קייטרינג חלבי משובח לכל סוג של אירוע

למותג המוביל דליס יש את היכולת לספק שירותי קייטרינג חלבי בסטנדרטים גבוהים ביותר עבור כל סוג של אירוע. בואו לראות מה אתם מקבלים!

 

על ידי הזמנת שירותיה של חברת דליס תיהנו מכל היתרונות שיש למטבח חלבי להציע, עם שפע של מנות עשירות, טעימות וקלילות, ממנות ראשונות ועד לקינוחים מעולים, המוצעות במגשי אירוח וגם כפינגר פוד. לחברה יש את כל הניסיון, הידע והאמצעים להפקת קייטרינג חלבי ברמה גבוהה ביותר עבור כל סוג של אירוע, בין אם מדובר קייטרינג לשבת חתן, ברית מילה, בר או בת מצווה, חנוכת בית, יום הולדת עשור, אירוע קוקטיל, השקות, הרמות כוסית, ערבי חברה, ישיבות עסקים ועוד.

 

חברה ותיקה שלא מפסיקה לחדש

קייטרינג דליס הינה חברה ותיקה ומוכרת הפועלת בתחום כבר משנת 1997. החברה לא מפסיקה להוביל ולחדש את התפריט החלבי שלה, תוך שמירה על איכות חסרת פשרות של חומרי גלם, מנות וצורות הגשה. בשנה החולפת עברה למפעל חדש עם מחלקה מיוחדת למטבח חלבי בכשרות בד"צ ורישיון יצרן של משרד הבריאות. במפעל החדש מוכנות מנות חלביות משובחות מחומרי גלם טריים, עם מתכונים ייחודיים והקפדה על רמה גבוהה ביותר של ניקיון והיגיינה וטכנולוגיות מתקדמות. משירותי החברה נהנים לקוחות בכל רחבי הארץ, שזוכים לשירות מקצועי ויעיל בסטנדרטים מעולים, כולל הפקה מלאה של אירוע יוקרה, ובהתאמה לכל קונספט מבוקש והגדרות תקציב.

 

מנות שף איכותיות

כל מנה חלבית היוצאת מהמטבח החלבי של דליס מבוססת על מתכון של שף הבית, האחראי על הטעמים המעולים ועל עדכון התפריט במנות חדשות. כמו כן, כל מרכיבי המנות מוכנים אך ורק על ידי דליס, לרבות מאפים טריים המוכנים מידי בוקר בקונדיטוריה ביתית של החברה. בנוסף, בדליס מקפידים על איכות וטריות חומרי הגלם, ועל פירות וירקות שנחתכים רק בסמוך למועד הגשתם.

 

אז מה בתפריט?

באתר של דליס תוכלו להתרשם מתפריט חלבי עשיר המציע שפע של מנות מיוחדות ומוכרות. בכדי לסייע לכם לבחור את המנות המתאימות לאופי האירוע ולהגדרות התקציב, לרשותכם עומד צוות ייעוץ מקצועי. כך למשל, תפריט חלבי לאירוע פרטי או עסקי יכול להיות מורכב ממגש טאפאס עם ארבעה סוגי ממרחים, פשטידת כרישה, בצל ופטריות, בולגרית ופלפלים, תרד וריקוטה ובטטה וגבינת עיזים. כמו כן תוכלו להזמין מאפה סלומון עם תרד וגבינת עיזים, סלט ירקות עשיר ברוטב ויניגרט או אלף האיים, עם לקט של חסות, נבטי חמניה, עגבניות שרי, חמוציות, אגוזים ותפוחים. זאת לצד סלט פסטה צבעונית בשמן זית וחוצץ בלסמי, ועם עגבניות שרי, בזיליקום, זיתי קלמנטה, גבינה בולגרית, פלפלים קלויים. לסיום הארוחה תוכלו להזמין מגשי פירות טריים, מגש טראפלס ופחזניות ועוד הרבה מעדנים נוספים.

 

למידע נוסף אודות הזמנת מגשי אירוח צרו קשר עם חברת דליס בטלפון 03-5600274.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן