פינה שקטה ומפנקת לאהבה בשרון

מבקשים פינה שקטה ומפנקת לאהבה במרכז? בצימר ידידות שבשרון תיהנו מחדרי אירוח פרטיים מלאי פאר ושופעי קסם ורומנטיקה.

 

יש רגעים ומצבים בחיים שבהם אנו מבקשים ליהנות, לאהוב ולהתפנק בשניים תוך שמירה מלאה על הפרטיות. צימר ידידות שבלב השרון מציע לכם, במרחק נסיעה קצרה, חדרי אירוח צמודי קרקע מפוארים, מאובזרים ודיסקרטיים לפי שעה, שכוללים חניה פרטית עם שער חשמלי לכל אורח. החדרים מעניקים פינה שקטה ורומנטית עם שמירה מלאה על פרטיותכם. .

 

לאהוב בלי שכולם ידעו

יש לא מעט זוגות אוהבים שחשוב להם לשמור על פרטיותם מסיבה זו או אחרת. למשל, יש המנהלים רומן סודי, יש סלבס שלא רוצים שהציבור ידע על אהבתם ואחרים פשוט רוצים לגוון את הזוגיות שלהם עם התחמקות אלגנטית ודיסקרטית מהעבודה והמחויבות. בעבר זוגות כאלו נדרשו להרחיק נדוד לצימרים בצפון או בדרום הארץ, אולם המצב השתנה. צימר ידידות שבלב השרון מעניק לכם את כל שנדרש לפגישה דיסקרטית בשניים, לבד, בשקט ובבטחה, הרחק מעיני ההמנון הסקרן.

 

רומנטיקה במרחק נגיעה

בלב השרון, בקרבת כביש 531, נמצא מתחם אירוח של ידידות המציע פינת חמד שקטה ופרטית. במתחם תיהנו מחדרים מפוארים ופרטיים צמודי קרקע, כאשר לכל חדר כניסה וחנייה צמודה נפרדת משלו עם שער חשמלי. כך, בנסיעה קצרה תוכלו להגיע לחדר אירוח פרטי ומפנק שממתין לכם בכל יום ובכל שעה, גם באמצע הלילה, ולשהות בו כמה זמן שתחפצו – שעה, ארבע שעות, בוקר או אחר צהרים שלמים, או כל הלילה. חדרי אירוח איכותיים ויוקרתיים אלו מתאימים להזמנה לפי שעה, לכל זוג בכל גיל ומכל רקע וסטאטוס. הם יעניקו לכם מיקום מושלם ליציאה משגרת היומיום ולמימוש אהבתכם, בלי לחשוב על מה יהיה, לדאוג מי ראה, מי שמע ומה יגידו.

 

הטוב ביותר לאהבה בשניים

חדרי האירוח המושקעים והמפוארים של ידידות הינם מרחב פרטי, מעוצב ושקט עם כל שנדרש לאהבה מפנקת בשניים. מדובר בחדרים פרטיים צמודי קרקע ומרווחים, נקיים למשעי. החדרים כוללים בין היתר מיטה מוצעת גדולה ומפנקת עם מזרונים אורטופדיים, שירותים ומקלחת מצוידים מגבות, שמפו, סבונים, קרם גוף וקצף אמבט. כמו כן, לרשותכם פינת הסבה מעוצבת ונוחה ומסך טלוויזיית LCD מחובר לכבלים, ואפילו מיני בר חופשי עם שתייה וחטיפים ללא עלות נוספת.

כל אלו הם רק הבסיס לשירותים המוצעים במקום, אותם ניתן להרחיב ולשדרג. כך למשל, תוכלו לשדרג את החדר לסוויטה מרווחת עם ג'קוזי, להזמין בכל שעה שירות חדרים אישי עם תפריט עשיר במיוחד המתחיל בהזמנה של בקבוק יין טוב וממשיך עד לארוחה מעולה. כל זאת ועוד במטרה להעניק לכם כמה שעות מיוחדות המוקדשת רק לאהבה.

 

לעוד פרטים אודות הזמנת חדרי אירוח מפוארים ודיסקרטיים לפי שעה בשרון, צרו קשר עם צימר ידידות בטלפון 5001000 – 077.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן