פתרונות נעילה אמינים ומתקדמים לבית ולמשרד

מחפשים מוצרי נעילה איכותיים, אמינים וחזקים עבור הבית או המשרד? נדרשים לשמור מסמכים רגישים, חפצים יקרי ערך, מחשב נייד או כלי נשק בכספת? אם כן, כדאי שתכירו את מוצרי הנעילה המתקדמים שמשווקת חברת א. עקנין.

הצורך בנעילה איכותית של הבית או המשרד מובן מאליו: איש מאיתנו לא רוצה שייכנסו אל קודש הקודשים שלו ועלינו להתגונן בפני פריצות וגניבות שאינן תופעה נדירה בישראל. בתוך כך, ישנם אנשים ובעלי עסקים שאצלם צרכי הנעילה צריכים להיות לא פחות ממעולים, למשל מי שבביתו יש חפצים יקרי ערך מבחינה כספית ורגשית, מי שבמשרדו מוחזקים מסמכים רגישים מבחינה עסקית ואישית, ולא מעט ישראלים גם מחזיקים אקדח ויודעים היטב כי עליו להיות שמור ומוגן על פי דרישות החוק.

 

רכישה נכונה ובטוחה של מוצרי נעילה

למען מטרות אלו מציע השוק המקומי מגוון רחב של אמצעי נעילה וכספות. יחד עם זאת, לא כל המוצרים עשויים מקשה אחת מבחינת הפתרונות שביכולתם לספק, היצרנית ואמינותה, ברמת העמידות לאורך זמן וכן ברמת התפעול, ההתקנה וכמובן גם העלויות. על כן, כאשר רוכשים אמצעי נעילה לבית או למשרד יש בראש ובראשונה לעשות זאת מול בית עסק המחזיק במומחיות רבה בתחום, ושמאחוריו מאות לקוחות מרוצים. דוגמא טובה לכך היא חברת א. עקנין המתמחה באופן כללי באספקה טכנית, שיווק חומרי בניין ופתרונות לבית ולעסק, והינה חברה בארגון המנעולנים הישראלי. עוד משנת 1955 החברה מתמחה בתחום המפתחות והמנעולים ומספקת כספות, מנעולים ומוצרי ביטחון לקשת רחבה של לקוחות פרטיים, מוסדיים, חברות ומועצות בכל רחבי ישראל.

 

 

מוצרי נעילה – גם און ליין

חברת א. עקנין מאפשרת ללקוחותיה להתרשם, לבחון ואף לרכוש מוצרי נעילה מתקדמים און ליין, ישירות דרך אתר האינטרנט שלה. מדובר בשורה ארוכה של מוצרים הכוללים בין היתר מנעולים חבויים, מנעולי תלי ורתקים, מנעולים הידראוליים, צילינדרים YALE, כספות וקופות, מנעולים עליונים ופאבלוקים, עיניות לדלת וצילינדרים MT5. כלל המוצרים האלו ונוספים מגיעים ממיטב היצרנים ובדגש על חדשנות, יצירתיות ואמינות, בעוד הצוות המקצועי של החברה עומד לרשות הלקוח בכל עת למתן ייעוץ, הכוונה ומענה לכל בעיה. יש לציין כי מלבד שירות הלקוחות שהוא מעל ומעבר לנהוג במחוזותינו, ומלבד קשת מוצרי האיכות, המוניטין של חברת א. עקנין נובע גם ממחירים ללא תחרות בשוק העולמי החותכים ללקוח בהוצאה.

 

המוצרים הטובים בעולם

קצרה היריעה מלתאר את מגוון מוצרי הנעילה המוצעים לרכישה באתר של א. עקנין, וכדי לסבר את האוזן נביא שתי דוגמאות נבחרות. הראשונה היא של צילינדר MT5 מולטילוק 76 מ"מ כפתור, ברמת High Security  הגבוהה ביותר. זהו צילינדר הכולל את ההגנות העדכניות בעולם, פטנט חדש ושיטות מיגון מתקדמות, כגון מערכת פינים טלסקופיים ואקסצנטרים וקפיץ אלפא שקיימים רק בצילינדר הזה. לכן גם עבריין המשתמש בשיטות הפריצה המתקדמות ביותר יתקשה להתגבר עליו. דוגמא נוספת היא של כספת ביתית בינונית ודיגיטלית YALE, בעלת לוח מקשים להפעלה עם קוד של 3 עד 8 ספרות. לכספת זו יש בריחים בקוטר 16 מ"מ ושכבת מגן רכה בתחתית לצורך שמירה על חפצי ערך. מנגנון הנעילה שלה מופעל על ידי סוללות (התראה אוטומטית על סוללות חלשות), וישנה גם מערכת מכאנית לצורך גיבוי.

 

שירותי מנעולנות מקיפים

חשוב לציין כי בחברת א. עקנין מעניקים גם שירותי מנעולנות מקיפים לצרכים ומצבים שונים. כך לדוגמא, בחברה מתמחים בשכפול מפתחות ושכפול מפתחות מקודדים לכל הרכבים, שחזור מפתח עקב אובדן, תיקון בתי שלט, תיקון שלטים, שכפול שלטים, תיקון דלתות, תיקון כספות, התקנת מנעולים נוספים לפלדלת, החלפת צילינדרים ועוד. כל זאת על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים, באופן מהיר ויעיל ובמחירים הוגנים.

 

לפרטים נוספים על מוצרי נעילה איכותיים ומתקדמים, לביצוע הזמנות ולקבלת הכוונה מקצועית, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת א. עקנין בטלפון 054-7722051.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן