פנייה אל משרד חקירות – עשו זאת בחוכמה!

בישראל פועלים לא מעט משרדי חקירות המציעים את שירותיהם, בין אם בתחומי החקירות הכלכליות, העסקיות, חקירות אישות וכדומה. אחד הבולטים שבהם הוא ללא ספק משרד "רז חקירות" של עורך הדין אייל סברו, המספק מספר איכויות ויתרונות ייחודיים.

 

בחירה במשרד חקירות אינה עניין של מה בכך ויש לבצע אותה באופן מושכל אם ברצונכם לקבל מענה הולם. אחד המשרדים הבולטים בישראל אשר הוקם עוד בשנת 1995, הינו "רז חקירות". עצם העובדה שהמשרד נמצא בבעלותו של עורך דין ומנוהל על ידיו, כבר מעידה על האמינות הגבוהה, היושרה ופעילות בהתאם לחוק. נדיר למצוא משרדים כאלו בישראל והתוצאות מדברות בעד עצמן: המשרד נבחר לא אחת למוביל בתחומו בישראל. יתר על כן, עורך הדין סברו הינו מכותבי הקוד האתי לחוקרים פרטיים בישראל, וחבר בוועדת המשמעת של משרד המשפטים לענייני חוקרים פרטיים, ובמילים אחרות – מהבולטים והבקיאים בארץ בתחומו.

 

חקירות אישות – השפעה מכרעת על עתידכם

חשד לבגידה מערער לחלוטין את האמון בצד השני וחשוב להבין כי יכולות להיות לבגידה גם השלכות מכריעות בתיקי גירושין. בין אם הליכי הגירושין כבר נפתחו ובין אם הזוג עדיין חי ביחד, הראיות שיכול להשיג חוקר פרטי עשויות להשפיע באופן מהותי על סוגיות כמו חלוקת הרכוש, משמורת על הילדים ודמי המזונות. יחד עם זאת, אלו חייבות להיות ראיות ועדויות קבילות בפני בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה, והחוקר חייב לפעול באופן אתי לחלוטין ועל פי החוק על מנת להשיגן.

 

אכן, בתחום חקירות האישות חייב החוקר להתנהל ברגישות רבה מחד, ובחוכמה ואף עורמה מאידך. עליו גם להיות מסוגל לייעץ לגבי בניית האסטרטגיה הנכונה לתיק הגירושין, כאשר ההליכים והצעדים שמבצעים בני הזוג יכולים לא לפעם להגיע למחוזות מפתיעים.

 

בתחום זה של חקירות אישות מפגין עורך הדין אייל סברו כישורים ייחודיים, בתור בוגר תואר במשפטים LLB עם התמחות בדיני משפחה והסמכה כמגשר במשפחה. הידע המקצועי והניסיון העשיר של עו"ד סברו בתחום מקנים ללקוחות יתרונות משמעותיים ונדירים בתחום חקירות האישות. הערך המוסף מתבטא בין היתר בצפייה מראש של מהלכים, תכנון נכון של האסטרטגיה, ירידה לפרטי הפרטים והבחנה בין עיקר לטפל, הבנת הרגישויות הכרוכות בהליכי גירושין, הכרת הראיות והעדויות שיכולות לעשות את ההבדל בבוא יום, וכמובן עבודה מקצועית בהתאם לכל החוקים וכללי האתיקה.

 

איכויות אלו הובילו עם השנים למוניטין יוצא דופן של המשרד, שעל לקוחותיו נמנו לא מעט סלבריטאים שחיפשו וקיבלו את המענה הטוב ביותר.

 

חקירות עסקיות – שוות הרבה כסף

עולם העסקים המקומי והבינלאומי הינו דינאמי וסוער, הן על פני השטח והן מתחתיו. חברות, עסקים וארגונים מכל סדר גודל מצויים בתחרות עזה המחייבת להיות עם היד על הדופק בכל הקשור לביטחון המידע, אמינות העובדים, פעולות של מתחרים וכדומה. כמו כן, חשיבותו של מידע מהימן ואובייקטיבי נעשית קריטית לקראת מהלכים כמו מיזוגים, רכישת עסק, הכנסת שותף וכדומה, כאשר צריך לברר את האופי, העבר, האמינות והמצב הכלכלי של אנשים מסוימים. חשוב להבין כי מידע מהימן עשוי להיות שווה סכומים נכבדים מאוד, למנוע טעויות קריטיות, לסכל מהלכים שיפגעו קשות באיש העסקים או בחברה, ולאפשר החלטות נכונות שיעזרו לעסקים לצמוח ולשגשג.

 

בנקודות אלו ונוספות נכנס לפעולה משרד חקירות מיומן המסוגל לבצע חקירות עסקיות באופן קפדני, דקדקני וכמובן דיסקרטי לחלוטין. על החוקר לדעת כיצד לבצע תצפיות ומעקבים בדרכים שונות ונסתרות מהעין, כיצד להסיק מסקנות מהמידע שמתגלה לנגד עיניו, וכיצד לתכנן את שורת המהלכים הבאים שיביאו תוצאות אמיתיות ללקוח.

 

בנוסף, עליו להתנהל ברגישות ובחוכמה בעת בדיקה של אמינות עובדים, בין אם מדובר בסוגיה של דליפת מידע, העלמת סחורה, גניבות או בעיה במאזן הכספים של החברה או הארגון. לסוגיות אלו ונוספות יש פתרונות אנושיים וטכנולוגיים מתקדמים שהשתיקה יפה להם, וחלקם גם מוכרים לציבור כגון מצלמות נסתרות, בדיקות פוליגרף וכדו. בכל מקרה, על החוקר להתנהל בצורה חכמה שאיננה פוגעת בהתנהלות החברה או הקשרים העסקיים מחד, שמגלה ומאתרת את המידע הדרוש מאידך, וכמובן ללא פגיעה בכללי האתיקה או במסגרת החוק.

 

בזמננו אנו, כמעט כל איש עסקים רציני נעזר בשרותי משרד חקירות וניהול משברים. בזאת גם התמחותו של עו״ד אייל סברו, ליווי החברה/הבעלים/המנכ״ל במשבר אליו נקלעה החברה.

 

בשורה התחתונה, הן בחקירות אישות והן בחקירות עסקיות יש לפנות אל משרד חקירות מיומן, רציני ובעל שם, ודוגמא טובה לכך מהווה משרד "רז חקירות" של עורך הדין אייל סברו.

 

לפרטים נוספים בנושא וקביעת פגישת ייעוץ, פנו אל משרד "רז חקירות" בטלפון 03-9566060.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן