פריטי מעצבים ייחודיים בעבודת יד לקודש וחול

מחפשים פריטי קודש וחול מעוצבים, איכותיים וייחודיים בעבודת יד? אם אתם מבקשים פריטים מהארץ ומהעולם שלא נמצאים בכל מקום, כדאי שתכירו את האתר של שלושת המלכים.

באתר שלושת מלכים מציעים פרטי מעצבים איכותיים בעבודת יד מהארץ ומחו"ל, הנחשבים למוצרי יוקרה מבוקשים, עכשוויים וייחודיים. באתר קיים מבחר עשיר של פריטי יוקרה הכוללים בין היתר תיקי עור לנשים וגברים, טליתות מיוחדות מחומרים שונים לרבות טלית משי, כותנה וטלית צמר בעבודת יד, וכן דגמי יוקרה של תיקי תפילין, תיקי טליתות ועוד. 

 

מוצרי איכות יצירתיים עם סיפור 
האתר של שלושת המלכים הוקם מתוך רצון לספק לציבור בארץ מוצרי איכות מעוצבים וייחודיים לצרכי קודש וחול. מאחורי כל אחד מהם יש סיפור עמוק המתבטא בחומר, עם יצירות מוקפדות מלאות השראה ושאר רוח. את הסיפור מוציאים לאור מעצבי על שיוצרים כל פריט בעבודת יד מוקפדת ומדויקת, המבוססת על חומרי גלם איכותיים וגישות עיצוב עכשוויות וייחודיות. 

 

טליתות, כיסויים ותיקים מעוצבים בעבודת יד ייחודית 
שלושת המלכים מהווה כתובת מומלצת למי שמחפש פריטי קודש מעוצבים בעבודת יד, שהינם יוקרתיים, איכותיים וייחודיים. לדוגמא, באתר מוכרים דגמים חדשים ויוקרתיים של טלית וכיסוי טלית תואמים, פרי יצירתה של מעצבת העל חנה מנקס. תוכלו למשל לבחור בטלית מבד משי ייחודי בגווני זהב עם עטרה מפוארת ובטכניקות תפירת עלית מיוחדות, נהדרת כטלית לחתן. כמו כן מנקס מעצבת תיק טלית ותפילין עשויים בעבודת יד מאריגי יוקרה, עם עבודות רקמה על תיק תפילין וטלית מעודנות ומורכבות, המשלבות חוטי זהב וכסף, שניתן להוסיף להן גם את שם המתפלל.

 מעצב נוסף ששלושת המלכים מייצגים את עבודותיו הינו אורי פארן, המייצר בנגב באהבה גדולה טליתות מיוחדות מכותנה משובחת, בדגמים מלאי השראה אותם הוא אורג בעצמו עם נול מסורתי. למשל, פרי יצירתו כולל טלית עם מגן דוד מרכזי בכחול וזהב, ועם פסים משתנים בזהב ולבן. 

 

תפילין בעבודת יד חברון 
באתר של שלושת המלכים תוכלו גם להזמין תפילין בעבודת יד מבית המפעל "תפילין חברון", הנודע באיכות מוצריו. מדובר בתפילין המיוצרים בהקפדה יתרה על כל פרטיהם עם רמות כשרות והידור גבוהות ביותר, שאת פרשותיהם כותבים סופרי סת"ם מסורים ומיומנים שתקינותם נבחנת באופן ידני על ידי מגיה מוסמך וגם באופן ממוחשב. כל זאת לצד בחירה ותפירה מוקפדת של העור לבית התפילין ושל רצועות התפילין.

 

 

תיקי עור בעבודת יד לנשים וגברים
לצד פריטי קדושה, בשלושת המלכים גם מציעים מבחר איכותי של תיקים מעור מיובא מאיטליה בעבודת יד. לדוגמא, תוכלו למצוא תיק עור לגברים בעבודת יד בגוון ירוק מרהיב ובעיצוב רטרו מרשים ואופנתי, שלא ישאיר אף אחד אדיש, המתאים לאירועים וגם לצרכי יומיום. מדובר בתיק מעוצב, מרווח ונוח שניתן לשאתו עם רצועות כתף או ידיות אחיזה, הנסגר באמצעות קלאפה ומכיל שפע של תאים וכיסים ואפשרויות אחסון.

בנוסף, עבור גברים תוכלו למצוא תיק עור מוכן בעבודת יד, יוקרתי ומרשים מדגם CHARLES, שופע באלגנטיות וסטייל. התיק עשוי מעור איכותי בגוון חום כהה והוא מספק שפע של פתרונות אחסון ונשיאה, החל ממקום לארנק ועד לטאבלט. עוד תיק שכדאי לשים לב אליו, הינו תיק עסקים לגברים מדגם ANTONIO, בעל מרווח פנימי שבו ניתן לשמור מסמכים חשובים ביחד עם ארנק, טלפון ומחשב נייד, ומגיע עם רצועת כתף ניתנת להסרה.

דוגמא אחרונה מיני רבות אחרות, הינה של תיק טיולים המתאים לנשים ולגברים כאחד, מדגם OWEN. זהו תיק טיולים מקורי בעיצוב מרהיב המתאים גם לנשיאת מחשבים ניידים, עשוי מקנבס ומשלב עור בעבודת יד. התיק מגיע בארבעה צבעים יפהפיים לבחירה, ומתוכנן כך שיספק את מרב הנוחות והפרקטיות. 

 

לעוד מידע אודות מוצרי איכות מעוצבים בעבודת יד, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם שלושת המלכים בטלפון 052-5990933.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן