פסססס, אתם, כן כן אתם, על אור מובייל כבר שמעתם?

יש לנו שאלה קטנה: אם הייתם יכולים לבחור רק מכשיר אחד, אחד בלבד, אותו תוכלו לקחת אתכם לאי בודד עליו תתקעו כמה חודשים, מה היה המכשיר שהייתם לוקחים? אל תענו לנו, אנחנו כבר יודעים את התשובה: הסמארטפון!

מאז נכנסו הטלפונים החכמים לחיינו ואף נגזים ונאמר, פרצו לחיינו, הפכו הם למכשיר שממש "שולט" בנו וכשהוא מתקלקל או שהמסך שלו נשבר, עולמנו כמעט קורס ואנחנו מתחילים לחפש אחר מעבדת טלפונים ו/או חנות טלפוני, כגון אור מובייל, אשר תוכל להשיב את הטלפון שלנו היישר לחיקנו. אבל, למרות הדוחק ולמרות הקוצים, על המעבדה עדיין לעמוד במספר "חוקים" ואל לכם לוותר עליהם גם אם זה אומר שתאלצו להמתין עוד כמה שעות.

בוחרים חכם בוחרים נכון

שפע מעבדות וחנויות הסלולר בישראל, מעולם לא ידע ימים טובים יותר והשפע הזה, הוליד שלל רמות שירות. עליכם, כצרכנים לדעת כיצד לאתר את החנות והמעבדה הטובה ביותר עבורכם וזו שתעניק לכם את השירות המלא, המקצועי ובמחיר ההוגן ביותר. הטיפ הכי טוב שנוכל לתת לכם הוא לא לשים את המחיר כקריטריון הקובע אלא את מכלול השירותים ורמת המקצועיות.

הטלפון הנייד שלכם התקלקל? השכלתם להדביק מדבקת זכוכית ורק היא נשברה? מרגישים שהגיע הזמן להתחדש במגן חדש? גשו אל אחד מסניפי רשת אור מובייל ודעו שהגעתם למקום בטוח, מקצועי, אמין וגובה מחירים הוגנים.

 

לפרטים ומידע נוסף אודות חנות סלולר ייבוא,שיווק ושרות מעבדה לפלאפונים צרו קשר עם אור מובייל בטלפון 072-222-4070. כתובת אתר האינטרנט של החברה Or-mobile.co.il

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן