פריטי סטריט שכל אחת חייבת במלתחת החורף

החורף בפתח ועדיין לא עדכנת את המלתחה שלך בפריטי רחוב אופנתיים? אז את ממש חייבת להיכנס לאתר של האונליין העולה – סטריט קנדיס.

כל מי שרוצה להיראות בעניינים בחורף הקרוב חייבת שיהיו לה מספר פריטי אופנת רחוב מדליקים ועכשוויים. למרבה המזל, את לא חייבת להתחיל לרוץ בין חנויות מכיוון שהמותג הלוהט סטריט קנדיס מציע את הבגדים והאקססוריז הייחודיים שלו און ליין, עם קניה פשוטה ובטוחה מהבית. מתוך הקולקציה המרשימה והאופנתית של המותג, לפנייך כמה המלצות לפריטים שאת צריכה בארון לחורף המתקרב.

 

המקום הכי נכון לקניית פריטי סטריט לחורף

אין ספק שהאתר העולה סטריט קנדיס הוא הכתובת לאופנת סטריט מלאים בסטייל, עם פריטים חדשים שמתעדכנים כל שבועיים ומוצעים עבור מחירים שווים במיוחד. בנוסף, הקנייה באתר קלה ונוחה במיוחד עם ממשק ידידותי למשתמשת. באתר עצמו כל פריט מוצע במספר מידות עם מדריך ברור לאיתור המידה שלך, כאשר את הפריטים הנבחרים תקבלי תוך יום עד ארבעה ימי עסקים. המותג גם מעניק לכל לקוחה שירות מהיר וזמין במגוון דרכי תקשורת, עם אפשרות להחלפות ולהחזרות של פריטים, ממש כמו באירופה.

 

גרביים לוהטות במיוחד

בכדי ליהנות מחורף חם ולוהט במיוחד, את חייבת קודם כל לדאוג לכפות הרגליים שלך עם מספר זוגות גרביים מעוצבות, מגניבות במיוחד, שבהחלט יכולות לשדרג כל הופעה. למשל, את יכולה לבחור בגרבי ירח חמודות בצבוע סגול או ורוד בעלות מראה ספורטיבי עם טוויסט. ומי שרוצה במראה נשי קלאסי תוכל לבחור גרבי רשת קצרות שמוצעות בגווני לבן, ורוד ושחור עם פפיון.

 

אי אפשר לעבור חורף בלי משקפי שמש

אחרי שטיפלנו ברגליים אפשר לעבור לראש ולבחור זוג משקפי שמש מדליקות ואיכותיות, שיעניקו לך מראה רחוב מושלם לחורף ושלא תמצאי בשום מקום אחר. למשל, תוכלי לבחור מאתר המותג בדגם החדש של משקפי שמש גלוסי עם עדשת מראה שכל אחד ירצה להשתקף דרכן, ואם את מרגישה ממש כמו דוגמנית על תוכלי לבחור במשקפי בינו ריבועיות שמוקפות במסגרת לבנה.

 

הטופ של החורף

מתחת לכל השכבות שאת לובשת בחורף, את חייבת שהשכבה האחרונה תורכב מטופ, בגד גוף או גופיה מדליקה. באתר של סטריט קנדיס תיהני ממבחר עצום ואופנתי של טופים, בגדי גוף וגופיות, ממנו תוכלי לבחור את אלו שמתאימים לך. למשל, תוכלי לבחור בבגד גוף היסטרי מתחרה שחורה שללא ספק יככב ביציאות החורף שלך, וליום יום תוכלי לבחור בגופיית טיוד עם כתפיות עבור וחזות מתוחכמת מלאת סטייל. וכמובן שאי אפשר לעבור את החורף בלי איזה טופ מדליק עם שרוול קצר או ארוך, כדוגמת טופ רשת עם מחשוף וי, קשירה קדמית ורקמות עדינות של פרחים.

 

רגע, לא סיימנו…

הכתבה כבר עומדת להיגמר ועוד לא הזכרנו פריטי חובה רבים נוספים, לרבות ג'קטים שירימו כל לוק, מכנסים ארוכות כמו ג'ינס להבות, מכנס פדלפון שחור עם חגורה, או אוברול זרחני בלתי ניתן להתעלמות. בקיצור היכנסי לאתר של סטריט קנדיס ושם כבר תמשיכי לגלות מגוון פריטים שיעשו לך את החורף.

 

למידע ופרטים נוספים אודות פרטי רחוב לחורף של סטריט קנדיס מוזמנות ליצור קשר עם המותג בטלפון 072-3713150.

 

 

מחפשת אביזרים נוספים? כדאי לבדוק את חנות משקפי השמש של קמחי ימים

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן