רפואה סינית למשפחה בריאה

 

רפואה סינית למשפחה בריאה

 

אם אתם גרים ברמת גן והסביבה ומבקשים מענה רפואי משלים לכל בני המשפחה, כדאי שתגיעו לקליניקה של יריב כליף, מטפל ברפואה משלימה כבר יותר מחמש עשרה שנה.

טיפולי הרפואה הסינית המוצעים בקליניקה השלווה של יריב כליף ברמת גן משלבים דיקור סיני, דיקור ייעודי לילדים (ללא מחטים), צמחי מרפא וייעוץ תזונתי, שיאצו וכוסות רוח. זאת לצד תרגילי נשימה, תרגילי גוף של צ'י קונג וטאי צ'י, חשיבה חיובית ומדיטציה. מדובר בטיפולים עדינים ואפקטיביים המסייעים להקלה בכאב, ריפוי ומניעת שורה ארוכה של בעיות רפואיות ומחלות, לרבות מחלות אוטואימוניות, מחלות כרוניות, דלקות, פציעות, אלרגיות, מחלות עונתיות ומערכות חיסון חלשות. הטיפול מוענק בהתאמה מלאה לכל אחד לפי המצב הבריאותי והעדפות אישיות.

 

רפואה מקיפה ויעילה

בעשור האחרון סגולות טיפולי הרפואה הסינית מוכרים לרבים באוכלוסייה, לרבות בממסד הרפואי עצמו. הרפואה הסינית מבוססת על טיפולים מעמיקים בני מאות ואלפי שנים, והיא דוגלת בראייה הוליסטית של האדם ובבריאות שמקורה באיזון שלם של כל מערכותיו. בכוחה של שיטת טיפול זו לרפא ולהקל במגוון בעיות בריאות ומחלות באופן מקיף ויעיל. כמו כן, מדובר בשיטת טיפול קשובה ועדינה, שאינה מכאיבה, מתאימה לאנשים בכל גיל וכל מצב בריאותי, מתינוקות ועד לקשישים. השיטה מתאימה לבעיות בריאות ומחלות מסוגים שונים בכל רמת חומרה, מספקת הקלה לטווח הקצר והארוך ותורמת לשיפור הבריאות ואיכות החיים.

 

מטפל סיני משפחתי קשוב ומנוסה

יריב כליף מציע בקליניקה הנעימה שלו ברמת גן טיפולי רפואה סינית לכל המשפחה. כבר מעל לחמש עשרה שנה שהוא מטפל ברגישות, הקשבה וסבלנות בבעיות רפואיות, מחלות ומכאובים שונים המקשים על ההתנהלות היומיומית. יריב נושא בהכשרות ארוכות ומקיפות הכוללות לימודי הסמכה לרפואה סינית ושיאצו במכללת רידמן, שהמשיכו ללימודי התמחויות באורטופדיה, רפואת ילדים, רפואה פנימית, הגיל השלישי ולימודי גוף נפש בשיטת הונה ואימושיין.

 

יריב הגיע לתחום מתוך רצון לעזור לבני אדם והוא שם דגש על הקשר שנוצר בינו לבין מטופליו, כאשר הוא רואה לנגד עיניו את האדם בכללותו ולא רק את הכאב, הקושי או המחלה. לא אחת יריב ליווה וטיפל במשך שנים בדורות שונים במשפחה, מהסבתא ועד לנכדה. כמו כן, לצד טיפוליו בקליניקה, יריב מטפל גם בבית החולים השיקומי רעות בתל אביב, מעביר סדנאות והרצאות בתחום, והוא גם מדריך צ'י קונג וטא'י צ'י במרכזים קהילתיים, בתי אבות ועוד.

 

תהליך טיפול מקצועי למגוון צרכים

בקליניקה של יריב כליף כל טיפול מתחיל בשיחת היכרות קשובה ונעימה, הכוללת תשאול  ובוחנת בהרחבה את הבעיה או המחלה הרפואית, כאבים וסימפטומים אחרים, ולעיתים גם בחינת אורח חיים, תזונה וכדומה. בהתאם לאבחון הפרטני תיבחר שיטת הטיפול שמשלבת מספר כלים. בדרך כלל הטיפול ממוקד בדיקור סיני שאליו יכול להתלות ייעוץ תזונתי, תרגילי גוף ועוד. ליריב ידע וניסיון טיפולי נרחב במגוון בעיות רפואיות, לרבות בעיות במערכת השלד, בעיות אורטופדיות, בעיות גינקולוגיות, חוסר איזון הורמונאלי בקרב נשים, מחלות ובעיות אופייניות לגיל השלישי, מחלות ילדים, בעיות במערכות העיכול, במערכות פנימיות ובבעיות עור.

 

למידע נוסף אודות טיפולי רפואה סינית למשפחה, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם הקליניקה של יריב כליף בטלפון 052-2496551.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן