צילום מוצרים לאמזון – בסטנדרטים גבוהים

אמזון היא ה'מרקטפלייס' הגדול בעולם למסחר באינטרנט ונכון לשנת 2019 מחזיקה ב-38% מסך המסחר המקוון בארה"ב. החברה נוסדה בשנת 1994 ע"י ג'ף בזוס, היא מחלוצות ה E-commerce – ושולטת גם בתחום מחשוב ענן (AWS). באמזון נמכרים מידי יום מיליוני מוצרים של מותגי ענק לצד מותגים פרטיים. היום כל יזם, בעל עסק, בעל מותג יכול לפתוח חשבון סלר (מוכר) ולהקים פרייבט לייבל עצמאי באמזון.  

במהלך שנת 2017 החלה אמזון בבניית התשתית של "אמזון ישראל" ובשנת 2019 אמזון השיקו את פלטפורמת אמזון ישראל. נכון להיום, עדיין לא קיימים מחסנים רשמיים (FBA) של אמזון בישראל מה שאומר שהמותגים צריכים לדאוג לשילוח המוצרים באופן עצמאי. 

ב"PRIME DAY" אשתקד ,ביום חגיגת המבצעים השנתית של אמזון בחודש יולי, רכשו הישראלים במאזון מוצרים בשווי של כ- 14 מיליון ₪, בתקופת החגים (קריסמס) של אותה השנה קנו הישראלים באמזון מוצרים בשווי של כ- 75 מיליון ₪. 

הייתרון המשמעותי של אמזון הוא שירות לקוחות יוצא דופן ששם את הלקוח מעל ולפני הכל. ופלטפורמה שמאפשרת לכל אחד למכור את המוצרים שלו מהבית ללא התעסקות עם שילוח, איחסון ושירות לקוחות. 

על פי מחקרים, הצרכנים אונליין מחליטים תוך פחות מ-2 שניות האם הם מקליקים על התמונה הראשית של המוצר שלכם או ממשיכים למתחרה. הרושם הראשוני שאתם יוצרים דרך התמונות משפיע על אחוז המכירות באופן ישיר. תמונות איכותיות ואינפורמטיביות שמספרות את סיפור המותג יעשו את ההבדל בין מוצר מפסיד למוצר שיכניס לכם המון כסף. 

 

צילום מקצועי לאמזון

אמזון יצרו קרקע שווה להצגת המוצרים בתמונה ראשית בעזרת רקע לבן אחיד המאפשר השוואה נוחה בין מוצרים בלבד. על פי ה-TOS  (מדיניות השימוש) על הסלר לעמוד בדרישות מדוייקות עבור התמונה הראשית והתמונות המשניות בדף המוצר. 

אמזון מכתיבה סטנדרטים נוקשים לגבי כיצד מוצר צריך להיות מצולם:

  • הצגת המוצר על רקע לבן טהור RGB 255.
  • חובה להציג את המוצר במלואו
  • המוצר חייב להיות מוצג במינימום 85% מגודל הפריים
  • ניתן להציג את המוצר לצד האריזה (אריזה בלבד אסורה) 
  • המוצר חייב להיות בפוקוס 
  • תמונה ראשית חייבת להיות ריבוע 1:1
  • אמזון לא מאפשרים שימוש בלוגו וכתוביות בתמונה ראשית

למי שרוצה להעמיק בדרישות אמזון לתמונה הראשית ולתמונות משניות ריכזנו עבורכם את כל המידע הכי עדכני שיש בלינק פה.

 

צלם מוצרים לאמזון

צלם מוצרים לאמזון חייב להיות בעל ידע מעמיק בדרישות הפלטפורמה, עם ראייה שיווקית וחשיבה יצירתית. בידול התמונות מהמתחרים הוא שלב הכרחי להישרדות המותג לטווח הארוך. אם אתם רק עכשיו נכנסים עם מוצר חדש לשוק חשוב שתקחו בחשבון שהתחרות בג'ונגל התמונות באמזון גדולה ומותגים משקיעים סכומים לא מבוטלים על מנת לקדם את המוצרים שלהם עם תמונות איכותיות שמגבירות את אחוזי ההמרה. 

צילום מוצרים מקצועי לאמזון צריך להשאיר את הצרכן עם אפס שאלות על המוצר וכמובן להניע אותו לפעולה ולרכישה. 

 

צילום מוצרים לאמזון- מחיר

צילום מוצרים לאמזון דורש הבנה ויכולת מקצועית גבוהה. פורטו סטודיו חלוצים בצילום מוצרים לאמזון בישראל. המומחיות של הסטודיו הוא בשיווק, מיתוג וקידום מוצרים בפלטפורמות איקומרס ואמזון בפרט. מפתחים אסטרטגיה שיווקית מדוייקת עבור כל לקוח הכוללת קריאייטיב איכותי ובניית קמפיינים של תוכן, תמונות ווידאו לשיווק באמזון וברשתות חברתיות שמביא תוצאות מוכחות. 

לאחר שנים בתחום פיתח הסטודיו שיטה ייחודית לעבודה מול מותגים ומציעים 2 חבילות צילום מוצרים לאמזון, לקוחות רבים שרכשו חבילות אלו העידו על שיפור משמעותי בתוצאות הקמפיינים והצלחה במכירות. הסטודיו מציע את חבילת הסטנדרט הכוללת 7 תמונות או את חבילת הקומפליט הכוללת 9 תמונות. שתי החבילות כוללות צילום מקצועי בסטודיו, עיצוב גרפי ברמת גימור גבוהה, אינפוגרפיקה שיווקית, כתיבת קופירייטינג המדבר אל הלקוח בגובה העיניים ושפה ויזואלית מותאמת אישית למותג, המחירים נעים בין 3,500-4,500 ₪.

 

פורטו סטודיו 

הישראלים ידועים בתור סוחרים חריפים וכמות הסלרים הישראלים באמזון גדלה מיום ליום. פורטו סטודיו עובדים עם מותגים מובילים באמזון ובאתרי E-commerce בארץ ובארה"ב. הידע, הרמה המקצועית, ציוד מתקדם ואיכות הצילום הפכו את הסטודיו למוביל בתחומו. צוות הסטודיו בעל הבנה מעמיקה בפרסום ויצירת תכנים שיווקים עבור כל סוגי פלטפורמות המסחר אונליין. 

בנוסף הסטודיו מפיק סרטוני מוצר למותגים, סרטי תדמית, סרטוני אנימציה, אנחנו יודעים לקרוא ולהבין את הלקוח ורצונותיו, וקשובים לבקשותיו. יוצרים תוכן ויזואלי איכותי המבוסס על תובנות עמוקות ואסטרטגיות שיווק שמספקות תוצאות. 

רוצה שנצלם גם את המוצר שלך? 

הסטודיו ממוקם במרכז הארץ על מנת לקבוע פגישת הכרות חינם צרו קשר עם אסף או עדי בטלפון 03-6563533 השאירו פרטים במייל, נחזור אליכם בהקדם.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן