פופים שיעצבו לכם את הבית

 מחפשים פופים איכותיים ומיוחדים אבל לא יודעים איפה קונים פופים טובים? כדאי לכם להכיר את הוכמן הום, המציעה עולם שלם של פופים מעוצבים בשלל דגמים, ריפודים, מידות צבעים ודוגמאות. 

המבחר העשיר של הוכמן הום ישנה את התפיסה שלכם לגבי פופים לבית, ויפתח בפניכם שפע של אפשרויות נוחות ומשתלמות לעיצוב חדריו השונים, וזאת בטווח רחב של מחירים החל מפופים זולים ועד לפופים יוקרתיים. 

 

ריהוט מפנק ללא מסגרת או שלד עץ

אם חשבתם עד היום על פוף לבית בתור כרית רביצה, בהוכמן הום ישנו לכם את התפיסה. כאן מתייחסים לפופים כאל ריהוט איכותי ומפנק, שלא נדרש לו מסגרת או שלד, מתאים את עצמו לגוף האדם העושה בו שימוש ועונה לצרכים ביתיים שונים ומשתנים.  

אכן, מדובר בפריטי ריהוט איכותיים, קלי משקל, מעוצבים ועכשוויים שנבחרו בקפידה ויובאו ממדינות שונות ברחבי העולם. הפופים מעוצבים בקו צעיר ואופנתי והם עשויים מבדים משובחים עמידים, עם רמות ביצוע וגימור גבוהות במיוחד, ויש בתוכם פתיתי ספוג עמידים לאש. בנוסף, פריטי ריהוט אלו מאופיינים בחזות צעירה וקלילה והם מספקים פתרונות ריהוט רב תכליתיים ודינמיים, רכים ומפנקים במיוחד, היכולים להוות בסיס לעיצוב חללי הבית או להשתלב עם ריהוט מסורתי קיים.

 

פוף שהוא כורסא או ספה 

אם עד היום התייחסתם לפוף כאל כרית גדולה, כנראה שאתם לא מעודכנים. בחברת הוכמן הום מייבאים ומשווקים פופים מתקדמים המהווים פריט ריהוט לכל דבר. למעשה הם מעוצבים בצורה של כורסא, ספה ואף כמערכת ישיבה שלמה, אשר חוויית השימוש בהם דומה לפריטי ריהוט מקבילים רגילים. לדוגמא, מערכת כורסאות פוף מודולריות, המורכבות מיחידות פינה ויחידות אמצע המשולבות יחד למערכת ישיבה סלונית רכה, המתאימה לפינות משפחה, נישות, מרתפים ואף לחדרי ילדים.

כך תוכלו לזכות בכל היתרונות של כורסא או ספה עם צורת ישיבה דומה, בתוספת של רכות מפנקת עם מרקם ויכולת שקיעה והתמסרות של פוף. כמו כן פריטים אלו מוצעים במגוון עשיר של דגמים ומידות, סוגי בדים וצורות, כדוגמת מערכות ישיבה מקנבס, מבד דמוי עור, פופי כורסא בצורת עיגול או משולש, פופים עם או בלי משענות לידיים, כורסא או ספה שניתן ליישר עליה את הרגליים, ועוד.

 

מענה למגוון צרכים ביתיים

המבחר העשיר של פופים לבית שיש להוכמן הום, מספק מענה פרקטי, אופנתי ומפנק לכל חלל בבית, ויכול להתאים לשלל סגנונות עיצוב בין אם מדובר בבית מודרני, יוקרתי, כפרי, אקלקטי, וינטג', או אחר. למשל תוכלו ליהנות מפופ ישיבה וכריות לפינות טלוויזיה מפנקת, או להזמין פופים לילדים לצורכי החתלה, לחדרי ילדים או ככורסאות גיימינג. יתרה מכך, תוכלו לעצב את כל הסלון שלכם עם פופים על ידי בחירה בדגמים של מערכות ישיבה הכוללות כורסאות ומערכות ישיבה פינתיות וזוגיות עם הדומים.

וזו רק ההתחלה. תוכלו גם לבחור בפופים מתאימים לשימוש בחוץ במרפסת או בגינה, פופים לפינות זולה, לחדר שינה, פופים לחיות מחמד, פופים זוגיים, פופים ענקיים, פופים עם לוק מקומט, ואפילו פופים צפים לבריכה עמידים למים.

 

לקבלת עוד מידע אודות פופים מעוצבים לבית הנכם מוזמנים ליצור קשר עם הוכמן הום בטלפון 053-4423444.

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן