עיצוב פנים חכם ופרקטי שרואה אתכם

בכדי לזכות בעיצוב פנים חכם, נוח ונכון, שעונה במדויק על צרכים פרקטיים ייחודיים, צריך איש מקצוע מנוסה שעובד אתכם בגובה העיניים.

כבר עברתם מזמן את גיל השלושים וראיתם דבר או שניים בחיים. יש לכם הכנסה טובה ויציבה, ילדים מתבגרים, ואתם רואים מעבר לטרנדים זמניים מתוך הבנה של מה אתם צריכים ומה עושה לכם טוב. כעת אתם מבקשים לעצב את ביתכם, בין אם בית חדש או קיים, ורוצים מעצבת מנוסה שרואה ומבינה את הצרכים שלכם. אתם מעוניינים במעצבת שיודעת כיצד לענות על הצרכים באמצעות עיצוב פרקטי, חכם ואסטטי המנצל באופן אופטימאלי את חלל הבית. במילים אחרות, אתם רוצים להכיר את מעצבת הפנים המוערכת שרון דוד.

 

מעצבת פנים ידידותית למשתמש

מעצבת הפנים שרון דוד, בוגרת לימודי עיצוב במכללה למנהל, פועלת בתחום כבר משנת 1995 ויש מאחוריה שורה ארוכה של פרויקטים. שרון מספקת ללקוחותיה הליכי עבודה מקצועיים עם ליווי והתאמה אישית מלאה, שהינם כמה שיותר פשוטים ליישום וביצוע, אך ללא פשרות או טעויות. שרון מסייעת לארגן את צרכי השיפוץ והעיצוב באופן מובנה וברור, עם תוכנית מקיפה עבור כל חללי הבית, המותאמת לצרכים, להעדפות ולחלומות שלכם.

כל זאת עם תקציב מפורט נטול חריגות, ועם רשימה של אנשי מקצוע וספקים מומלצים מובילים בתחומם, המתאימים לאופי ומאפייני השיפוץ המבוקש. התוכנית תיגע בכל פריט וחלל בבית, תוך שימת דגש על פרופורציות, מיקומים, חומרים וצבעים מתאימים. זאת במטרה ליצור מרחב מחייה פרקטי, נוח וחסכוני, המותאם באופן מלא לאורחות חיים וסגנון מועדף.

 

עיצוב אופנתי רק עם סיבות מנומקות

שרון דוד דוגלת בעיצוב של בית המנצל באופן אופטימאלי את החלל, במטרה לספק מרחב כמה שיותר פרקטי ונוח לשימוש. יישום גישה זו בא לידי ביטוי בפתרונות, חומרים ופריטים מתקדמים וחכמים, העושים שימוש במגמות עיצוב – רק אם יש מאחוריהן מניע מנומק. כך למשל, שרון תשקול לעצב עבור מטבח גדול מספיק, אי או חצי אי, אשר מעניק עוד משטח עבודה ומרחב בייתי נוח ונעים להתכנסות, וגם מספק מרחב גדול ויעיל לצורכי אחסון. כל זאת תוך התאמת האי למאפייני ומידות המטבח, עם מרחב מרווח ונוח להסבה ונגיש לאחסון.

כמו כן, שרון תמליץ על פתיחת חללים רק למשפחות שסדר וניקיון הוא ערך עליון עבורן, כשהחלל הפתוח מגדיל ומאוורר את המרחב. מנגד, בבית שאינו מסודר למשעי, יותר מידי חללים פתוחים יגרמו לאימפקט הפוך מהמבוקש עם תחושה של כאוס בעיניים.

טרנד נוסף ששרון לא ממליצה לכל אחד, הינו בית מודרני בגווני שחור במטבח, רצפות, מדפים, ספות, שולחנות, ספריות וכדומה. זאת מכיוון שצבע כהה כזה מבליט כל גרגר אבק שעל גביו, ולכן במרבית המקרים אם לא מדובר בבית שמבוצעות בו עבודות ניקיון שוטפות, שרון תעדיף להכניס נגיעות של שחור על פני הפיכתו לצבע מוביל.

עוד דוגמא אחרונה לטרנד אופנתי שאינו מתאים לכל אחד, הינן הידיות השקועות לארונות. זאת עקב נטייתם לצבור הרבה לכלוך, בייחוד במטבח. אז אם כבר ידיות שקועות לרוב עדיף להתקינן בחדרים יותר נקיים, למשל עבור ארונית בחדר השינה.

 

לפרטים נוספים על עבודות עיצוב פנים, צרו קשר עם משרדה של שרון דוד בטלפון 050-7250341.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן