הכתובת עבור צרכי תקשורת מתקדמים במשרד ובבית

מעוניינים בהתקנת שקעי טלפון למחשב? נדרשים לחיבור רשתות תקשורת? רוצים לשדרג את איכות הגלישה שלכם, או אולי להתקין מצלמות אבטחה? אצל דמיטרי ובניו תקשורת תקבלו מענה מקיף, מתקדם ומשתלם לכל צרכיכם.

 

השוק מציע מגוון עשיר של פתרונות תקשורת שונים לבית ולעסק, ובחירה נכונה ויעילה של  מוצרי ופתרונות תקשורת מבוססת על שני פרמטרים עיקריים, של איכות ועלות. בחברת דמיטרי ובניו, הפועלת בקנה מידה ארצי, תיהנו ממבחר מתקדם של פתרונות תקשורת איכותיים, עמידים, אמינים וחדשניים, המבוססים על מוצרי איכות  של גורמים מובילים בענף. החברה מציעה עבור שירותיה מחיר תחרותי וכדאי במיוחד, עם שירות מקצועי מותאם אישית ללקוח, טכנאים מוסמכים, אחריות מלאה עבור העבודות ותמיכה טכנית עבור כל בעיה.

 

כל מה שנדרש להקמת רשתות תקשורת ומחשבים

שירותי דימטרי ובניו כוללים בנייה והתקנה מקצועית של רשתות תקשורת ומחשבים למשרד ולבית על ידי טכנאי מוסמך. מדובר בשירות מקיף ושלם המותאם אישית לכל לקוח, צרכיו ומאפייני המקום. בין היתר השירות כולל בניית תשתית תקשורת ואינטרנט וטלפוניה, עם נקודות תקשורת RG-45 והתקנת כבלי תקשורת איכותיים לרבות כבלים חיצוניים, על כל אבזריהם השונים. זאת בנוסף להספקה והתקנה של נקודות גלישה אלחוטיות, נתבים, SWITCH וחיבור והתקנה של שקעי אינטרנט ותקשורת. כמו כן, בחברה מתקנים ארונות תקשורת בבית ובמשרד, מחברים שקעי רשת ואינטרנט לטלוויזיות חכמות ועוד.

 

התקנה מקצועית של שקעי טלפון ומחשב

חלק משירותי החברה כוללים התקנת שקעי טלפון ומחשב בבית ובמשרד עבור צרכי תקשורת ואינטרנט, בכל מיקום מבוקש. בזכות ניסיון רב בתחום, בחברה יכולים לספק שירותים ייחודיים המותאמים לצרכי הלקוח עם מענה לבעיות התקנת תשתיות שונות . כך למשל, בחברה מספקים ללקוחות פרטיים, ציבוריים ועסקיים פתרונות מתקדמים עבור התקנת מערכות אינטרקום ואזעקה, עם התאמה מלאה של דגמי מוצרים מבחינת פונקציות, חזות ומחיר.

 

התקנת מצלמות אבטחה

עם דימטרי ובניו תזכו גם בהתקנה מקצועית של מצלמות אבטחה בבית, בעסק או במוסד ציבורי. כל התקנה תותאם באופן מלא לייעודה, למשל למניעת פריצות, לצרכי אבטחה, מעקב אחר עובדים בבית ובעסק, פיקוח אחר לקוחות ועוד. ההתאמה האישית של מצלמות מבוססת על בדיקות מקדימות, הכוללות בין היתר מרחק שיש לכסות, תנאי תאורה, תנאי התקנה, תשתיות נחוצות וכדומה.

 

פתרון ייחודי לחלוקת קליטה בתשתית ביתית

ההתאמה לצרכי הלקוח באה לידי ביטוי גם בפתרונות תקשורת ייחודיים המסופקים על ידי חברת דימטרי ובניו. כך למשל, בחברה פיתחו פתרון ייחודי לחלוקת קליטה בתשתיות ביתיות, המספקת גלישת אינטרנט אלחוטית איכותית ומלאה מכל חלל וחדר בבית. הפתרון מיושם עם הגדרה מדויקות של נקודות גישה ורשתות אלחוט, ועם התקנה חד פעמית העומדת בכל דרישות התקן. 

 

לעוד מידע אודות פתרונות תקשורת מתקדמים לבית ולמשרד, צרו קשר עם חברת דמיטרי ובניו תקשורת בטלפונים 058-69-79-899 ו- 054-6666-261.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן