קייטרינג פרווה עם מגשי קינוחים – הכי טובים שאפשר לבקש!

מתכננים אירוע ומבקשים עבורו מגשי קינוח פרווה מעולים? כדאי לכם לפנות לקייטרינג דלי'ס, קייטרינג פרווה כשר למהדרין בד"צ בית יוסף שישנה את כל התפיסה שלכם לגבי מתוקים פרווה עם מגשי קינוח הכי טעימים שרק אפשר לבקש. המגשים מוצעים בשפע בלתי נגמר ממנו כל אחד יכול לבחור במה שמתאים לאירוע שלו.

 

על מה ולמה קינוח פרווה?

על פניו, קינוחי פרווה נחשבים פחות מוצלחים מקינוחים חלביים. אלא מה? בידיים נכונות ועם חומרי גלם טובים ומתכונים מוצלחים, קינוחי פרווה יכולים להיות לא פחות טעימים ומגוונים מקינוחים חלביים. לכן, השאלה היא לא אם להזמין מגשי קינוחים פרווה אלא ממי להזמין מגשים אלו. מבחינתנו התשובה היא ללא ספק מקייטרינג מתוקים פרווה דלי'ס.

 

חברת קייטרינג ברמה אחרת 

קייטרינג פרווה דלי'ס מציע מגשי אירוח ברמה אחרת מהמוכר. מדובר בסיפור הצלחה מרשים שהתחיל בסנדוויצ'יה קטנה ומבוקשת אשר בהדרגה צמחה לאחת מחברות הקייטרינג הבולטות בענף, עם מעל לששת אלפים לקוחות קבועים עסקיים ופרטיים. זאת בזכות תפריט איכותי ומגוון המתחדש כל הזמן, המבוסס על חומרי גלם טריים ומשובחים, ברמה גבוהה במיוחד של היגיינה ומנות מעולות המעוצבות בקפידה.

מדובר בקייטרינג כשר המציע שפע של מגשי אירוח ומנות מעוצבות מעולות, הכוללות בין היתר מגשי כריכונים, מגשי פירות וירוקת, לחמים ומאפים, מנות דג, מוקפצים, פסטות וסלטים ועוד . כמו כן החברה מציעה שלל מגשי אירוח מתוקים פרווה טעימים במיוחד.

 

מגשי אירוח מתוקים פרווה טעימים 

קייטרינג קינוחים פרווה דלי'ס מציעים לכם מבחר משובח של קינוחים מגרים וטעימים המתאימים למגוון צרכים. למשל אוהבי מאפים מתוקים יוכלו להזמין בתוך מארז מעוצב מיני פאי פרווה על שיפוד, עם עשרים וארבע יחידות של פאי בטעמי שוקולד, תפוח, לימון ופקאן.  חובבי העוגות יכולים להזמין מגש מעולה של עוגות קראנץ' בטעמים של קינמון ותפוחים ושוקולד, או מגש של עוגות בחושות תפוזים, קוקוס וגזר, ומי שמעדיף עוגיות יוכל לבחור מגש גורמה של עוגיות מיקרון בשלל טעמים.

כמו כן לחובבי קינוחים רכים נמסים מוצע מגש שוטים פרווה בטעמי שוקולד לבן, פסיפלורה, קדאיף פירות יער, שוקולד וחלב, וכן מגשים של מגנום באונטי עם חמש עשרה יחידות של קוביות מוס שוקולד עם קרם קוקוס או ציפוי של שוקולד מריר. זאת בנוסף למגש קרמו מיקס בטעמי מוס שוקולד או תות, או לחילופין תוכלו לבחור במגש פרווה של פחזניות במילוי קצפת וציפוי שוקולד לצד יחידות משובחות של טראפלס.

וזה עוד לא הכל. למשל מי שרוצה להגיש קינוחי פרווה בסגנון אמריקאי יכול לבחור במארז יוקרתי של מיקס דונאטס במגוון טעמים וציפויים. ואם תבקשו ליהנות מכמה עולמות תוכלו להזמין מגש מתוקים VIP פרווה, עם יחידות מעורבות של פאי שוקולד ונוגט, פטיפור פריחת הדובדבן, באונטי וונוס פטל.

 

לקבלת עוד מידע אודות קינוחי פרווה לאירועים הנכם מוזמנים ליצור קשר עם דליס קייטרינג ומגשי אירוח בטלפון 03-5600274.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן