עריכה והיבטים טכניים בפיתוח ורישום פטנט

יש לכם המצאה נהדרת ואתם רוצים לרשמה כפטנט? חשוב שתבצעו את התהליך באופן נכון ויעיל עם חברה מנוסה המשלבת היבטי עריכה עם היבטים טכניים.

 

הדרך מרעיון מקורי ועד להיותו רשום כפטנט, מורכבת למי שאינו מצוי בתחום. בכדי שהתהליך יתבצע בהצלחה חשוב להיעזר בחברה אמינה, מומלצת ומנוסה שפטנטים הינם התמחותה העיקרי. לחברה כזו יש את כל הניסיון, הידע והכלים לפיתוח ורישום מלא ומקצועי, בשילוב צוות טכני לצד עורכי פטנטים ומפתחי פטנטים ודגמים.

 

מרעיון מופשט להמצאה מגובשת

בכדי שתוכלו להפוך את הרעיון שלכם להמצאה שניתן להגישה למשרד הפטנטים, יש צורך למקד את ההמצאה, התועלת שניתן להפיק ממנה ושיטת יישומה, ובכך למקסם את מלוא הפוטנציאל הגלום בה ולאפשר פיתוח פטנט מקיף וחזק. לשם כך צריך גישת תכנון טכנית מקצועית המגבשת קונספט עקרוני עבור ההמצאה, באמצעות שרטוטים שילוו את הבקשה לרישום פטנט. חשוב לציין כי ככול שקיים יותר פירוט טכני אודות ההמצאה כך יהיה יותר קל להגן עליה ולשמור על בלעדיותה כפטנט בהמשך, בשלבי שיווק והפצה. כמו כן, במקביל ובהתאם לתכנון הטכני יש לערוך את הבקשה לפטנט, לנסח ולכתוב את פרטי הבקשה לרישומו. כעת, לאחר שההמצאה לבקשת פטנט גובשה, שורטטה ונוסחה, ניתן לעבור לשלב התכנון וייצור דגם ואב טיפוס של ההמצאה.

 

חשיבות שילוב היבטים טכניים והיבטי עריכה

גישה מקצועית המשלבת ידע טכני לצד הבנה מעמיקה בעריכת הפטנטים של עורך פטנטים יועץ, מסייעת באופן ניכר בהגשה ברורה ונכונה של בקשה לרישום פטנט. שילוב זה מסייע בהצגת הגדרות והיבטים טכניים, מונע הגשת רישום פטנט תיאורטית בלבד וחסרת רקע מעשי, ומבטיח את הפקת מירב התועלת מההמצאה למגיש הבקשה. כך מתקבלת בקשה לפטנט הכוללת את דרכי הביצוע בפועל של פיתוח ההמצאה ואת אופן יישום בנייתו של אב הטיפוס. לכן, גם אם יש עבור ההמצאה פירוט טכני המספיק לשם רישומה כפטנט, מומלץ בכל זאת לפנות לחברה מקצועית בעלת ידע טכני מעמיק בנושא, שיש לה את היכולת להרחיב את היקף ההגנה על הפטנט על ידי הוספת עוד פרטים ועוד דרכי ביצוע.

 

סיוע מקצועי לתהליך פיתוח ורישום

אם אתם מחפשים חברה מקצועית, אמינה, מנוסה ומומלצת לתהליכי פיתוח ורישום פטנטים, כדאי שתכירו את חברת אב טיפוס – פטנטים והמצאות בע"מ, המביאה ניסיון של מעל לעשרים וחמש שנה בפיתוח ורישום פטנטים בישראל ובחו"ל. בחברה עובד צוות טכני מיומן לצד עורכי פטנטים יועצים ואנשי פיתוח ואנשי שיווק פטנטים, המספקים תהליך מלא ויעיל החל משלב הרעיון, רישום הפטנט, תכנון וייצור דגמים ואב טיפוס, הגשת בקשה למענק לממציאים מהמדינה של כ-200,000 ₪ , ואף לאחר מכן בתהליכי שיווק של הפטנט. בכל מקרה, אם אתם רוצים לבדוק את שירותי החברה והתאמתה לכם תוכלו תמיד לקבוע פגישת הכרות ללא עלות.

 

לפרטים נוספים אודות הגשת בקשה לרישום פטנט, ולקביעת פגישת הכרות ללא עלות, פנו אל חברת אב טיפוס בטלפון 03-9711011.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן