פינות ישיבה ופופים למוסדות חינוך – חדשנות בהוראה

פינות ישיבה ופופים למוסדות חינוך – חדשנות בהוראה 

לא מעט מכללות, בתי ספר וגנים בוחרים לשלב במוסדותיהם פינות ישיבה ופופים, השונים במידה רבה מהריהוט הסטנדרטי. מה עומד מאחורי המגמה? כיצד תורמות פינות ישיבה ייחודיות לבאי המוסד החינוכי? על כך בשורות הבאות.

 

בכל מוסד חינוכי קיימים פריטי ריהוט קונבנציונליים המשמשים לפעילות שוטפת יומיומית, בין אם מדובר בכיסאות ובפינות ישיבה בחלל המרכזי של הגן, בספרייה, חדר עיון בית הספר, בחדר המוזיקה או באולם הספורט. לצד הריהוט הסטנדרטי ניתן לשלב פינות ישיבה למוסדות חינוך שהינן איכותיות, מעוצבות ונעימות יותר, המשרות אווירה רגועה ומזמינה בקרב הילדים והתלמידים. פינות ישיבה כאלו המורכבות בין היתר מכורסאות ופופים למוסדות חינוך, מקנות מספר יתרונות חשובים לילדים ולסגל החינוכי, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות.

 

פינות ישיבה ופופים מעוצבים בגני ילדים
חלק גדול מהפעילות בגני ילדים מתבצעת סביב שולחנות ועל כיסאות סטנדרטיים, בין אם מדובר בפעילות יצירה, בלימוד ראשוני של האותיות וכדומה. ואולם, כל גננת וסייעת מבינה היטב עד כמה חשובה הרכות בגילאים אלו של ההתפתחות המוקדמת, וכיצד הילדים מגיבים במהירות לרכות הזאת ומזהים אותה באופן גופני – החל משפת הגוף והחיוך, דרך החיבוק והנשיקה, ועד לפריטי הריהוט. זוהי סיבה מרכזית לכך שפופים לגני ילדים הם פריט כל כך אהוב, אותו ניתן לשלב בפינת ישיבה ייעודית בה הילדים יכולים לנוח, לקיים שיחות זה עם זה, להאזין לסיפור, להשתתף בשיחות הפתיחה והסגירה של היום, ועוד.

כיום ניתן למצוא פופים למוסדות חינוך המציעים שילוב נהדר בין איכות ועיצוב, אשר יוצרים פינה נוחה, מבוקשת ומרגיעה בגן, וגם משדרגים את האווירה ואת העיצוב הכללי. מדובר בפריטים מרהיבים שיוצרים אווירה מעוגלת וחופשית יותר, ביתית ומיוחדת. ניתן לבחור בקשת רחבה של צבעים, טקסטורות ודגמים, לרבות בדי קנבס, פשתן וקטיפה, ריפודי שאגי פרוותיים, ריפודי סקאי, פופים בודדים וזוגיים, ואפילו ריפודים עמידים לשימוש בחוץ. 

 

פינות ישיבה ופופים לבתי ספר
פופים איכותיים שומרים על צורתם וגודלם לאורך זמן, הם מתנקים בקלות, בעלי עמידות חזקה בתפרים וברוכסן, ונוח מאוד להעבירם ממקום למקום. לכן הם אידיאליים הן לגנים והן לבתי ספר, שם פינות ישיבה כאלו מקנות נוחיות, חמימות ושלווה גם לילדים גדולים יותר ואף לבני הנוער. כל איש חינוך בבית הספר, החל מהסייעת בכיתה ועד למנהל, יודע שמעת לעת צריכים התלמידים להירגע במקום מעט שונה ומנותק מההמולה שמסביב. פינות ישיבה רכות, נעימות ומעוצבות נותנות מענה מעולה לצורך הזה, בדמות קשת רחבה של כורסאות, ספות ופופים אשר כל מוסד יכול להתאים לסגנונו, לצרכיו, לערכיו ולגישתו. 

תרומה בולטת נוספת של פינות ישיבה פוף היא בכל הקשור לתלמידים המתמודדים לקויות למידה בכלל, עם בעיות בוויסות החושי, ועם הפרעת קשב וריכוז בפרט. כידוע, ילדים ונערים אלו חווים לא פעם קושי להישאר בכיתה וגם בסביבת בני גילם בהפסקה עשויים להתעורר קשיים. מצבים אלו נוטים להתדרדר ולכן יש לטפל בהם במהירות על מנת לחסוך ככל הניתן את התקפות הזעם וחוסר הנעימות. הפניית הילד, ביחד עם איש צוות או בלעדיו, אל פינת "פסק זמן" בבית הספר, מאפשרת לרכך את הכעס ולהתחבר למקומות נפשיים שלווים, נעימים ומכילים יותר. זוהי סביבה שונה ומכילה, גמישה ובעלת מגע נעים ורך, אשר בה הסובלים מלקויות למידה והתנהגות שונות יכולים לנוח ולחזור אל כוחותיהם.

 

כיצד להזמין פינות ישיבה למוסדות חינוך?
את תהליך ההזמנה והקנייה של פינות ישיבה ופופים למוסדות חינוך חשוב לבצע מול ספק אמין ומוכר, המעמיד לרשותכם מבחר עשיר של פריטים מעוצבים ואיכותיים. דוגמא טובה לכך היא "הוכמן הום" המייבאת פינות ישיבה ופופים מיצרנים מובילים באירופה ובמזרח, ואשר כל מוצריה נבחרים בקפידה מבחינת עמידות, סגנון, רכות ואיכות. ממגוון פריטי הריהוט של החברה ניתן להתרשם באתר האינטרנט שלה, וכמו כן ניתן להגיע אל אולם התצוגה במושב רשפון ולקבל ייעוץ עיצובי אישי לפי השטח הנתון והמטרות שלכם.

 

לפרטים נוספים, קבלת הכוונה מקצועית וביצוע הזמנות, ניתן להתקשר אל "הוכמן הום" בטלפון 053-4423444.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן