פרזול ועיצוב הבית – על הצד הטוב ביותר! 

מחפשים מענה לעיצוב ופרזול הבית? בשביט הום מציעים פתרונות איכותיים ואסטטיים שישרתו אתכם לזמן ממושך.

השוק של ימינו מלא בפריטים לעיצוב הבית, רק שבדרך כלל מדובר בפריטים סטנדרטים וחסרי מעוף, שלא אחת דורשים שנתאים את עצמנו אליהם. בשביט הום מאמינים שהבית צריך לשרת אותנו ולא אנו אותו. גישה זו ניכרת במוצרים מעוצבים איכותיים לבית העוטפים אותו באופן הרמוני ומספקים לנו מענה מהנה ויעיל לצרכים שונים, החל מארוחה משפחתית מלכדת ועד למקלחת מפנקת בסוף יום עבודה.

 

15 שנים של איכות

חברת שביט הום, שמאחוריה עומדת המעצבת המוערכת טל שביט, מספקת לציבור בישראל כבר 15 שנה מוצרי איכות מיובאים ממקומות שונים ברחבי העולם כמו ספרד, גרמניה או איטליה. את המוצרים ניתן להזמין ישירות דרך אתר החברה לכל כתובת מבקשות בארץ עבור מחירים הוגנים ושווים לכל נפש.

באתר של חברת שביט הום תיהנו ממבחר עשיר ואיכותי של מוצרים בסגנונות עיצוב שונים, שיספקו מענה פרקטי לצרכים שונים – למשל להקל על ארגון כלי מטבח או ארגון בגדים ונעליים בארון. זאת לצד פריטים המיועדים לחידוש ושדרוג המרחב הביתי שלכם, למשל למטבח, חדר רחצה וארונות.

כמו כן איכות החברה ניכרת בשירות לקוחות הזמין לענות על כל שאלה, החל מייעוץ לבחירת מוצר מתאים לביתכם ועד למידע טכני עבור הפריט שקניתם. כל זאת לאור תפיסה המאמינה בהענקת התמורה הכי גבוהה, עם מוצרים איכותיים שישרתו אתכם לזמן ממושך, לצד שירות מקצועי ואישי שמעניק מענה שלם לכל לקוח.

 

פתרונות מעוצבים ויעילים למטבח 

אחד החללים בבית שמושם עליהם דגש מיוחד בשביט הום, הינו המטבח. באתר החברה תמצאו עבור המטבח שפע של  מוצרים איכותיים, יעילים ומעוצבים. בין היתר תוכלו למצוא ווי תליה למוט, מתקני ייבוש כלים ומשטחי סיליקון או מיקרופייבר לייבוש כלים, מגשים לאחסון סכינים, סלסלה כפולה לתבלינים, מתלה לכוסות יין, מתלה לנייר ניגוב, קופסאות לחם מעוצבות ופרקטיות, וכן סלי רשת לאחסון, קופסאות אחסון מנירוסטה, פתרונות אחסון במגרות המטבח ועוד.

כמו כן באתר תגלו מבחר עשיר ומעוצב של ידיות לרבות ידיות פורצלן למטבח, ידיות מעוצבות בקו מודרני ונקי, ידיות בסגנון כפרי ווינטג', ידיות מעור, ידיות סטנדרטיות, ידיות כפתור בסגנונות שונים, וכן ידיות עם התקנה אחורית, ידיות זהב, ידיות עץ, ידיות למקרר ועוד. ואם אתם מבקשים פח חדש למטבח, בשביט הום תמצאו מבחר איכותי של פחים מעוצבים בשלל צבעים ומידות, לרבות פחים נשלפים עם סגירה רכה, פחים חסיני אש ועוד.

 

פתרונות מעוצבים ויעילים למרחב הביתי 

בשביט הום תמצאו פתרונות יעילים ואסטטיים עבור מגוון חללים נוספים בבית. למשל ניתן להזמין עבור חדר הרחצה מתוך מגוון של מיכלי דיספנסר לסבון נוזלי בשלל צבעים, צורות ומידות, וכן סבוניות מעוצבות לאמבטיה בקו עכשווי, מתלים, ווי תליה, כוסות מעוצבות למברשות שיניים, סלי כביסה ועוד.

כמו כן, מי שיש לו הרבה בגדים ורוצה לשמור על ארונות מסודרים, יכול למצוא באתר החברה מגוון מתקדם ומעוצב של פתרונות אחסון שיהפכו את כל הארגון, האחסון ושליפת הפריטים מהארון להרבה יותר קלים ונוחים. מדובר בפתרונות כדוגמת מתקני אחסון לנעלים, מתקן נשלף לקולבים, מתקן תלייה למגהץ, מתקנים נשלפים לתליית מכנסיים ועוד.

כל אלו מוצעים לצד מגוון פתרונות פרזול הכוללים בין היתר מבחר עשיר ואיכותי של רגליים לשולחנות ורהיטים בעיצובים וחומרים שונים, לרבות רגליים מתכוונות, מנגנוני פתיחה לרהיטים, ועוד.

 

לעוד פרטים אודות מוצרים לפרזול ועיצוב הבית, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם שביט הום בטלפון 073-7750993.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן