עיצוב מסחרי לעסקים

עיצוב מסחרי לעסקים שעושה את כל הבדל

בסוף העשור השני של שנות האלפיים, מתחמי מסחר נדרשים לעיצוב נכון וחכם שעושה את כל ההבדל בין כישלון לשגשוג. זהו בדיוק היתרון שמספק סטודיו איתי גדרון. 

עד תחילת שנות התשעים לא הושם דגש רב על עיצוב פנים של חללי מסחר, ועדיין לא הופנם הקשר הישיר שבין חזות העסק למכירותיו. ההבנה התפתחה במקביל להתפתחות ערכים שיווקיים של תדמית ומיתוג. מאידך, כיום ברור לכל הקשר שבין רושם חזותי לבין חוויית קניה במרחב המסחרי. לסטודיו של איתי גדרון שברמת אביב יש את כל הניסיון, הידע והכלים לבטא וליישם את הקשר באופן אטרקטיבי, ייחודי ואפקטיבי. 

מתמחים בעיצוב חללי מסחר לעסקים

חשוב להבין שעיצוב פנים הינו תחום רחב היקף, מורכב ומסועף אשר לכל ענף בו יש דרישות מיוחדות. כפועל יוצא מכך, התמחות בעיצוב מסחרי לעסקים שונה בבסיסו מעיצוב פנים לבתים ודירות פרטיות, שכן מלבד הבחירה בקו עיצוב מתאים הוא דורש גם הבנה בנושאי תדמית, מיתוג ושיווק. זהו עיסוקו של סטודיו איתי גדרון המתמחה בעיצוב חללי מסחר שונים כמו חנויות, רשתות סופרמרקטים או אופנה, משרדים ומסעדות, עם אסטרטגיות עיצוב נכונות, יצירתיות, עכשוויות ומרגשות. מדובר באסטרטגיות המעניקות לקהל המבקרים בעסק חוויה ייחודית ומפתיעה, לצד התנהלות נכונה ונעימה במרחב המסחרי, המכוונת בסיכומו של דבר לחשיפה חיובית של מוצרים וקנייתם.

עיצוב נכון של מתחמי מסחר

בסטודיו של איתי גדרון מתייחסים לכל עיצוב של חלל מסחרי כפרויקט בפני עצמו,  בעל צרכים מיוחדים הנדרשים לבוא לידי ביטוי. בין היתר עיצוב חלל מסחרי נדרש בהכרת מאפייני לקוחות בית העסק וצרכיהם, ניתוח והבנת המותג ותדמיתו, ערכיו ומסריו, וכן יכולת לייחד ולהבליט את המותג בפני אחרים, וכמובן התאמה ללוגו החברה. זאת לצד התאמת העיצוב לסוג המוצרים הקיימים בעסק, הליך המכירה הנדרש עבורם, גודל ונתוני החלל שיש לעצב, הגדרות התקציב ולוחות הזמנים לפרויקט.

עיצוב מסחרי למסעדות ובתי קפה

כאמור, לכל תחום עיסוק ולכל בית עסק יש צרכי עיצוב ייחודיים, כפי שניתן לראות למשל בשירותי עיצוב מסעדות ובתי קפה שהסטודיו מספק. אנשי הסטודיו מודעים לתחרות העזה שבענף המסעדנות, מדגישים את השונה והמיוחד של בית העסק ומכינים את הלקוח לחוויה הקולינארית הצפויה לו. ההגעה ליעד זה מתחשבת בשורה ארוכה של פרמטרים, ביניהם סוג המטבח והמנות שלו, קהל היעד שאליו הוא פונה, מיקום המסעדה, צורת הגשת המנות, מחירי המנות וכו'.

מהגישה הזו ניתן להתרשם למשל בפרויקט עיצוב לרשת קופיסטיישן. הרשת מציעה קפה וארוחות קלות  באווירה תוססת וצעירה, עם מבחר עשיר ומקורי של משקאות קפה לצד תפריט קל, טרי וטעים של סלטים וכריכים. עבודת העיצוב לרשת זו כללה מיתוג מחדש עם שפה גראפית ייחודית וקלילה לכל האלמנטים הוויזואליים שלה, לרבות עיצוב לוגו, וכן עיצוב שקיות קפה, אריזות, תפריטים, מדי עובדים ועוד. זאת לצד עיצוב של סניפי הרשת החדשים בקו אורבאני, רענן, דינאמי וצעיר, עם חללים מרווחים ומוארים ותצוגה פתוחה ומזמינה של המנות.

לקבלת עוד מידע אודות עיצוב פנים של חללי מסחר צרו קשר עם סטודיו איתי גדרון בטלפון 03-5402066 או באתר itaygidron.co.il.

 

 

מתעניינים באביזרי קפה מקצועיים לבתי קפה? בקרו בחנות מוצרי קפה מקצועית

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן