קיץ של ים עם קייטנת גלישה בצפון

פסח כבר כאן וחופשת הקיץ מחכה מעבר לפינה. מחפשים לילד קייטנה איכותית ומהנה? מה דעתכם על קייטנת גלישה בצפון עם הרבה חול, ים, גלים, פעילות גופנית ואתגרים?

בשנים האחרונות אחד הטרנדים הלוהטים בענף הקייטנות בארץ בכלל ובצפון בפרט, הינן קייטנות הגלישה. מדובר בקייטנות חווייתיות, מאתגרות, מרגשות ומעצימות, שילדכם ישמח ללכת אליהן. הן המפתחות כיישורים פיזיים ומנטאליים ומעניקות לילדים סל כלים חשוב לחיים.

 

כל יום ים

הביקוש הרב עבור קייטנות גלישה בצפון נובע משורה ארוכה של יתרונות. קודם כל, מה ישמח יותר את ילדכם מאשר להיות כל יום בים? למעשה, יום שיא בקייטנה רגילה הופך לפעילות שוטפת ויומיומית בקייטנת גלישה! מלבד זאת גלישה היא פעילות המקוטלגת אצל ילדים כ- "קולית" ביותר והופכת את כל הרעיון לאטרקטיבי בעיניהם. הפעילות עצמה מעניקה לילד חוויה ייחודית ועוצמתית המשפרת את כושרו הגופני ותורמת לביטחונו ותדמיתו העצמית.

 

להוציא את הילד מהמסך

בתקופה בה אנו חיים, בכדי שילדי המילניום יסכימו לעזוב את המסכים ולהצטרף לקייטנה היא צריכה להיות באמת אטרקטיבית ולדבר לעולמם. זה בדיוק מה שקייטנת גלישה יכולה לעשות. ואם לא די בכך, מדובר בקייטנה המבוססת כולה על פעילות גופנית אירובית מאתגרת, המפעילה את כל שרירי הגוף, משפרת יכולות של איזון ושיווי משקל וסיבולת לב ריאה.

 

פעילות מאתגרת ומעצימה.

מלבד שיפור יכולות פיזיות, קייטנת גלישה גם מאתגרת את נפשו של הילד ותורמת לתחושות של העצמה, סיפוק והשגיות. הילדים מתמודדים מול איתני הטבע ומגלים יכולות להתגבר על עוצמת הים והגלים, ולהפוך קושי ואיום לכוח הפועל לטובתם. עוצמות אלו יוצרות תחושה של מסוגלות, מגלות את ההנאה מהתגברות על מכשולים ומחזקות את אמונתם ביכולת להתמודד מול אתגרים מכל סוג. יתרה מכך, בהעצמה שיש בלימודי גלישה באה לכדי ביטוי גם באמונת הילד ביכולתו להתמודד מול אתגרים לימודיים. ההצלחה בפעולות של גלישה, זיהוי עוצמה של הרוח והגלים, מיקום על הגלשן ורכיבה באופן הטוב ביותר על הגל – דורשת רמה גבוהה ביותר של ריכוז, סבלנות ושליטה עצמית. אלו תכונות כל כך חשובות על ספסל הלימודים ובחיים בכלל. 

 

למי זה מתאים ומה כלול?

קייטנות גלישה בצפון אינן דורשת יודע קודם בגלישה או ציוד, ומיועדות לילדים מגיל חמש ומעלה. הן ילמדו את ילדכם סוגי גלישה שונים לרבות גלישת גלים, רוח, קיט סרפינג, גלישה על סאפ ועל גלשני בוגי וגם שייט קיאקים. יחד עם זאת יש חשיבות רבה לבחירת בית ספר לגלישה מומלץ ומאושר, כדוגמת מועדון הגלישה הגדול בצפון סרף סייקל. מדובר במועדון מסודר וגדול שהוקם בשותפות בין האלוף האולימפי גל פרידמן ואיש ההייטק גיל הורוביץ. הוא מציע לילדים בגילאים שונים קייטנה חווייתית, מאושרת על ידי משרד החינוך, עם מדריכים מוסמכים ועם מגוון פעילויות של גלישה ושייט לצד מתחם מוצל עם שירותים ומקלחות עם מים חמים. המועדון מחזיק בכל סוגי כלי השייט והגלישה לרבות קיאקים, סאפים, גלשני גלים, בוגי, גלשני רוח וקייט סרפינג. ואם לא די בכך, הרשמה לקייטנת הגלישה במועדון מעניקה להורי הילדים שיעור סאפ במתנה.

 

להרשמה לקייטנה ניתן להכנס לאתר ולמידע נוסף אודות קייטנות גלישה בצפון, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מועדון סרף סייקל בטלפון 04-8444473.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן