צעצועים שמחזירים את הקסם לעולמם של הילדים

אנו ההורים מסתכלים לעיתים בדאגה על עומס הגירויים שמציפים את ילדינו. זהו עולם של מסכים וסיפוקים מיידיים המאתגר מאוד את הקשב והריכוז, וכמעט שאינו מותיר מקום לדמיון עצמאי ולמשחק שליו ונינוח. אין פלא שרבים מבקשים להשיב לילדיהם את הטעם "של פעם", את היכולת לשהות עם צעצוע, להתעניין בו ולפתח עימו ממלכות וסיפורים מרתקים. צעצועי העץ של סטודיו סתיו מוכיחים שהקסם עוד לא עבר מהעולם.

במקום לקנות עוד צעצוע או משחק מתוחכם ומרעיש מפלסטיק, שיגיע די מהר אל סף השעמום ולעומק הארון, נוצרה בשנים האחרונות העדפה למשחקים וצעצועים מעץ. מדובר בצעצועים יותר "פשוטים" ואותנטיים הפותחים מרחב גדול של אפשרויות ומשחקי דמיון, כפי שהיו הצעצועים כשאנו היינו ילדים. אבל לא רק הנוסטלגיה של ההורים מביאה לקניית צעצועי העץ אלא היתרונות הרבים שהם מגלמים, בהיותם עשויים מחומר גלם טבעי ובעל מרקם נעים ומוחשי, בזכות המראה היפה שלהם שמוסיף קסם לבית, ועקב תרומתם לאיכות הסביבה. דוגמא נאה לכך מהווים צעצועי העץ המיוצרים בעבודת יד בסטודיו סתיו.

צעצועי עץ בהשראת חיות ועצים מקומיים

מאחורי סטודיו סתיו עומדת סתיו שבת, מעצבת ומאיירת היוצרת צעצועי עץ ייחודיים בהשראת הטבע הארצישראלי. את הצעצועים החדורים בקסם ילדי חינני סתיו יוצרת בקפידה ובדייקנות בעבודת יד מחומרים טבעיים, והתוצאה האיכותית משובבת עין ונפש ונשמרת לשנים רבות. סתיו שבת היא בת לאבא צלם ולאמא נגרית שהעניקו לה פרספקטיבה מיוחדת ויצירתית על העולם. היא מקבלת השראה מהטבע והנוף המקיפים את ביתה שבצפון, ומאמינה בחשיבותן של המלאכות המסורתיות דווקא בעולם טכנולוגי מתקדם.

 כאמור, הצעצועים של סטודיו סתיו מיוצרים בהשראת הטבע המקומי וכוללים למשל דמויות של צבאים, קיפודים, שועלים, גיריות, לוטרות, עצים ושיחים. אלו צעצועים המאפשרים משחק אותנטי וחופשי עם מינימום גירויים חיצוניים, בניגוד לגדג'טים הנפוצים בימינו שמלאים ברעשים והבהובים. מי שמכיר את הגישה האנתרופוסופית או את גישת מונטסורי להתפתחות הילד, מבין כי צעצועים אלו מתאימים להן בעודם מעודדים את החיבור לטבע, בניית עצמי פנימי, פיתוח ריכוז ועצמאות.

אבל אינכם צריכים להכיר את הגישות הללו כדי להבין את היתרונות של "משחק פתוח", כלומר כזה שאין לו מסגרת מגבילה או מטרה ספציפית, ולכן יכול להשתנות מפעם לפעם. למשל, חיות העץ של הסטודיו יכולות לשמש למשחקי תפקידים של אמא וגור החיים ביער, כדמויות לבניית מגדל או חווה, וכיד הדמיון הטובה. יתר על כן, הצעצועים של הסטודיו מגבירים את ההיכרות ואת המודעות הסביבתית לחיות ולטבע של ארצנו ולשמירה עליהם, והם אינם כוללים צבעים, מרככים או כימיקלים העלולים להזיק לבריאות הילד או לסביבה.

 

את הצעצועים כחול-לבן ניתן להזמין בקלות דרך האתר של סטודיו סתיו לכל מקום בארץ עם מגוון אפשרויות למשלוח. ניתן גם לקבל שירות אישי על ידי התקשרות אל הסטודיו בטלפון 050-5200841.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן