פתרונות טכנולוגיים לקידום שרשרת האספקה

מעוניינים לייעל את שרשרת האספקה של העסק, לחסוך בעלויות ולשפר את איכות שירות הלקוחות? כדאי שתכירו את תוכנות הלוגיסטיקה המובילות של חברת רסנר תוכנות לוגיסטיות:

בחברת רסנר תוכנות לוגיסטיות בע"מ, תוכלו למצוא פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור שרשרת אספקה מודרנית. החברה משווקת, מטמיעה ותומכת במערכות תוכנה מתקדמות המייעלות את עבודת שרשרת האספקה, חוסכות בעלויותיה, מאיצות ביצועים עסקיים ומעלות את איכות השירות המסופק ללקוחות. התוכנות כוללות את מערכת Roadnet לניהול מערכי הפצה  ואת תוכנת +SO99 לניהול מלאי ורכש, שפותחו על ידי בתי תוכנה מהטובים בעולם בתחומים אלו. התוכנות מסופקות עם שירות איכותי ואישי לכל לקוח, הכולל גם שירותי מבוא בחינם.

 

אתגרים בניהול מערכי הפצה

חברות וארגונים רבים מכל תחום ובכל קנה מידה, נתקלים בקשיים חוזרים ונשנים בניהול מערכי הפצה. הקשיים נובעים בין היתר מעלייה בדרישות השירות המצופות על ידי הלקוחות, הצורך לשנות מסלולי נסיעה מידי יום, ומכאן גם להקדיש יותר זמן לתכנון המסלולים. כפועל יוצא מכך, קשיים אלו גורמים לא אחת לעיכוב באספקה, עלייה בעלות ההפצה, פניות רבות יותר למוקד הטלפוני, ירידה בשמה הטוב של החברה והפסדי מכירה. קשיים ובעיות אלו ניתנים לפתרון בימינו בעזרת מערכת Roadtnet המשנה את כללי התנהלות עולם ההפצה.

 

מערכת Roadnet לניהול מערכת הפצה

Roadnet הינה מערכת מתקדמת שפותחה בארה"ב על ידי המותג העולמי OMNITRACS. היא מיועדת לספק מענה שלם לצרכי תכנון, שליטה ובקרה על מערכי ההפצה ועבור צרכי הובלה ושילוח של מגוון תעשיות במשק, לרבות מזון ומשקאות, חברות הפצה, מוצרי צריכה, מוצרי פארמה ועוד. מערכת מתקדמת זו, תשנה את כללי התנהלות שירותי ההפצה של העסק ותתרום לשיפור מוניטין החברה, ומכאן גם תסייע בהגדלת רווחיה. המערכת נעזרת באלגוריתמים מתקדמים ביותר המספקים מגוון פונקציות ניהול ועבודה, ביניהן תכנון אופטימאלי של מסלולי הפצה עם רמה מלאה של בקרה ושליטה, הפחתה של חפיפות ותכנון מסלולי ואזורי הפצה רווחיים. כמו כן המערכת תסייע בתכנון הפצה יעילה עם פחות קילומטרים, אשר תוביל לניצול מרבי של משאבים ולצמצום משמעותי של עלויות.

 

תוכנת +SO99 לניהול מלאי ורכש

פרמטרים נוספים המשפיעים על יעילות שרשרת האספקה קשורים לניהול מלאי ורכש, וליכולת להתמודד בהצלחה עם עיכובים בייצור ואספקה, שינויים בביקושים וכדומה. קשיים אלו עלולים להוביל מצד אחד למלאי מנופח ומצד שני לחוסר זמינות של מוצרים שיגרמו לעיכוב באספקה, ומכאן קצרה הדרך לפגיעה בשם החברה ובמכירותיה. בעזרת תוכנת +SO99 מבית המותג העולמי TOOLSGROUP, תוכלו להתמודד ביעילות מול אתגרים אלו, לחזות ולתכנן רמות ביקוש, ליצור אופטימיזציה לרמות מלאי, לרענן מלאי גם באופן אוטומטי ולזכות בשרשרת אספקה מאובטחת. כך תוכלו להוריד רמות מלאי מבלי לפגום ברמות שירות, להפחית צורך בהזמנות למשלוחים דחופים, לשפר את יכולת תכנון המלאי ועוד.

 

לעוד מידע והתנסות בחינם לא מחייבת לזמן מוגבל בתוכנות, צרו קשר עם חברת רסנר בטלפון טלפון: 08-6216601 או פנו דרך האתר www.rasner.co.il

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן