארץ ובעולם. מותג שממש שווה להכיר.

אם יש משהו ברור לנו על הילדים של היום, זה שהם הרבה יותר מעודכנים ומבינים באופנה ממה שאנו היינו בגילם. לסוגיה הזו נותנת מענה מלא רשת NOIZZ שאת הפריטים היפים והעכשוויים שלה תוכלו למצוא בסניפי הרשת ובחנות האינטרנט של המותג.

 

טוטאל לוק אופנתי וייחודי לבני 3 עד 14

ברשת האופנה NOIZZ תמצאו בגדים אופנתיים לבנים ובנות, מגיל שלוש עד גיל ארבע עשרה. בגדי הילדים של הרשת מעוצבים בהשראות מגמות האופנה הכי לוהטות ועכשוויות בעולם, עם טוטאל לוק שלם עבור כל שעה ביום, לכל עונות השנה ועבור כל צורך. הביגוד השלם כולל שלל חולצות טי שרט, ג'ינסים ודגמחים, ז'קטים, חולצות, חצאיות ושמלות, וגם נעליים ומגוון פריטי אקססוריז מעוצבים כמו גרביים, עניבות פרפר וצמידים.

יתרה מכך, שלא כמו מותגי ילדים אחרים, בגדי הילדים של NOIZZ ניחנים במראה אופנתי, טרנדי וקולי במיוחד, עם אמירה ייחודית ברורה. המראה הייחודי ניכר בעיצובים וגזרות מיוחדות, בבדים איכותיים וצבעוניות מדליקה, וברמות גימור מושלמות עם שימת לב לפרטי הפרטים של כל בגד.

 

מותג מצליח בקנה מידה בינלאומי

למי שלא בעניינים, רשת בגדי הילדים NOIZZ החלה את דרכה לפני חמש שנים בשנת 2017 ומאז כבר יש לה עשרות חנויות בכל רחבי הארץ, במרכזי קניות וקניונים רבים. מהר מאוד הצלחתו של המותג חרגה מגבולות הארץ, ויש כיום סניפים ו- 40 חנויות של הרשת בחו"ל, לרבות בארה"ב.

ההצלחה של המותג טמונה קודם כל בעיצובים הייחודיים והחדשניים, המופקים במטה של החברה בו פועל סטודיו לעיצוב עם מעצבים מוכשרים ויצירתיים. כמו כן, NOIZZ הינה רשת אופנת ילדים היחידה בישראל שגייסה לשירותיה שני פרזנטורים יוצאים מהכלל. הראשון הוא רוי פרישן גוטמן, בנם של ינאי פרישמן ואמיר פיי גוטמן ז"ל, והשנייה היא ילדת הפלא אנסטסיה אברבוך, הבת של אלכס המתעמל האולימפי לשעבר, שמייצגת את המותג בשלל קמפיינים בעולם.

 

מבחר לוהט של בגדי ילדים

בסניפים ובאתר של NOIZZ מחכות לכם קולקציות מרהיבות שיעשו לילדיכם את העונה. למשל לעונת הקיץ 2022 תוכלו לבחור לבנים מכנסי ג'ינס ברמודה עם הדפסי גרפיטי, גולגלות, דובים ועוד, שנראים נהדר עם נעלי סניקרס שחורות גבוהות, וחולצת טי שירט צהובה עם הדפס אחורי של NZ.N. מדובר בהדפסים צבעוניים וחדשניים על חולצות בשלל גדלים, לרבות גזרת אוברסייז או כותנה לייקרה, באיכות בדים שאין באף רשת ילדים. כמו כן, לאירוע תוכלו להזמין לבנים ז'קט מעוצב בצבע אפור או תכלת אופנתי, שהולך נהדר עם מכנס ארוך בצבע דומה ועם סניקרס לבנות מעוטרות בשחור. 

מהצד השני, לבנות תוכלו להזמין טוטאל לוק לאירוע הכולל ז'קט ערב קלאסי וחצאית פליסה גבוהה בגווני ורוד או אפור (צבע אבן), מראה שהולך נהדר עם חולצת אריג חגיגית לבנה ועם נעלי סניקרס לבנות. כמו כן, ללוק יומיומי תוכלו לבחור בטופ פוטר עם גומי לוגו NOIZZ בצבעים טרנדיים של פוקסיה וירוק, שהולך עם מכנס ברמודה תואם באותם הגוונים.

 

לעוד מידע אודות בגדי הילדים של NOIZZ הנכם מוזמנים ליצור קשר עם המותג בטלפון 03-5164080 או באתר החברה www.noizz.co.il.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן