צמידים ותכשיטים לגבר עם סטייל

רוצה להעניק לבחיר ליבך צמיד אופנתי? מבקש לשדרג את המראה עם תכשיט מעוצב לגבר? באתר המומלץ של VM ACCESSORIES תמצאו מענה מושלם.

בעשור השני של המאה העשרים ואחת, כל גבר המבין בסטייל ואופנה ידאג לשדרג את הופעתו עם צמיד או תכשיט איכותי ומעוצב. זה בדיוק מה שמציעים לכם באתר המוביל של VM ACCESSORIES עם מבחר איכותי וייחודי של פריטים מיובאים במחיר הוגן, המתאימים לכל גבר, לכל מראה ולכל אישיות. 

 

על מה ולמה תכשיטים לגבר? 
תכשיטים לגברים כמו צמידים ושרשראות היו מאז ומתמיד מרכיב מהותי בהופעתם. רק שבמדינת ישראל החלוצית תכשיטי גברים נדחקו הצידה לטובת הגבר החלוץ, הסגפן והסוציאליסט, שמתייחס להופעתו כצורך בסיסי חסר חן וסטייל. מי שכן ענד תכשיטים נחשב לאדם המוני עם נטייה עבריינית.

למרבה המזל, גישה זו כבר מזמן אינה רלוונטית והגבר הישראלי של המאה העשרים ואחת הוא אדם עכשווי, מתקדם ומתוחכם, ששואף קדימה ויודע גם לבלות וליהנות מהחיים. גישה זו ניכרת ביתר חשיבות והקפדה על המראה וההופעה של גברים, אשר מודעים לסטייל ומותגים ומבקשים כמו במדינות מערב אחרות לשדרג את המראה שלהם עם תכשיטים אופנתיים. כאן בדיוק נכנסת לתמונה חנות האינטרנט של ו.מ אקססוריז.

הכתובת הנכונה לצמידי ותכשיטי גברים
בין החנויות והאתרים השונים המציעים תכשיטי גברים, בולטת במיוחד חנות האינטרנט ו.מ אקססוריז. בחנות המנוהלת על ידי ויקטור מלכה מתמחים בייבוא ועיצוב אישי של תכשיטים וצמידים איכותיים לגברים, לצד ייבוא של תיקי צד לגברים וגם תכשיטים לנשים. מדובר בקולקציות עכשוויות של תכשיטי וצמידי גברים מיובאים, באיכות גבוהה במיוחד של חומרים, עיבוד וגימור, שמרביתם מבוססים על עיצוב ייחודי ובלעדי והם גם מוצעים במלאי מוגבל.

התכשיטים והצמידים עשויים מסוגים שונים של חומרי גלם איכותיים, ביניהם נחושת, פלדת אל חלד, עור אמיתי ומשובח, מגוון אבנים טובות טבעיות, ציפויים של זהב עשרים וארבעה קראט זהוב, מושחר או לבן, ועוד. בנוסף, שיבוצי אבנים טובות כמו קריסטלים וזרקונים בתכשיטים מבוצעים ברמה גבוהה ביותר של גימור לייזר מדויק ועמיד.

 

התכשיטים המבוקשים בגזרה הגברית 
כעת עולה השאלה איזה תכשיט כדאי לקנות מתוך המבחר הגדול. אז בתור התחלה, סוג התכשיט היותר פופולארי בימינו בקרב גברים הם הצמידים, המבוקשים עבור היומיום ועד לאירועים מיוחדים. ומבין סוגי הצמידים שכיום יותר מבוקשים ניתן לציין את צמידי החוליות והגורמט, צמידי חרוזים העשויים מחרוזי נחושת עם ציפוי של זהב, וצמידים עם אבני חן  שעשויים מאבני חן יוקרתיות אמיתיות. כמו כן יש ביקוש רב לצמיד עור וצמידי עוגן, בעיקר עם שילוב של עור מלופף איכותי ופלד אל חלד.

לצד הצמידים, גם שרשראות הן פריט מבוקש עבור גברים, שלא אחת מעבירות דרך התליון שלהן מסר אישי שיכול להיות קשור לאמונה, אורח חיים, גבריות, זהות עצמית, זוגיות, ילדים ועוד. למשל, בין סוגי התליונים היותר מבוקשים ניתן למצוא תליונים מעוצבים כחץ או חנית, עוגן, מגן דוד, נוצה ומעגל אינסוף. וכמובן שבין תכשיטי הגברים המבוקשים עדיין יש מקום של כבוד לשעוני יד, שהמבחר שלהם מתאים לכל סוג ואופי של גבר, בין אם הוא מעדיף מראה ספורטיבי, אלגנטי, יוקרתי, ייחודי או צעיר.

 

לקבלת עוד פרטים אודות צמידים ותכשיטים לגברים צרו קשר עם ו.מ אקססוריז בטלפון 050-2323056.

 

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן