פתרונות מניעת החלקה מתקדמים, יעילים ואמינים

 כולנו יודעים שתאונות הנגרמות בשל החלקה עלולות לגרום לנזקי גוף חמורים, בין אם הן מתרחשות בבית, בבית העסק או במקום ציבורי. למי שמחפש מענה איכותי ואמין כדאי לפנות לחברת ריצוף בטוח, המציעה פתרונות מתקדמים וייחודיים בנוף המקומי למניעת החלקה.

הנתונים מראים כי תאונות החלקה הן הגורם השני בשכיחותו לנזקי גוף, כאשר לפניהן נמצאות רק תאונות דרכים. לכן ישנה חשיבות גדולה לטיפולים מונעי החלקה ולפתרונות הולמים ומקצועיים באזורים ציבוריים, בריכות שחייה, על רצפות שיש, בחדרי מדרגות, מרפסות, מטבחים וכמובן גם בשירותים, מקלחות ואמבטיות. פתרונות מתקדמים ויעילים לסוגיה זו מספקת חברת ריצוף בטוח, המעניקה מזה 20 שנה את שירותיה ללקוחות פרטיים ולחברות מהמובילות במשק – כולל מענף הבנייה והריצוף.

 

שיטת N.T.S – הופכים את הריצוף שלכם למונע החלקה

כל מי שעוסק בפתרונות מניעת החלקה יודע שההיצע הקיים בשוק בעייתי. בעיקר כאשר מחפשים ריצוף מחוספס מונע החלקה נתקלים במבחר דל מאוד של רצפות, וקשה למצוא אריחים שמתאימים לעיצוב, לגוון ולמידות הנדרשות. כמו כן, האריחים המחוספסים מגיעים לא פעם עם רמת חספוס גבוהה מדי ולכן קשה לנקות אותם.

 

את הפתרון מציעה חברת ריצוף בטוח בדמות שיטת N.T.S שמאפשרת להפוך מגוון סוגי ריצוף קיימים לאנטי מחליקים באופן מהיר ויעיל, ובעלויות משתלמות. הטיפול שעומד בדרישות מכון התקנים הישראלי ומותאם למאפייני כל מקום, סוג ריצוף ומידת רטיבות, מספק מגוון יתרונות מהותיים. ראשית, בניגוד לרוב החומרים מונעי ההחלקה בשוק, המובילים ליצירת נקבוביות ולהחלשת הריצוף, בשיטת N.T.S יש תהליך הפוך שיוצר מבנים גבישיים קשיחים המשתלבים בתוך הריצוף. התוצאה היא ריצוף אנטי מחליק שעמיד בפני שחיקה ובלאי, אינו חיצוני או מתקלף, ולמעשה מהווה חלק אינטגרלי מהרצפות.

 

כמו כן, שיטה זו ניתנת ליישום בדרגות שונות של רמת חיכוך וחוזק לפי בקשות הלקוח וסוג הריצוף, והיא מתאימה כאמור למגוון סוגי רצפות כולל קרמיקה, שיש וגרניט פורצלן. במילים אחרות, עם שיטת N.T.S אינכם מוגבלים בסוגי ודגמי האריחים לבחירה בבית או בעסק. בזכותה תיהנו מרצפות השומרות על חזותן האסתטית, שעמידותן אפילו עולה עם השנים ושקל מאוד לנקות אותן.

 

פתרונות מונעי החלקה נוספים

מלבד האמור לעיל, בחברת ריצוף בטוח מספקים ללקוחות עוד מגוון פתרונות למניעת החלקה. כך לדוגמא, בחברה מספקים מערכת שלמה למניעת החלקות עבור צרכים שונים, כמו מדרגות בבית, במשרד, במפעל, במרכזי קניות, מוסדות ציבור וכדומה. בהתאם לצרכי הלקוח ולתנאי השטח החברה מיישמת מדבקות מונעות החלקה, יוצקת פסים אלסטיים וחזקים, מתקינה פסים מולחמים לסביבה פנימית וחיצונית, ועוד.

 

בחברה גם מספקים ציפוי נגד החלקה בדמות חספוס גרגירים, המתאים לקשת רחבה של משטחים החל באפוקסי ובטון מוחלק, דרך, שיש ופרקטים, ועד למתכת וכל סוגי הרצפות. גרגירי האבץ המוטבעים מייצרים על פני המשטח חומר קשיח ועמיד בשחיקה של מזג אוויר, תנועה הומה, שמנים, רטיבות, כימיקלים ועוד. בהתאם לצרכי הלקוח נקבעים רמת החספוס והצבע של הגרגירים וכך ניתן ליהנות מפתרון החלקה מצוין ומחידוש מראה המשטח במוסך, במפעל, בתחנת דלק, בחניון תת קרקעי, בבית חולים ועוד.

 

למידע וייעוץ מקצועי על פתרונות מניעת החלקה, צרו קשר עם חברת ריצוף בטוח בטלפון 1-800-210-310.

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן