פתרונות טכנולוגיים חדישים לזיהוי ונוכחות

בעלים של עסק קטן או גדול מבקשים לא פעם לאפשר עבודה מהבית או מהשטח ובתוך כך לעמוד בדרישות חוק הגנת השכר עם בקרת נוכחות, צמצום של איחורים ומעקב אחר שעות נוספות. אם הדברים נשמעים לכם מוכרים, כדאי שתכירו את מוצרי בקרת הכניסה והנוכחות המתקדמים של חברת מקורטק.

בחברת מקורטק מספקים לעסקים, משרדים וחברות מכל ענפי המשק מגוון רחב ומתקדם של פתרונות זיהוי ונוכחות בטכנולוגיות החדשות והמתקדמות ביותר. החברה מציעה מגוון רחב של בקרות כניסה ושעוני נוכחות איכותיים מבית Suprema ו-ZKTeco, הנחשבות למובילות בעולם, לרבות כאלו המבוססים על טכנולוגיות זיהוי פנים משולבי ראייה ממוחשבת וטביעת ואצבע, הנעזרים באפליקציות סלולריות ויכולות אינטגרציה מול צד שלישי. זאת בליווי מערך שירות ותמיכה מקצועי ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

בקרות כניסה ממוחשבות ועצמאיות

בחברת מקורטק מייבאים ומשווקים בקרות כניסה חדשניות, ממוחשבות, מודולאריות ועצמאיות של ZKTeco וחברת Suprema הקוריאנית, במבחר הגדול ביותר בארץ. מדובר במערכות המספקות מענה יעיל מדלת אחת לעסק קטן ועד למאות ואלפי דלתות מנוהלות עבור חברות בינלאומיות בפריסה גלובאלית. כל זאת על בסיס תקשורת רשת TCP/IP, WIFI וסלולאר, המאפשרות שליטה באופן מרוכז בכל דלת בכל מקום בעולם ולשלבה עם מצלמות אבטחה ורכיבים שונים.

כמו כן, בקרות כניסה אלו משמשות לצורכי מידור הרשאות לניטור כניסות ויציאות בזמן אמת והן כוללות טכנולוגיות סריקה וזיהוי ביומטרי של תווי פנים, טביעות אצבע, תווי כף יד וכדומה. בקרות כניסה ונוכחות יכולות לשמש למגוון רחב של צרכי כניסה ויציאה, לרבות בקרת כניסה ראשית, חדרים פנימיים, חדרי שרתים, ארונות תקשורת, חניונים, ניהול בריכות, ניהול אורחים, ניהול נוכחות של עובדים ועוד.

 

בקרות מסדרת Green Label

מבין סוגי בקרות הכניסה של ZKTeco כדאי להכיר את סדרת Green Label, המציעה פתרונות High-End פרימיום שמבוססת על חומרה מתקדמת וחדישה. סדרה זו מתאימה בעיקר לארגונים וחברות עם מספר רב של עובדים המבקשים רמה גבוהה במיוחד של איכות זיהוי ביומטרי בעזרת תווי פנים, טביעות אצבע ואף ורידים.

כל הבקרים בסדרה זו פועלים עם ארכיטקטורה חדשנית של המותג, הכוללת בקרים בקו עיצוב אחיד, ומעבד  1.2Ghzמהיר, המאפשר לזהות במהירות מרשימה כמות גדולה של עובדים. כמו כן המערכות פועלות בעזרת אלגוריתמים חדישים עבור זיהוי פנים ואצבע, ועם חיישן SilkID 3D המזהה טביעות אצבע ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לבקש. 

 

שעוני נוכחות ובקרות כניסה ביומטריים 

מותג בינלאומי ומוביל נוסף שחברת מקורטק מייבאת ומשווקת את בקרות הכניסה ושעוני הנוכחות הביומטריים שלו, הינה החברה הקוריאנית Suprema שמוצריה נמכרים במעל למאה ארצות ובקרב חברות בינלאומיות מובילות כמו היטאצ'י, סמסונג, DHL ועוד. מוצרי החברה נחשבים בעולם למובילים ופורצי דרך, הן מבחינת איכות והן מבחינת עיצוב ויש מאחוריהם שורה של שבחים ופרסים יוקרתיים. 

בין היתר, שעוני נוכחות ובקרות כניסה של Suprema כוללים אלגוריתם ביומטרי ייחודי וחיישן מטען חכם אלקטרוסטטי, בשילוב עם תאורה אופטית ייחודית, כך שמתאפשר זיהוי איכותי של טביעת אצבע מזויפת על גבי דבק, נייר, סיליקון, גומי ועוד. כמו כן המותג הקוריאני מספק בקרות כניסה המאפשרות פתיחת דלתות באמצעות מכשיר נייד, עם פורטל אונליין לניהול משתמשים, כרטיס עובד וירטואלי שחוסך הנפקת כרטיסים פיזיים ועוד.

 

לעוד מידע אודות בקרות כניסה ונוכחות מתקדמות הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת מקורטק בטלפון 072-2116107.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן