פתרונות מתקדמים ובטוחים לעבודות בגובה

עבודה בגובה דורשת פתרונות ומוצרים בטיחותיים, מקצועיים, מתקדמים ויעילים בגין מורכבותן והסכנות הטמונות בהן. זהו בדיוק השירות שמספקת חברת סיג.

 

תחום העבודה בגובה טומן בחובו לא מעט סיכונים ומגבלות בטיחות. לכן, בכל הנוגע לעבודה בגובה, לא ניתן להתפשר על טיב ואיכות המוצרים והשירות. חברת סיג היא המובילה בארץ בתחום העבודות בגובה ומספקת ללקוחותיה מענה מקצועי, מהיר, יעיל ובטוח עם ציוד איכותי ומתקדם, עבור קשת רחבה של מטרות וצרכים.

 

חברה ותיקה בענף העבודות בגובה
חברת סיג פועלת בתחום העבודות בגובה כבר מעל שלושים ושמונה שנים ונחשבת לגדולה ולמובילה בתחומה. החברה מעסיקה צוות מקצועי של כ 200 עובדים הכולל מהנדסים, טכנאים וצוותי שטח, אשר מעניקים ללקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים מכל רחבי הארץ שירות מקצועי, יעיל ומהיר. בזכות ניסיונה הרב והידע המעמיק בתחום יש לסיג יכולת לספק מענה איכותי ובטוח למגוון צרכי עבודה בגובה, לרבות פתרונות למצבים ובעיות מורכבות במיוחד. שירותי החברה כוללים מגוון רחב של תחומים

 

במות מורכבות משאית
חברת סיג היא המובילה בארץ בתחום במות מורכבות משאית בעלות זרוע טלסקופית. בבעלות סיג במות מורכבות משאית לגבהים של עד 112 מטר, ביניהן במות מורכבות משאית לחילוץ והצלה בגבהים של עד 90 מטר, אשר יכולות לפעול גם בתנאי שטח קשים. הבמות פועלות בשרות הגופים המובילים במשק לביצוע עבודות מורכבות בגבהים לא סטנדרטיים בתחומים של תעשייה, תשתיות ובנייה.

 

פיגומים
אחת המחלקות הגדולות בסיג היא מחלקת הפיגומים. סיג מחזיקה בצי גדול של פיגומים מיוחדים, ביניהם פיגומי תרנים ופיגומים תלויים לגבהים של עד 300 מטר אשר משמשים לעבודה רציפה סביב מבנים או מתקנים אחרים. כמו כן, סיג מחזיקה בפיגומי זקיפים לשימושים בענף התעשייה ולמפעלים פטרוכימיים, כמו גם בענף הבנייה הקונבנציונלי. הפיגומים כולם בסטנדרטים המובילים באירופה.

 

במות הרמה
חברת סיג מחזיקה צי גדול ומגוון של במות הרמה. הצי הינו מהגדולים בארץ  וכולל במות מספריים ובמות "בום" מפרקיות לגבהים שונים, החל מ 4 ועד 50 מטר גובה עבודה. לסיג במות מסוגים שונים ולצרכים שונים כמו במות מסוג זחל, במות חשמליות, במות דיזל, במות תורן ועוד. החברה משכירה ומוכרת במות חדשות או משומשות לכל צורך.
לסיג צוות רחב של טכנאים אשר נותנים שירות בזמן אמת.

 

מתקני הרמה ומנופים
מכירת והשכרת מתקני הרמה ומנופי מיני, הינו אחד השירותים המרכזיים שמוצעים על ידי סיג. החברה מציעה מבחר מתקדם ואיכותי של מתקני הרמה ומיני מנופים, העומדים בדרישות תקן מחמירות ביותר ומוצעים עם אחריות מלאה ו שירותי תחזוקה שוטפים.

 

מתקני קבע
סיג הינה הספקית המובילה בארץ של מתקני קבע על גגות, אשר מיועדים לצורך של ניקוי ותחזוקה של בניינים גבוהים ומגדלים. מתקני הקבע הינם בתקן ובאיכות הגבוהים ביותר ונותנים שירות לצורך תחזוקת הבניין ולדיירי הבניין.

 

פיגומי אלומיניום
מוצר חיוני נוסף שמספקים בסיג לעבודה בגובה הינם פיגומי אלומיניום תקניים, עמידים, בטוחים ונוחים לשימוש, המוצעים למכירה והשכרה במידות שונות של פלטפורמות, עם או ללא מדרגות, ומתאימים לנשיאת משקלים שונים. כך למשל, החברה מספקת פיגומי אלומיניום מדגם פייבוריט Z200, Z300, וכן פיגום Z600 עם מייצבים. בנוסף, החברה מספקת  פיגומי אלומיניום מיוחדים לרבות פיגום גשר, פיגום עגול בעל פינות גמישות, פיגום מגדל נייד לחלל פנימי ויכולת להצבה על מדרגות ועוד. על מנת  להבטיח התאמה מדויקת של הפיגום עומד לרשותכם צוות מקצועי, הזמין לייעץ ולסייע בבחינת נתוני העבודות ובבחירה נכונה של פיגומים, ואף בפיקוח ובקרה אחר עבודות בניית הפיגום.

 

ציוד בטיחות
סיג מתמחה גם באספקת ציוד בטיחות וציוד מציל חיים, החל מציוד בטיחות לעבודה בגובה לעובדים עצמם, כגון רתמות, קסדות וכד' ועד קווי חיים ופתרונות נוספים שמיועדים לעגן את העובדים ולהגן עליהם. כמו כן, סיג משווקת ומתקינה ציוד המיועד לשמור על ביטחונם של העוברים והשבים בדמות רשתות הגנה למניעת נפילה של ציוד או חלקי מבנה בעת עבודה בגובה.

 

 

 

מדרגות, סולמות
סיג מייצגת גם מספר חברות בעלות שם עולמי אשר המובילה בהן היא חברת "זארגס" הגרמנית. החברה מתמחה באספקת סל מוצרים נרחב, כגון סולמות באיכות הגבוהה ביותר לצרכים של עסקים קטנים ולצרכים ביתיים וגרמי מדרגות מיוחדים לכל צורך.

 

מארזים ועגלות שינוע
סיג משווקת גם את מוצרי זארגס בתחומים מורכבים כגון מארזים איכותיים לתעשייה הבטחונית, תעשיית ההייטק ושאר תעשיות חדשניות. המארזים מיוצרים ונחתכים במידות מיוחדות ונותנים מענה לתרחישים מורכבים כגון עמידות בזעזועים, תנאי לחות ומזג אוויר קיצוניים ועוד.

כמו כן, סיג משווקת עגלות מיוחדות לשינוע של מוצרים נקיים לכל בתי החולים והמעבדות בארץ ולתעשיית הביוטק. העגלות משווקות במגוון דגמים, כסטנדרט או על פי הזמנות מיוחדות.

 

למידע נוסף אודות שירותי ומוצרי עבודות בגובה ניתן ליצור קשר עם חברת סיג
בטלפון 09-8911990
.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן