פרויקט תפעולי בתעשייה מפקידים בידיים מקצועיות

אם יש לכם על הראש פרויקט תפעולי שגוזל הרבה זמן, אנרגיה וכסף, כדאי שתעבירו אותו לידי של גורם מקצועי שיפנה אתכם להתמקד בנושאי הליבה של העסק.

ב"לירז תעשייה וניהול פרויקטים" מציעים שירות מקצועי של הנדסת תעשייה וניהול, עם ניסיון רב שנים בתחומי התפעול והלוגיסטיקה. שירותי ייעוץ ותפעולי ולוגיסטי, ושירותי תכנון וביצוע הנדסיים ופונקציונליים, מסופקים עבור צורכי תעשייה מסורתית ומתקדמת למפעלים, מחסנים, מבני תעשייה, קווי ייצור ועוד.

התמחות בליווי פרויקטים בתעשיות ממגוון תחומים  

ב"לירז תעשייה וניהול פרויקטים" מתמחים בליווי גורמים תעשייתיים המבקשים לשפר תהליכי ייצור ולוגיסטיקה. הלקוחות זוכים לליווי מלא של הפרויקט כבר משלבי האפיון ולכל אורכם של שלבי הביצוע, בהתבסס על פתרונות פשוטים ונכונים ביותר עבור כל מקרה ופרויקט, בדיקות כדאיות כלכליות וקביעה של מדדי הצלחה.

כל זאת מבוצע באופן מקצועי בלתי מתפשר, תוך שקיפות מלאה ושיתופי פעולה עם העובדים במקום, ובדגש על עמידה ביעדים. הרמה המקצועיות הגבוהה נשענת על ניסיון רב שנים בשטח, של לירז שמואלי, מהנדס תעשיה וניהול מאוניברסיטת בן-גוריון, הפועל בתחום כבר מעל לשני עשורים.

ל לירז ניסיון מעשי בתכנון והקמה של מפעלים, מחסנים ורצפות ייצור, רכישת חומרי גלם, ייצור, אריזה ומשלוח. לכך מתווספים הרבה ידע וניסיון בשיפור של תהליכים ממוחשבים ופיזיים,. כל זאת, לצד ניסיון בעוד מגוון תחומי הנדסה, ביניהם הזרקות פלסטיק, הרכבות אלקטרוניות, תעשיית הרכב, המזון ועוד.

הידע העשיר והניסיון הרב מתנקזים לשירותי הנדסה מקצועיים, המספקים כל לקוח מענה גמיש עם פתרון אפקטיבי. זאת בהתאמה לצרכים שונים בכל הרמות, החל מהליכים ממוקדים קצרי מועד ועד לתהליכי שיפור רחבים ועמוקים.

שירותי תכנון פונקציונאלי לצרכים משתנים

על השירותים המסופקים על ידי לירז תעשייה וניהול פרויקטים, נמנה תכנון פונקציונאלי עבור צרכים מגוונים, לרבות מפעלים ממגזרים שונים, מערכים של ייצור והרכבה, עבור עמדות עבודה, ועוד.

ההתמחות ניכרת ביכולת לספק מענה שלם לכל תהליכי תכנון תפעולי ולוגיסטי של מערכי ייצור, מערכי הרכבה ועבודה. בין היתר, מבוצע תכנון אופטימאלי של אולם הרכבות וייצור בתחומים שונים, לרבות פלסטיקה, רכב, מתכת, ייצור משולב אלקטרוניקה ועוד. התכנון עצמו נשען על שיטה ייחודית ומקיפה, המאפשרת ללקוח להבין מהם כלל צרכיו ולבטאם באופן מלא בתוכניות של רצפת הייצור.

כל תכנון פונקציונאלי בלירז תעשייה וניהול פרויקטים, נשען על משתנים רבים. בין היתר נלקחים בחשבון שטח וגובה אולם ההרכבות, אפיון רצפה ומפתחים, תכנון של תאורה, אמצעי שינוע ותשתיות נדרשים, אופן זרימת חומרים מעמדה וממכונה אחת לאחרת, וכן אופן העמדת מערכי הייצור וההרכבה, צורכי אחסון של פרטי ההרכבה, צרכים ארגונומיים ונוספים של עמדות עבודה שונות, דרישות כיבוי אש, רמות ניקיון ובקרת אקלים נדרשות. כל זאת ועוד, לצד הבנת תהליכי וצרכי הייצור השונים, כמו טכנולוגיות, שיטות עבודה, מאפייני המוצר, תפוקה מבוקשת וכדומה.

בעזרת נתונים אלו ונוספים מתוכנן אולם הייצור או ההרכבה, בסיוע של אמצעים ממוחשבים ובליווי של כתב כמויות ומסמך אפיון. כמו כן, ניתן סיוע לבחינת הצעות מספקים שונים, כאשר כל הליך הביצוע מפוקח גם הוא באופן שוטף והדוק עד לסיום העבודות ואישורן.

שירותי תכנון וניהול העברת מוסדות ומפעלים

ב"לירז תעשייה וניהול פרויקטים" מספקים שירותי תכנון, כתיבת מכרזים וניהול פרויקטים מורכבים של העברת מוסדות ומפעלים מאתרים שונים לאתר החדש, מבנין לבנין וממתחם למתחם. מוסדות ומפעלים גדולים המכילים עשרות אלפי מטרים רבועים של סחורות, מיכון, ציוד ואנשים מצריכים תכנון פרטני של המעבר לבנין החדש, חישוב לו"ז, קביעת אמצעי אריזה ושינוע, יציאה למכרז לביצוע העבודה וניהול שוטף של תהליך ההעברה. שירות זה מוצע ע"י חברתנו באופן מלא משלב איוף הנתונים והאפיון ועד לגזירת הסרט בבנין החדש ותחילת העבודה השוטפת של הארגון.

לעוד מידע אודות שירותים הנדסיים של ייעוץ, תכנון וביצוע פרויקטים בתעשייה, צרו קשר עם לירז תעשייה וניהול פרויקטים בטלפון 050-5632737.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן