פעילות גיבוש מהנה ויצירתית לעובדים

ראיון עם נורית דור חיים – סטודיו Grayish & Co 

בשנים האחרונות מושקעים לא מעט משאבים ומחשבה בפעילויות גיבוש לעובדים. כמעט כל ארגון וחברה מוציאים את העובדים שלהם, לפחות פעם בשנה, לפעילות מחוץ למשרד המספקת מצע מצוין להיכרויות אישיות, לפיתוח הקשרים, להגברת שביעות הרצון ולשיפור שיתופי הפעולה בין העובדים. 

בשנים האחרונות פעילויות הגיבוש הסטנדרטיות הוחלפו בפעילויותת פחות שגרתיות כמו, סדנאות יצירה בשימוש בחומרים ייחודיים.
מתוך רצון לבדוק מה קורה בשוק פגשנו את נורית דור חיים שהקימה את סטודיו Grayish & Co, סטודיו לעיצוב ולסדנאות יצירה מהמובילים כיום בשוק. שם תוכלו לעבוד עם חומרים פחות שגרתיים כמו, בטון, חוטי ברזל, צמיגים, אפוקסי, נגרות ועץ ועוד. כאשר מעבר לחומרים נראה כי הם הסטודיו שם לפניו את המטרה לקיים  פעילות גיבוש ייחודית המדגישה הן את העבודה המשותפת והן את האישית, נעשית באווירה נינוחה וברוחה טובה, ונותנת מקום לביטוי אישי ולהפקת תוצרים יפהפיים ושימושיים.

 

כמה מילים על פעילויות גיבוש

מה נראה לכם הצורך של ארגונים כיום בפיעליות גיבוש? 

מנהלי כוח אדם בחברות יודעים היטב כי ההון האנושי הוא המשאב המרכזי שעומד לרשות הארגון, ולפיכך יש להשקיע בו ולטפח אותו. ההשקעה מתחילה כבר בסביבת העבודה ובתנאים הניתנים לעובדים, וממשיכה לעבר סדנאות לעובדים שבהן מושמים דגשים שונים. כך לדוגמא, ישנן סדנאות שבהן הדגש הוא על הכיף והיציאה מהשגרה, באחרות על קבלת החלטות והתמודדות עם אתגרים, ובכל מקרה המטרה היא לתת לעובדים את הערך המוסף ואת הידיעה שמעריכים אותם ומשקיעים בהם. אבל לא פחות חשוב, מבחינת הארגון המטרה היא לקדם את העבודה המשותפת, את שביעות הרצון, את ההזדהות עם הערכים והמטרות, ומכאן את הפריון בעבודה. בדיוק למען מטרות אלו אנו מציעים פעילות גיבוש מגוונת מאוד, כאשר כל ארגון וחברה יכולים לבחור את הסדנא המתאימה להם.

סדנאות גיבוש העובדים שלנו

אילו סדנאות אתם מציעים לעובדים? 

כאמור, אנו מציעים סדנאות לעובדים המדגישות את התהליך היצירתי ברמה האישית והקבוצתית כאחת. מדובר בסדנאות מעשירות ומעניינות שפותחות את השער לעולמות שרוב האנשים אינם מכירים. כך לדוגמא, ניתן לבחור פעילות גיבוש של סדנת נגרות, סדנת בטון, סדנת פיתוח מנהלים, סדנת עיצוב בצמיגים, פיסול בחוטי ברזל, סדנת עיצוב שעון מבטון, סדנת נגרות ועץ לעיצוב ארגזי אחסון, ועוד. הסדנאות מבוססות על ניסיון רב של הצוות שלנו ועל תכנון המפתח את שיתופי הפעולה, הסובלנות וההתמדה, תקשורת בינאישית, התמודדות עם חוסר וודאות, וכמובן פיתוח החשיבה היצירתית

לדוגמא, בסדנא לעיצוב שרפרף מבטון לומדים להשתמש בחומר הגלם המיוחד הזה, שהולך נפלא עם עיצוב מודרני ואף כפרי של בתים ומשרדים. גם לומדים להבריג ולשייף רגלי עץ ולצבוע אותן בגוונים שונים ובשילוב חומרים אחרים, כך שבסיום המלאכה מתקבל שרפרף יפהפה בעיצוב אישי המוסיף עניין למרחב. את השרפרף כל משתתף יוצר בהתאם להעדפותיו, בין אם מלבני, מעוגל או מרובע, גדול או קטן ובשלל צבעים, ואליו מתווסף עציץ מקסים בעיצוב אישי עם שתיל שמשלים את הלוק.

 

סדנאות שמתאימות לכל אחד

זו הייתה רק דוגמא אחת לסדנה מתוך מגוון אפשרויות המוצעות על ידי הסטודיו. חשוב להדגיש כי הן מותאמות על ידינו לכל צורך ולכל רמה, בלי שנדרש כל ידע מוקדם או כישרון מיוחד. כאשר תפנו אלינו נשמח לשמוע על הרצונות והמטרות שלכם מיום הגיבוש ולהתאים אליהם את הסדנא המדויקת והטובה יותר. לפרטים נוספים הנכם מוזמנים ליצור קשר עימנו בטלפון  054-4809905 או ישירות דרך האתר

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן